Kızlık zarı dikimi yorumları

kızlık zarı dikimi yorumları
kızlık zarı dikimi yorumları

İstanbul’da kızlık zarı dikimi yorumları için tıklayın. Aşağıda link olarak verdiğimiz binlerce hasta yorumunu okuyun, kızlık zarı diktirmiş olan birçok hastamızın yorumlarının altında ” cevapla ” linkine tıklayarak onlara sorular sorabilirsiniz, yada doktorun hastalara verdiği cevapların altına sizde soru ekleyerek hemen cevap alabilirsiniz, tüm sorular doktorun cep telefonu ekranına düşer ve hemen yanıt yazabilir.

Kızlık Zarı Dikimi Yorumları ve Forumlar : ( Yorum ve forum görüşmeleri sayfaların altında ” yorumlar ” bölümündedir. )

Kızlık zarı dikimi forum

Kızlık zarı diktirenlerin yorumları

Kızlık Zarı Dikimi -1 –Kızlık Zarı Diktirme -2 – Kızlık Zarı Dikimi -3

Kızlık zarı dikimi sonrası

Flep yöntemi yorumları

Kalıcı kızlık zarı diktirenler

Kalıcı kızlık zarı dikimi sonrası

Geçici kızlık zarı dikimi sonrası

Flep yöntemi sonrası

Flep yöntemi yaptıranlar

“Kızlık zarı dikimi yorumları” için 147 yanıt

  1. Hocam merhaba ben kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım evlenmeden 5gün önce kontrolede gittim doktor bir sorun yok kanaman olacak dedi ama evlendim 1hafta oldu ama hala kanamam olmadı başta acıyor diye çok zorlamıyorduk fakat şimdi zorlamamıza rağmen kanamam olmadı baktığımda herhangi bir yırtılma göremiyorum bu normal midir anlayamadım yoksa çok fazla mı dikildi? Bu saatten sonra doktora gidersekte eşimle gideriz başka doktor anlarmı dikim yapıldığını

  2. Hocam merhaba dikim yaptıralı 24 gün oldu hala üstüne oturmakta zorlanıyorum hafif bir acı oluyor çömelip baktığımda ise önceden düz olan yerde şimdi aşağıya doğru sarkan 2 tane et parçası var sanki üzerindede bir tanede düşmek üzere olan bir dikiş ipi duruyor dikiş tutmadı mı yoksa bu durum normal midir? 10günden sonra kanamam hiç olmadı baticonu da düzenli olarak kullandım neden görüntüde bir değişiklik var sizde

  3. Hocam işlemden sonraki ilk reglimi oldum fakat normalden biraz daha fazla kanamam oluyor böyle durumlar gözlenir mi yoksa dikişlerde bir açılma falan mı vardır?

  4. Hocam merhaba ben de flep yöntemi yaptırdım bugün 5.günüm herhangi bir solisyon kullanmadım doktorum eğer pamukla uygulayamam diyorsan sprey şeklinde baticon kullan ya da hiçbir şey kullanma ilaçlar yeterli olur dedi ama içim rahat etmiyor sizde hastalarınıza sprey formulünü mü öneriyorsunuz yada başka önerebileceniz bir ürün var mı varsa lütfen ismini paylaşabilir misiniz?

  5. Merhaba hocam bende kızlık zarı dikimi yaptırdım fakat 21 günüm olmasına rağmen dikişlerim düşmedi bu normal mı

  6. Hocam lutfen cevap verir misiniz bi sene once kizlik zarimi diktiniz evlenicem bi ay sonra en son bi ay once kontrole gittim burda bi jinekologa guzel dedi ama dugun benim adetin son gunlerine denk geliyo ve adet donemlerimde o delik fazla buyuyo benim yine de kanama olur mu

    1. Ya ben bisey sormak istiyorum bende zar dikimmi yaptidim halen korkuyorun cunki asirete gelin gidicem baska doktorami komutole gittiniz

  7. Turgay bey beni 10 ay once ameliyat ettiniz ameliyattan iki ay sonra burda yardimci docente kontrol ettirdim cok begendi kanar dedi dun yine kontrole gittim yine cok begendigini hatta sizinle iletisime gececegini soyledi o kadar begendi dugunume iki ay doktora guvenmeliyim tekrar kontrole gitmeme gerek varmi

  8. Hocam ben iki hafta önce flep oldum normalde bir ay sonra ilişkiye giriliyor ben şu durumda girsem kanama olur mu birde iplikler henüz düşmedi bu normal mi lütfen acil cevap bekliyorum teşekkürler.

