Kızlık zarı dikimi fiyatı


kizlik-zari-dikimi-fiyati 6İstanbul’da kızlık zarı dikimi fiyatı 2017 yılı Mart ayı içi ortalama ….tl civarından başlar , ama himenoplasti ameliyatları çok çeşitli olduğu için her dikim operasyonu farklı ücretle yapılır , bekaret diktirme ücretleri konusunu alt paragrafta detaylandırıyoruz , ama şimdi kızlık zarı dikimi ile ilgili daha genel konularla giriş yapalım ; kadın genital organlarının dışa açılan kapısında yani vajina dış ucunda bulunan tıbbi adı himen olan kızlık zarı birçok ülkece ve özellikle bizde bekaret ve saflık simgesi olarak algılanır ama aslında kızlık zarı nedir dendiği zaman önce kızlık zarı ne işe yarar sorusu akla gelmelidir , himen yada bekaret zarı anatomik bir bariyer oluşturarak dış ortamdan ve özellikle anüs civarından gelebilecek mikrobik ajanların rahme ulaşmasını engeller , yani sanıldığı gibi aslında namus olayı kızlık zarının umurunde bile değildir , ama başka dokularda olmayan bir özellik sanki kızlık zarını bekaret için yaratılmış gibi algılatabilir ; nedir bu ? kızlık zarı kendiliğinden iyileşme özelliği olmayan bir dokuya sahiptir , yani herhangi bir sebeple kızlık zarınız bozulursa , bu yırtık çok küçük bile olsa artık kendiliğinden düzelmeyecektir , hatta kıtyılma sonrası kızlık zarında büzülme ve vajina duvarına doğru çekilde olur ve vajina girişi ilişkiye uygun hale getirilir, işte bu özellikler kızlık zarına daha mistik bir sıfat ekletmiştir. Bu yazımızda kızlık zarı dikimi , kızlık zarı dikimi fiyatları , kalıcı kızlık zarı dikimi flep yöntemi , geçici kızlık zarı dikimi , esnek kızlık zarı , kızlık zarı dikimi anlaşılır mı gibi konulara bakıyoruz.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya – Kadın hastalıkları ve Doğum Uzmanı – İncirli caddesi No 9 Bakırköy İstanbul ( Town Center yanı ) 0212 227 5519 – 0532 221 3007 WhatsApp

Kızlık zarı diktirme fiyatı İstanbul

Tamam artık bu paragrafta bekaret dikimi fiyatlarını anlatıyorum , İstanbul’da kızlık zarı dikim ücreti en düşük olarak ….tl civarından başlar , ama bu en ucuz himenoplasti ameliyat çeşidi olan geçici kızlık zarı dikimi fiyatıdır, ama artık eski model dikim metodları pek uygulanmıyor , hastaların %90’lık bölümü 2015 yılı Mart ayı için , yani günümüzde flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimini tercih ediyor , tabi takdir edersiniz flep yöntemi ücetleri , geçici onarıma göre az daha yüksektir. Ayrıca unutmadan son yıllarda popüler olan artık çok uyguladığımız çift kat flep yöntemi ve vajina daraltma ameliyatı ile kombine kızlık zarı dikimi operasyonları birkaç gömlek daha pahalıdır.

Kızlık zarı dikimi

Sadece İstanbul’da değil birçok dünya ülkesinde ve önemli şehirlerde kızlık zarı dikimi 2 farklı metodla yapılır , daha eski olan geçici kızlık zarı dikimi ve son 30 yılda geliştirilen flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi olarak. Geçici dikim metodunda kızlık zarının bozulmuş hali üzerinden işlem yapılarak kızlık zarı 1 hafta için tamir edilir , kalıcı kızlık zarı dikiminde ise vajina duvarından ince bir flep tabakası kaldırılarak yeni bir kızlık zarı oluşturulur.

