Kızlık zarı dikimi forum


Kızlık zarı dikimi forumuna katılmak için kendinize bir TAKMA İSİM belirleyin, “isim ” yazan boşluğa takma isminizi yazın, ÜYELİK GEREKMEZ veya E-MAİL  GEREKMEZ 

Foruma girmek için sayfayı aşağı kaydırın, ordaki yorum formuna yazarak yeni konu açabilirsiniz veya yeni soru girerek diğer kişilerin görüşlerini alabilirsiniz, veya diğerlerinin yazılarına cevap girebilirsiniz, onlara soru sorabilirsiniz.

Bu forumda tartışıp görüş paylaşımı yapabileceğiniz konu başlıkları ;

  1. Kızlık zarı bozulması
  2. Kızlık zarı zedelenmesi
  3. Kızlık zarı kanaması
  4. Kalıcı kızlık zarı dikimi flep yöntem
  5. Geçici kızlık zarı dikimi
  6. Kızlık zarı dikimi sonrası bakım ve iyileşme süreci
  7. Vajina daraltma ameliyatları
  8. Labioplasti ameliyatları
  9. Kalıcı dikim + vajina daraltma
  10. Dikim + v. daraltma + labioplasti

599 Replies to “Kızlık zarı dikimi forum”

  1. Turgay bey alttaki soru benim demissiniz ya ince veya kalin olabiliyo bana tek kat diktiniz sadece bu ince mi oluuo kalin ni ben cok korkuyorum cok aciyomus yirtilirken

    Beğen

  2. Hocam hayirli ramazanlar. Bana 9 ay once zar yaptiniz ben bakiyorum kendi kendime gayet iyi gorunuyo gelemiyorum malesef size diyarbakirdayim yanliz adet icin birakilan delik giderek kuculdu toplu igne topu kadar kaldi bikac ay icinde evleniyorum cok canim yanar mi size olan biriyle konustum cok aci cekmis uc gun ustune girdi iliskiye daha kalin etliymis bu zar cok mu canim yanacak iliskide korkuyorum

    Beğen

      1. Cok kalin oluyomus size yaptirdi oda 6 ay sonra girdi gerdege kanadi ama asiri agri olmus aglamis nerdeyse korkuyorum bende oyle olucam diye delikde cok kucuk iyice korkuyorum

        Beğen

      2. Oda sise yaptirdi 6 ay sonra girdi gerdege kanama oldu ama cok agri olmus aglamis agridan bana da oyle mi olacak benim delikde kucuk kanar mi delik kucuk olunca ve cok mu agrir

        Beğen

          1. Anladım hocam penis ucu girerse normal olarak kız olanlarda dai kızlık bozulur zaten dogru değil mi

            Beğen

  3. Turgay bey merhaba ben bekaretimi yillar once kaybettim diktirmek istiyorum cok arastirdim tum doktorlar dugun oncesi kontrole cagirmiyo sadece siz normal kontrole bile cagirmiyosunuz nasil oluyo bu benim evlilik gibi planim yok yaptirayim kurtulayim istiyorum 5 sene sonrada yine kanar mi diyarbakirdayim kontrole gidip gelemem ki

    Beğen

      1. Hic gelemesem de olur mu yaptirdim kurtuldum demek istiyorum aklimdan tamamen ciksin istiyorum inanin hayat meselesi oldururler beni size de kacip gelicem hemen donucem bidaha gelemem yani

        Beğen

  4. Hocam ben 2016 temmuzda flep yontemiyle operasyon gecirdim operasyondan iki ay sonra size kontrol ettirmistim gayet iyi demistiniz o sirada herhangi bi kaza gecirmedim adet disi kanamam olmadi kapali da gozukuyo bu yaz agustosda evleniyorum size tekrar gelemiyorum ama cok tedirginim bi sorun olacak mi

    Beğen

  5. Doktor bey ben yazdim ama gormediniz heralde ben adetimin son gunlerine getirmek istiyorum gerdegi size dikim yaptirdim ama garanti olsun diye dogum kontrol hapina baslasam ne zaman baslamam lazim adetin son gunune gelsin gerdege ne kadar kala

    Beğen

  6. Doktor bey ben gerdege ne zaman kala dogrum kontrol hapi kullansam da son gunlere denk getirsem gerdegi ben size ameliyat yaptirdim ama yine de korkuyorum kanamamasindan adetin son gunlerine getirsem garanti olur diye dusunuyorum