  9. Mrb ben dun flep yontemiyle dikim yaptirdim kanamalarim ve agrim var tuvalette kağıtta ip gibi siyah birsey gördüm dikisim sökülmüş olabilir mi

  10. Merhabalar hocam kalıcı ameliyat sonrası ikinci haftada ağrı acı gerginlik yok artık bu normal mi? Tutmadı demek mi ? Çok korkuyorum

  11. Merhaba doktor bey bugün 22. Günüm dün ve önceki gün batma yanma zonklama gerilme gibi hisler vardı dün az miktarda pembemsi kan geldi sabah ve gece bugünde geliyor tuvalete gittiğimde dikişlerim açılmış olabilir mi dikislerimde düşmedi henüz benim büyük bir sorun olsa çok kan gelir değil mi

  12. Merhabalar hocam , ameliyat dikişi atsa kanama olur mu? Bugün 13. Gün ve elime küçük bir ip düştü ilk günlerdeki hissettiğim orada ki gerginlikte azaldı tutmadı diye korkuyorum

  13. Merhaba doktor bey ben kalıcı dikim yaptırdım 10 gün önce dizleriimin üzerine çöktüğum de ameliyat yerimde bir ağrı hissettim lavobaya gittiğim de kan geldi iki üç damla sonra gelmedi aradan 3 saat kadar geçti biraz önce yine geldi sizce herhangi bir zarar görmüş olabilir mi dikişlerim

  14. Hocam sürekli yorumlarınızı takip ediyorum da bende geçen hafta sizde muane oldum kanadığını söylemeiştim bozulmadığını söylediniz ama birkaç damla kanama oldu

  15. Iyi aksamlar turgay bey ben 8 ay once sizde aml oldum hersey yolunda farkli bi dr a kontrol ettirdim aml iki ay sonra gayet iyi demisti ama ben farkettim ki adet deligi adet zamaninda ve sonrasinda asiri buyuyo nerdeyse icini goruyorum cok endiseleniyorum iki santim kadar oluyo bu ne demek

  16. Eski yorumları okudum Normalde bakire bayanlarda kızlık zarı üzerinde birden fazla minik delikler vardır adet geçişi için. demişsiniz her bayanın zar yapısı farklı değil midir?

  17. Ben küçük bi yerde oturuyorum devlet hastanesi bakmıyor özel hastanede yok. Kendim araştırma yapıp o kanıya vardım. Resimlere baktım bozulmuş kızlık zarıyla aynı.

  18. Hocam ilişki esnasında azıcık ucu girdi 5 6 damla kan geldi daha fazlada olabilir. ağrıyı da hissettim kesin bozulmuş mudur

  19. Mrb. Hocam muayene olduğum doktor. Kızlık zarın kalıcı olmaz geçici yapabilirim dedi. Ben kalıcı istiyorum imkanı yok mu

  20. Kızlığıma ayna yardımıyla baktım. Vajina girişi çok rahat görünüyor eti böyle tırtıklı. Tabi daha önce kanamada oldu geçirdiğim bir kazadan dolayı. Bozulmuş mu. Zarın üstündeki delik çok mu küçük?

  21. Hastanede mi bu ameliyatları gerçekleştiriyorsunuz. Yoksa Kendi şahsi yeriniz mi? Hastane dışında bi yere güven olmaz dediler de

  22. Hocam benim kızlık zarım esnek zaten daha önce de söylediğimi hatırlıyorum zarımın kalmasını istiyorum flep yaptığımda da sorum şu acaba çift kat flep yapılırsa da esnek zar orda korunabilir mi yani zarıma zarar gelmesini istemiyorum çift kat flep de de bu mümkün mü?