Flep yöntemi

Kalıcı kızlık zarı dikimi ameliyatının teknik adı flep yöntemidir , iyileşme özelliği olmayan eski bozulmuş himen yerine vajina yan mukozasından ince bir tabaka kalıdırılır ve kızlık zarı ringine dikilir , böylece vajina duvarından gelen kan damarlarıda kızlık zarı içinde dolaşıma devam ederek zarın bozulmadığı sürece hayatiyetini sürdürmesini sağlar. 20 gün içinde iyileleşme meydana gelir ve artık cinsel ilişkiye hazırdır.

Kızlık zarı dikimi anlaşılır mı ?

Himenoplasti ameliyatı planlayan her bayan öncelikle kızlık zarı dikimi anlaşılır mı diye aklına takar , gerçektende bu özel ameliyatın en önemli noktası cinsel ilişkide anlaşılmayacak olmasıdır. Usta ellere sahip bir jinekoloji uzmanı tarafınca yapılan kızlık zarı dikimi tama yakın ihtimalle anlaşılmaz, yani bekaret zarınızın önceden dikilmiş olduğu ortaya çıkmaz. Zaten anlaşılacak olsa böyle bir ameliyat metodu hiç olmazdı.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya

Kadın Hastalıkları ve doğum uzmanı

İncirli Caddesi 9 Bakırköy İstanbul

0212 227 5519

0532 221 3007 WhatsApp

0542 215 7274

59 Replies to “Kızlık zarı dikimi fiyatı”

  1. Ultrason ile bakarken gebelik varsa cihaz gebelik olduğunu ve beneginkalp atışlarını bildiriyomu yoksa doktorun kendısı mı gebeliği arıyor yardımcı olurmusunuz lütfen

    Beğen

  2. Dış gebelikte hasta kacıncı aya kadar bir sorun oldıgunu anlayabilir yani gebelik tüpü kacıncı haftada yırtıp ic kanamayı başlatır

    Beğen

  3. Hocam bende ilişkiye girdikten 14 hafta sonra ultrason ile baktırdım doktor bisey yok dedi olsaydı o zaman gözükürdü demi yani zaman erken deil

    Beğen

  4. İlişkiye gireli tam 19 hafta oldu yaklaşık 5 ay kan testlerinde hep negatif cıkıyo adetimi düzenli olarwk görüyorum bu hafta ultrason ile baktırdık ve bisey yok dedi keseye benzeyen bisey var dedi ama anlamadım dedi kan pıhtısı olabilir dedi ilişkiden 5 ay sonra kese yeni olusmaz demi imkansız yani

    Beğen

  5. Hocam kalıcı kızlık zarı dikimi yaptirmak istiyorum. Bu kalıcı flepmi oluyor? Ayrica cok dar bi vajinam var sizce yinede anlasilmamasi icin daraltma yapmalimiyim?

    Beğen

  6. Mrb hocam ben kalıcı kızlık zarı diktirdim ama iki ay sonra sürtünme yoluyla bi ilişki yaşadım ve mastürbasyonun zararı varmı tekrar bozulmuşmudur

    Beğen

  7. Hocam yumurtlama akıntısı heralde yapıskan bi sıvı geldi ama kan lı lekeli gibii basla bisey olmaz demi yumurtlama dönemindeyim

    Beğen

  8. Surtunme yoluyla sevqilimle iliskiye qirdim ve o esnada 1 kac santim iceri qirdi ben hissettim 2 sefer oldu.. 1 dakka arayla ve 1 2 saat snra sevqilim eve qittinde ka ama qeldini soledi sizce bozulmusmudurbyada ona soular sorarark bu sorumun sonuca ulasabilirmiyim tereddutteyim bozuldumu die evet diyo ama bilmiyorum