  23. Kızlık zarı dikilip iyileştikten sonra sürtünmeyle bozulma olur mu. Bi de arada yıllar geçsede bozulmadan durabiliyor mu bu iki sorumu cvplandırırsanız çok sevinirim teşekkürler

  24. Peki hocam siz önce esnek olan zarın deliğini daraltsaniz daha sonra da onun bir kaç milim ötesinde flep zarı yapsanız olur mu ben eski zarın kalmasını da istiyorum artık vajina daraltma yapmam sadece flep zar ve dudak küçültme yaparım

  25. Peki hocam ben flep ile birlikte dudak küçültme ve vajina daraltma da yapacam ancak vajina daraltma yaptığımda esnek olan zarım yırtılır mi peki

  26. Mrb hocam ben daha önce bir kaç aylık evlilik geçirdim ama ilk gecemde kanama olmadı zarım çok esnekmis ve 2 gün önce doktora gittim bana dedi ki zarın hala var sadece birazcık yirtik var kenarında ama zarımın ağzı çok genismis ben 5 ay sonra başka bir evlilik yapacam ama ilk gecemde kanama olsun istiyorum doktora da talebimi ilettim bana dedi ki zarını daraltabiliriz böylelikle baskı ile ilk gece kanama olur %80 ama benim bildiğim esnek zar hiç bir şekilde kanamaz ve ameliyat fiyatı da çok pahalı mağdur olmak istemiyorum kanama olmazsa eğer lütfen hocam bana yardımcı olabilir misiniz başka bir yöntem yok mu ya da bu doktor beyin zarı daraltması sonucu kanama olur mu çünkü zar esnek bana ilk gecemde kanama olacak bir tedavi yöntemi var mi dır çok acill hocam şimdiden teşekkürler 🙂

  27. Hocam flep yöntemi ile kızlık zarı dikiminde kızlık zarı mı birbirine dikiliyor yoksa vajina girişimi dikiliyor?

  28. Kızlık zarı dikimi yaptırdım 6 ay oldu şuan adet görüyorum ama sanki kizligim bozulmuş gibi sizce boyle birşey olur mu yani adet sırasında bozulur mu baktım biraz geniş gibi geldi bana normal mi adet dönemin de bu

  29. Merhaba ben kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım 7 ay oldu doktor tuttuğunu söyledi acaba ben ilişki dışında ne yaparsam tekrar bozula bilir çok tedirginim bu konuda nelere dikkat etmeliyim acaba

  30. Hocam benimkisi aynadan baktığıma göre dikiş 1 cm kadar duruyor bu normal mi peki yoksa dikişim açılmış mı demek

  31. Oturup kalkarken bacaklarımı da hiç açmıyorum günlerdir yatıyorum zaten ama çok korkuyorum hocam iyileşme süreci ne zaman olur bana iplik düşecek gibi birşey de denmedi eriyecek falan dediler

  32. Hocam merhaba ben kalıcı kızlık zarı diktirdim 3 gün oluyor ama gün içerisinde ara ara kanamalar içten içe de bazen bir yanma oluyor doktorum bana antibiyotik verdi sadece orayı lavobodan çıkınca peçeteyi hafifçe dokundurarak temizliyorum genelde posalı şeyler yemeye gayret ediyorum düğünüme 5 ay gibi bir süre var bana 3 ay sonra kontrole gelmem söylendi ama bu ara ara gelen kanamalar beni tedirgin ediyor bunlar ne zaman kesilir

  33. Doktor bey aynadan baktığımda bir tane delik var içinde şeffaf bişey yok altında dikiş ipim sökülmüş gibi asıldığımda acıyor kanam olmadı bi sorun olurmu

  34. Doktor bey kızlık zari dikimine kontrole geldim dikişler tutmuş eğer bundan sonra kızlık zarım bozulursa ben anlayabilirmiyim kan gelirmi bozulduğunda

  35. Ben kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım ama evlenme tarihin belli bile değil ben evleneseye kadar ilişkiye girmesem çok zaman geçtiği için
    mesela 5 yıl geçtiği için kızlık zarı kendi kendine bozulurmu yada kızlık zarımın bozulmasına sebeb olacak cinsellik dışında bişey varmı yapmamam gereken bir hareket yada bir hijyen varmı lütfen detaylı bi şekilde cevap verirmisiniz doktor bey kızlık zarımın hatalı bi davranışımla bozulacak gibi geliyor

  36. Merhaba ben kızlık zarı dikiminden sonra muayeneyeye gittim dikişler tutmuş kızlık zarım gözüküyormuş bundan sonra vajinamı kuru tutmam yada vajinamın enfeksiyon kapması gibi durumda kızlık zarım bozulurmu

  37. Doktor bey ben 2 hafta önce dikim yaptırdım doktorum 1 ay sonra muayaneyi çağıracak ben 1 ay dolmadan başka bi kadın doğumuna gitsem o kızlık zarını görebilirmi

  38. Doktor bey ben 2 hafta önce dikim yaptırdım doktorum 1 ay sonra dikimlerin tutup tutmadığını öğrenmek için muayeneye çağıracak ben 1 ay dolmadan başka bi doktora muayene için gitsem kadın doğum doktoru kızlık zarını göre bilirmi

  39. Doktor bey çok endişeliyim vajinama baktığımda en altta 2 cm yakın bi delik var sizce dikişler tutmamışmıdır lütfen cevap verin

  40. Hocam erkek arkadaşım silikon gibi bişey hissettiğini ilerleyince esnedigini sonra durdugunu söyledi kanama olmadi fakat bikac gün yanma hissettim sonrasinda kendiliginden gecti kizlik zari bozulunca yanar mı?

  41. Hocam nolur cevap verin beni ameliyat edeli 5 ay oldu yeni farkettim adet deligi adet olunca iki kati buyuyo ici daha iyi gorunuyo nerdeyse ikininca 2 santim bozuldu mu cok korkuyorum

  42. Merhaba turgay bey size ameliyat oldum kalivi flep 3 bucuk ay oldu size gelemiyorum burda bi doktora gideyim mi burdada var bakan eden doktorlar bide hocam eger kizlik zari su ddligin altindaki yerse gitmeme gerek yok kapali orasi top gibi bi et var hocam alti delik onun alti sonuna kadar kapali en alti da minik delik boyle mi olmasi lazim bide hocam dudaklari acimca hemen gorunuyo aynaya comelince ama 4 santim icerde diyolar bu ne kadar dogru vereceginiz bilgiler icin simdiden tesekkurler

  43. Iyi aksamlar oncelikle cok endiselerim ve korkularim var ilk defa takip ediyorum sayfanizi kizlik zari dikimi sonrasi ilk gecede kesin kanama gerceklesir mi ve dikim.esnasinda agri oluyor mu

  44. Mrb doktor bey kızlık zarı dıktırmiş olsam Gerdek gecesınde cok deneyımlı olmuş olsa o konularda anlasılırmı ve dugun oncesı kac gun onceden dıktırmemız lazım garantisi yüzde kaç dıktırdıkden sonra hareketlerımız normale iş hayatımıza gerı donebılımıyız benı bılgılendırrsenız sevınırım ii akşamlar

  45. Turgay bey size kalici dikim himenoplaty yaptirmayi istiyorum ama bazi korkularim var diyelim yaptirdim ve ilk gece kanamam olmadi doktora goturseler doktor ne aciklama yapar ikincisi yapay zar kullansam daha mi kesin olur ucuncusu yaptirdim kontrole gelemedim diyelim igdirdayim cunku aradan yillar gecse yine kanamam olur mu lutfen cevap verirmisiniz bana

  46. İyi akşamlar hocam benim ufak bir sorum olucak 16 yaşında bir tacize maruz kaldım ve ailemle başka bir yere taşındık ve hayatımda erkek arkadaşım var bunu ben kendime söyleyemiyorum ona da tabi… Benim öğrenmek istediğim şey üstünden 5 sene geçti ve ben diktirmek istiyorum ya parça kalmadıysa o zaman olmuyor mu bir de sağlık sigortam var yine de ayrı bir ücret ödüyor muyum ödersem tahmini ne kadardır hocam?

  47. Turgay bey 3 ay oldu kalici dikim yaptiniz kontrolde hemsireniz bakmisti tutmus demisti ben bakiyorum kapali goruyorum ama minik minik delikler var birden fazla kafama takiliyo hep gerdekte kanama olur mu bu sekilde

      1. Mrb esra hanım siz dikim yaptırdıgınız için soruyorum çok acı ağrı oluyor mu sonrasında ve günlük hayatınıza devam edebiliyor musunuz. Turgay beyi tavsiye ediyor musunuz ve evlendiyseniz kesin kanamanız gerçekleşti mi. Cvp verirseniz çok sevinirim.

    1. Mrb siz dikim yaptırdıgınız için soruyorum çok acı ağrı oluyor mu sonrasında ve günlük hayatınıza devam edebiliyor musunuz. Turgay beyi tavsiye ediyor musunuz ve evlendiyseniz kesin kanamanız gerçekleşti mi. Cvp verirseniz çok sevinirim.