    Beğen

  9. Merhaba bisey sorcam kızlık zarı dikimi fiyatı kaç lira
    15 04 2016, 20:09 – Jin op dr turgay karakaya: Tabi
    15 04 2016, 20:13 – -: Surtunme esnasinda kizlik zari bozulur mu hocam
    15 04 2016, 20:23 – -: ?
    15 04 2016, 20:32 – Jin op dr turgay karakaya: Evet
    15 04 2016, 20:32 – Jin op dr turgay karakaya: http://www.surtunme.com
    15 04 2016, 20:36 – -: Hocam surtnmeden sonra kizlik kanamasi gerceklesmediginde kizlik bozulmus olurmu
    15 04 2016, 20:37 – -: Yada bozulacaginin belirtileri nelerdir
    15 04 2016, 20:44 – -: Uzerinde
    15 04 2016, 20:45 – -: Kiyafet varken mi bozulur
    15 04 2016, 20:56 – -:
    15 04 2016, 21:06 – -: ??
    15 04 2016, 21:11 – Jin op dr turgay karakaya: Kan yoksa .. giriş yoksa sorun yoktue
    15 04 2016, 21:12 – -: Giris olmadi sadece kiyaftlerle surtnme oldu bide galiba erkegin seyi bnmkine acik bir sekilde degdi
    15 04 2016, 21:14 – -: Pardon acik
    15 04 2016, 21:14 – -: Degil
    15 04 2016, 21:17 – -: Benim kyafetm ustumdeydi onun biraz acikti uzerme degdrdi ve Ben hissettm bisey olurmu hocam ilk defa boyle bisey yaptm ve pskljm bozuldu
    15 04 2016, 22:54 – Jin op dr turgay karakaya: Muayenede netleşir
    15 04 2016, 22:54 – -: Muane nasil olck
    15 04 2016, 22:55 – Jin op dr turgay karakaya: http://www.kizliktesti.com
    15 04 2016, 22:55 – -: Sagolun hocam
    15 04 2016, 22:58 – -: Hocam sadece kiyafetlerle surtnme oldu sizce bozulmusmudur test yapmaya gerek varmidir
    15 04 2016, 23:16 – Jin op dr turgay karakaya: Kan?
    15 04 2016, 23:17 – -: Kan yok
    15 04 2016, 23:18 – Jin op dr turgay karakaya: Kesin olmamakla birlikte bozulmadığını tahmin edebiliriz
    15 04 2016, 23:18 – -: Tamam hocam teskkurler
    17 04 2016, 03:20 – Bu sohbete gönderdiğiniz mesajlar ve yaptığınız aramalar artık uçtan uca şifrelemeyle korunmaktadır. Daha fazla bilgi için dokunun.

    Beğen

  10. Turgay bey merhaba kızlık zarı dikimi için fiyat öğrenebılırmıyım ve öncesınde muayene için gelmek ıstıyorum
    16 03 2016, 13:59 – -: Ayrıntılarını konuşmak için
    16 03 2016, 14:00 – -: Kesin sonuç verıp vermeme konusunda endişeliyim
    16 03 2016, 14:03 – Jin op dr turgay karakaya: Tamam

    Beğen

  11. Hocam yarin geliyorum gelirken acmi geleyim tokmu
    14 02 2016, 19:09 – Jin op dr turgay karakaya: Yarı tok
    14 02 2016, 19:09 – Jin op dr turgay karakaya: İsim ?
    14 02 2016, 19:09 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: S.. demistim kızlık zarı dikimi fiyatı konuştuğumuz gibi dimi hocam
    14 02 2016, 19:09 – Jin op dr turgay karakaya: Ok
    14 02 2016, 19:10 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Hocam yari tok
    14 02 2016, 19:10 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Derke
    14 02 2016, 19:10 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: N
    14 02 2016, 19:10 – Jin op dr turgay karakaya: Az yiyin
    14 02 2016, 19:10 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Sabah tek yiyim yani
    14 02 2016, 19:11 – Jin op dr turgay karakaya: Öğunleri az olarak yemeye devam
    14 02 2016, 19:11 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Hocam son bisi daha sora bilirmiyim eger rasz olmuyorsaniz
    14 02 2016, 19:11 – Jin op dr turgay karakaya: Ok
    14 02 2016, 19:11 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Gecici kizlik zari nasil bisi
    14 02 2016, 19:12 – Jin op dr turgay karakaya: http://www.gecicikizlikzaridikimi.com
    14 02 2016, 19:13 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Ben kalici istiyorum.anlasilmasjn
    14 02 2016, 19:13 – Jin op dr turgay karakaya: Geldiğinizde detaylı konuşuruz
    14 02 2016, 19:13 – Kızlık Zarı Dikimi Muş: Tamm iyi aksamlar