  48. Sevgili Turgay bey, size, hemşire ve asistanlarınıza sonsuz teşekkürler ediyorum. Nerdeyse 5 sene oldu kalıcı kızlık zarı dikimi flep yapmıştınız hatta oldumu olmadımı diye çok şüphelerim vardı başka bir jinekoloğa daha gidip ameliyatımı inceletmiştim oda gayet güzel olmuş demişti, yine tatmin olmadım 3. Doktora bakire olarak muayenede oldum, ameliyatı anlamadı bakiresin evlendiğinde kanama olacak dedi ancak o şekilde huzur bulmuştum neyse evlendim dün gerdeğe girdim kanamam oldu mutluyum. Yanınıza gelip hepinize tek tek sarılmak geliyor içimden inanılmaz bir mutluluk bana hayatımı geri verdiniz.

  49. Hocam meehaba oncellikle size tesekkur ediyorum cunku bana yapmis oldugunuz dikimde gozle gorunur bi fark var tamamen acik olan vajinam simdi sadece ufak bi aciklik var ona da adet deligi dediniz benim aklima takilan sadece dikislerin araskndaki minik bosluklar ameliyat olali 40 gun oldu ama hala dikislerin arasinda o bosluklar var beni tedirgin ediyo sizce durumum nasil

  50. Ben bir ilişkiye girdim ve kızliğım bozuldu ve çocuk beni terketti başkasınla evlenirsem kızliğımi diktitirsem belli olur mu

  51. Lütfen cevap verir misiniz

    Hocam ben salı günü flep yöntemi ile kızlık Zarımı diktirdim 4.5 gün oldu ve ara ara kanamam var acaba wc de ıkınma ile bir şey olur mu neden bu kanamalar oluyor normal mi bozulmuş mudur

  52. Hocam ben salı günü flep yöntemi ile kızlık Zarımı diktirdim 4.5 gün oldu ve ara ara kanamam var acaba wc de ıkınma ile bir şey olur mu neden bu kanamalar oluyor normal mi bozulmuş mudur

  53. Hocam kizlik zari yaptilari tahminen 2 ay falan olmuştur , ben motor kullaniyodum siz yaptiridigimda motora ata vb gibi seylere binmeyin dediniz , kesinlikle kullanmamammi gerekiyor ?

  54. Hocam ben sevgilimle ilişkiye giriyorum benden kan gelmiyorum bir kaç kere girdik ilişkiye girdiğimde ağrım oluyor benden hiç bir şekilde kan gelmiyor bana yardımcı olurmusunz

  55. mrb hocam benim bi sorum olucakti.
    ben 2 kes kürtaj oldum.
    ve son kürtajda bi takim sorunlar yasadim ve tekrardan ameliyat oldum.sorum ise su.
    kizlik zari (flep). yöntemi yaptirmak istiyorum.yanliz kalinti olmasi gerekiyormus kizlik zarindan.benim eger bu kalintim yoksa yaptiramiyorumuyum?yani onarim yapilabilinemezmi?ayrica 3 amaliyat istiorum.
    1.dikim flep. 2.kücük dudaklari kücültme. ve 3. vajina daraltma.
    bunlar ayni anda ayni günde yapabiliomusunuz?ve birde ayni gün cikabilirmiyim?kac saat sürer?

  56. Hocam , ben size 1 ay once dikim yaptirmistm flep , ondan sonra kontrole geldim adim bbeyzannurr , siz ince olmuş Allahin yarattigi kizlik gibi olmuş ben kalin diktm olusabilcek kazalar icin nolur nolmaz demistin ince olmustu 6ay sonra gelin duruma gore bakariz tekrar kalin dikeriz demistiniz bugun adetimin 5ci gunu 5 ve 6 gunlerimde kanamam olmuyodu diye hatirliyorm genelde kahverengi akintim oluyodu ve iki gundur bi sizlama seklinde agrim vardi tuvatele gittigmde kanamam oldu halada devam ediyo ilk geldiginde kanamanin adet sancisi gibi sancim vardi, yani bu kizlik kanamasi olabilirmi ? Cok endiselendim.

  57. Hocam merhaba ben sizin yazılarınızı sürekli takip ediyorum ve okuyorum,bugün flep yöntemi yaptıralı 10 gün oldu ve halen otururken orda ki gerginlği hissedebiliyorum birde adetimin 3.günü bugün ilk iki gün çok yoğun bir şekilde kan geldi bende çok telaş yaptım açıkcası bir sıkıntı mı var diye ben dikimi burcu kardaş arslan’a yaptırmıştım ama nedense bu konularda sizin daha tecrübeli olduğunuzu fark ettim,rica etsem bana bilgi verebilir misiniz? bir ay sonra kontrole gel demişti bana sizce bu hafta sonu içimi rahatlatmak için gitmeli miyim kontrole sizin görüşünüz benim için önemli

  58. Hocam flep yöntemi yaptırmak istiyorum nişanlanacagım ve nişanım olmadan birlikte olmak istiyorum flep yaptırdıktan 1 ay sonra birlikte olsam bir sıkıntı olurmu ilişki esnasında karşı taraf deneyimli ise anlarmı

  59. Hocam cumartesi günü kalıcı dikim yaptırdım. İlk iki gün ağrım çok vardı oturamıyordum. Hissediyordum dikişleri ama bugün 4. günüm ağrım sızlama şeklinde bazende kanamam oluyor hala da oturmakta zorlanıyorum ama İlk günkü gibi hissetmiyorum dikişlerim düşmüş olabilir mi

  60. 17 yaşındayım kizligimi bir kazada kaybettim.Bunun için ilk ilişkide kanama olsun istiyorum artık psikolojim bozuldu bu konuyla ilgili ya bana inanmassa esim diye.Size sorum kızlık zarı dikimi kalıcı mı olmalı geçici mı?eger yıllar once yaptırırsam dikişler atar mı?Ya da çok fazla kanama olur mu?ve bozulunca doktor dikilmis oldugunu anlar mi?

  61. Sevgilimle 5 ay önce birlikte olduk vajinamda bi kac. Gündür kasıntı ve yanma var . Bide sarı bir akıntı var acaba nedeni nedir

  62. Hocam ben erkek arkadaşımla sevişme sırasında bir sürtünme oldu ama eşortmanım üzerindeydi vajinama çok aşırı bir şekilde baskı uyguladı baktığımda kan yoktu ama ara ara ince sızlanmalar oluyo sizce zedelenme olmuşmudur

  63. Merhabalar, ben kalıcı kızlık zarı yaptırmak istiyorum. Ne kadar süre öncesinde gelmem gerekir.? Evliliğime 1 yıl var.

  64. Benim normalde göğüslerim sertti hocam ilişki olduktan sonra çok yumuşak oldu dokunduğumda Sanki hamur yuğurursunda yumuşacık olur ya o şekilde bir bilginiz var mı

  65. Vajinama parmak soktum ama kanamam olmadı orta parmağımın yarısı girdi sadece vajinam çok yumuşak bir durumda ve eskisi gibi görünmüyor kuru bir hissiyat var yırtılma olasılığı varmı

  66. Benim tam bir haftam doldu. Artık acı ve ağrı olmuyor. Sadece hafif kasıntı var. 5. Gün bir ip parçası cıkmıstı ama kanama olmamıstı. Eğer dikiş düstüğü icin rahatlama olmadıysa sürec cok basitmis. Bir hafta gecti ve hic ağrı sızı yok. Aynayla baktığımda ben anlayamadım kapalı hic delik gorunmuyor. Cok zorlamak istemedim acmak icin. Baticona bir ay boyunca mı devam etmeliyim? Dar pantolon ağır kaldırmama yan oturma bir ay icin mi gecerliydi? Bir de işlem sürecimi soranlara yaptırmak isteyenlere anlatmak istiyorum. O sayfanın linkini atabilir misiniz?

  67. Ben carşamba günü glrp yaptırdım size. Pazar akşamı 1-2cmlik bir ip düştü wcde. İp olduğuna eminim. Bu normal midir? Yorumlarda aynaya comelip bakabilirsiniz yazmıssınız comeldiğimde kapalı gozuküyor ama yine bir ip var aşağı doğru sarkan sanki. Cok da bakamadım yanlıs birsey yaparım diye acmak istemedim elimle. Düşen ip normal mi acaba. Geri kalan ipler de düşecek mi yoksa eriyecek mi

  68. Benim sorumda ilişkiye girmedim ama zorla olan bi ittirmeyle kanamam oldu kızlık zarım bozulmuşmudur ama tekrarı olmadı bidaha hiç. ozamanda sadece bi anlik ittirmeyle olan bişeydi bidaki ilişkimde yani ilişkiye girdgimde kanamam olurmu azda olsa bunu merak ediyorum.

  69. Hocam kabızlık kızlık zarı dikimine zarar verir mi çok ıkindim iki damla kan geldi çok korkuyorum birşey olmaz demi 10 gün oldu aml olani

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.