    Beğen

  12. Flep Yöntemi: Merhaba
    8 01 2016, 12:52 – Jin op dr turgay karakaya: Buyrun
    8 01 2016, 12:54 – Flep Yöntemi: Müsaitseniz bir kaç sorum olcaktı size
    8 01 2016, 13:04 – Jin op dr turgay karakaya: Tabi
    8 01 2016, 13:05 – Flep Yöntemi: Flep yöntemiyle kızlık zar dikimi fiyatınızı öğrenebilr miyim
    8 01 2016, 13:05 – Flep Yöntemi: Tmm
    8 01 2016, 13:06 – Flep Yöntemi: Operasyon yarım saat içerisinde mi gerçekleşiyor acaba istanbul dışımdan gelicem çünkü
    8 01 2016, 13:16 – Jin op dr turgay karakaya: Evet
    8 01 2016, 13:16 – Flep Yöntemi: Peki randevu için bi gün verebilir misiniz
    8 01 2016, 13:53 – Jin op dr turgay karakaya: Siz gün seçin önce saatlere bakalım

    Beğen

  13. Kızlık Zarı Diktirme Adana: Merhaba
    21 12 2015, 10:06 – Jin op dr turgay karakaya: Buyrun
    21 12 2015, 10:06 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Numaranızı internette aldım
    21 12 2015, 10:07 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Birşey sormak istiyorum
    21 12 2015, 10:07 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Ama nasıl diyeceğimi de Bilmiyor um
    21 12 2015, 10:08 – Jin op dr turgay karakaya: Rahat olun
    21 12 2015, 10:09 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Carla ilgili bilgi almak ıstiyorum
    21 12 2015, 10:09 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Zarla
    21 12 2015, 10:43 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Teşekkür ederim
    21 12 2015, 10:43 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Taksit le ödeme olmuyor mu
    21 12 2015, 10:49 – Jin op dr turgay karakaya: Nakit veya karta tek çekim
    21 12 2015, 10:49 – Kızlık Zarı Diktirme Adana: Tamam

    Beğen

  14. Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Slm dr bey
    18 12 2015, 14:18 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Ben kesin qeleceqim ama istanbul u iyi bilmiyorum. Kaybolmam inşallah bana yardımcı olurmusunuZ.yani tam olarak nereye qeleceqim anlayamadım
    18 12 2015, 14:25 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Hastanenin ismi nedir
    18 12 2015, 14:25 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: ???¿
    18 12 2015, 14:38 – Jin op dr turgay karakaya: Hiç merak etmeyin
    18 12 2015, 14:39 – Jin op dr turgay karakaya: Havaalanına 10 dakikayız inince arayın
    18 12 2015, 14:39 – Jin op dr turgay karakaya: Özel muayenehaneyiz
    18 12 2015, 14:40 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Bu sizin şahsi numaranızmı? qeldiğim zaman ulasabileyim istiyorum size
    18 12 2015, 14:41 – Jin op dr turgay karakaya: Şahsi değil ama sürekli aktiftir ben veya 2 asistanım
    18 12 2015, 14:42 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Peki tsk ederim
    18 12 2015, 14:44 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Bir şey daha sorayım
    18 12 2015, 14:44 – Jin op dr turgay karakaya: Ok
    18 12 2015, 14:45 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Ay halim qelmeden öncemi sonra mı bu işlemi yapabilirsiniz¿
    18 12 2015, 14:49 – Jin op dr turgay karakaya: Farketmiyor.. ay hali ikende yapabiliyoruz
    18 12 2015, 15:00 – Adetliyken Kızlık Zarı Dikilir Mi: Ok😊

    Beğen

  15. Zar Dikimi: Peki doktor bey hasta operasyondan sonra günlük hayatına devam edebilir mi o gününde
    07 12 2015, 01:08 – Jin Op Dr Turgay Karakaya: Tabi.. 10 dak
    07 12 2015, 01:09 – Zar Dikimi: Operasyon ne kadar sürüyor
    07 12 2015, 01:10 – Zar Dikimi: Bir de lokal anestezi de mi
    07 12 2015, 01:11 – Jin Op Dr Turgay Karakaya: 10 dak
    07 12 2015, 01:11 – Jin Op Dr Turgay Karakaya: Evet
    07 12 2015, 01:12 – Zar Dikimi: Peki dikiş durumu var mı
    07 12 2015, 01:13 – Zar Dikimi: Varsa bunların alımı olacak mı
    07 12 2015, 01:20 – Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hayır
    07 12 2015, 01:21 – Zar Dikimi: Sgk kaydına vs hiçbir yere geçmiyor değil mi
    07 12 2015, 08:56 – Jin Op Dr Turgay Karakaya: Hayır özeliz biz.. full gizli kalır

    Beğen

  16. Kızlık Zarı Muayenesi: İyi gunler jinekolog uzmanisiniz demi bisey daniscatimda sizinle
    20 Şub 09:48 – Jinekolog Operatör Doktor: Evet
    20 Şub 09:49 – Kızlık Zarı Muayenesi: Nisanlimla bi ilki yasadik iliskide kanama olmadi sonra peceteyle sildigimizde pembe bi lekelenme wardi sizce bu nedir
    20 Şub 09:50 – Jinekolog Operatör Doktor: Muayene etmeden kesin konuşmak zor
    20 Şub 09:52 – Kızlık Zarı Muayenesi: Getirebilsrm getircemde gelmior tamini bisey soyleme gibi bi sansiniz varmi acaba daha once biriyle yqtmismi yqtmqmismi kafam cok kqrisik bide 3 haftqlik gebe kendisi
    20 Şub 09:57 – Jinekolog Operatör Doktor: Gebelik devammı edecek
    20 Şub 09:58 – Kızlık Zarı Muayenesi: Eger ilk iliskisi benimleyse devam etcek degilse aldirmayi dusuyorum bunu nasil ogrene bilirim
    20 Şub 09:58 – Kızlık Zarı Muayenesi: Bide kurtaj fiyqtlari ne kadardir
    20 Şub 09:59 – Kızlık Zarı Muayenesi: Normqlde kanamasi olmasi lqzimdi esnek zar olma ihtimali nedir nasil qnlqriz bunu
    20 Şub 10:00 – Kızlık Zarı Muayenesi: Anlariz bunu
    20 Şub 10:00 – Jinekolog Operatör Doktor: Muayene etmeden yorum olmaz
    20 Şub 10:30 – Kızlık Zarı Muayenesi: Kurtajin zarari yada bi tehlikesi warmidir
    20 Şub 10:44 – Jinekolog Operatör Doktor: Vakum kürtaj yapıyoruz 10 dakika sürer acı ve risk yoktur
    20 Şub 10:45 – Kızlık Zarı Muayenesi: Vakum kurtaj nedir turgay abi
    20 Şub 10:47 – Jinekolog Operatör Doktor: http://www.vakumkurtaj.com

    Beğen

  17. Bakirelik Testi: Merhaba hocam numaranızı internet aracılığıyla buldum size sormak istediğim bir soru var musaitseniz
    18 Oca 12:45 – Jinekolog Operatör Doktor: Buyrun
    18 Oca 12:47 – Bakirelik Testi: Bir kadının bakire olup olmadığı vajina dudaklarından dış görünüşünden anlayabilirmiyiz
    18 Oca 12:48 – Jinekolog Operatör Doktor: Jinekolog muayenesi olmadan emin olunamaz
    18 Oca 12:49 – Bakirelik Testi: Peki iç dudakların dışa doğru çıkması bir sorunmudur
    18 Oca 15:06 – Jinekolog Operatör Doktor: Hayır
    18 Oca 15:06 – Bakirelik Testi: Teşekkür hocam sağolun

    Beğen

LÜTFEN bir TAKMA İSİM belirleyin İSİM kısmına yazın. E-MAİL girmek zorunlu değildir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s