    Beğen

  7. Hocam ben sizde diktirdim 1 sene oldu tuttu diye konustuk ben o zamandan bu zamana 10 kilo aldim bisey olur mu vajinam genisler mi kizlik zarim esner mi

    Beğen

  8. Turgay bey flep yontemiyle kizlik zarimi diktirdim ameliyatimi siz yaptiniz bakiyorum bi sntim bile bosluk yok kapali ancak psikolojik mi bilmiyorum dikis oldugu belli sanki ve beyaz duruyo bide hocam simdi dusunursek ordan en kucuk penis bile gecerken yirtar ve kanatir dogru mu dusunuyorum kapali olmasi kanamasi icin yeter li mi

    Beğen

    1. Merak etmeyin Tabii ki 1 santim kadar olan adet deliğini görüyorsunuz ama penis çapı yaklaşık 3 santim olduğu için o delikte yırtılma ortaya çıkacaktır kızlık zarı görünümü her bayanda farklıdır kılcal iplikler kullandığımız için kesinlikle dikiş izi de kalmaz Ama bazı hastalarımıza psikolojik olarak sanki orada dikiş varmış hissi olabiliyor Bu tamamen psikolojiktir şu ana kadar bu operasyonu anlayan çıkmadı merak etmeyin

      Beğen

  9. Ya hocam ben amrliyat oldum siz yaptiniz 7 ay oldu ama benim temizlikle ilgili sorunum var yikayamiyorum korkuyorum jiletle dudaklarin aralarini temizleyince bisey olacak diye korkuyorum ne yapabilirim

    Beğen

  10. Hocam daraltma ve kalıcı dikim yaptırdım 19 gün oldu bugün içten içe bir acı ve batma hissi var reggl dönemiminde 6. Günü ben bu dönem bitince başka bir doktora görüneceğim doktor bakarken dikişler zarar görür mü bir de dikişler tutmuş mudur

    Beğen

    1. Kızlık Zarı Dikim ameliyatlarından sonra gerdek gecesinde kızlık zarı kanaması olma ihtimali bakire bayanlarla tamamen aynıdır özellikle Kızlık Zarı Dikimi üzerine neredeyse 30 yıldır çalışıyorum Merak etmeyin gayet güzel sonuç alırsınız

      Beğen

        1. Bakirelerde genellikle esnek kızlık zarı sebebiyle kanama olmuyor fakat dikilmiş Kızlık zarında esnek kızlık zarı ihtimali olmadığı için Vajina içine giriş söz konusu olduğunda mutlaka kanama oluyor

          Beğen

  11. Bi gunde ne kadar zar dikiyosunuz doktor bey ben kesin yaptiricam ama kanayip kanamasindan cok korkuyorum bi kere gelebilirim ya olmazsa

    Beğen

      1. Mesela bi kere geldim yaptirdim kontrole gelemesem kendime iyi baksam yine de kanar mi guneydoguluyum cok zor durumdayim az bile olsa kanar dimi

        Beğen

  12. Hocam diyelim ki ameliyat olduk dikim yaptirdik iyilesti gerdekte oral yapilinca bozulurmu benim nisanlim oral yapmak istiyomus gerdekte iliskiden once ya oralda bozilursa nasil acikliycam

    Beğen

  13. Kalıcı kızlık zarı ameliyatı oldum fakat kabız değilim tuvallete yaparken zorlanıyorum. Ne yapmam gerek ne yemem gerek sizce?, Evde sıkıldım acaba dışarı 10-15 dk yürüsem sorun olur mu?, Doktor sadece bana antibiyotik ilaç verdi sprey vermedi acaba bir sorun olur mı?, birde kızlık zarı dikimi kaç kere yapılır?

    Beğen

  14. Hocam ben size zar diktirdim 6 bucuk ay oldu adet gunume uc gun kala bi parca kan geliyo ertesi gun adet geliyo bunun zarka alakasi var mi diitirdikten sonra oldu bu normalde hemen gelirdi simdi ufak bi leke sonrasi ertesi gun oluyo zar mi bozuluyo acaba

    Beğen

  15. Hocam merhaba hymenoplasti aml dan sonra zarda esneme olur mu
    4. Gunde kanamasiz ip gelmesi normal mi
    Dikişlerin tutmadığı kanamayla mi anlaşılır sadece cevaplarsanız sevinirim

    Beğen

  16. Hocam benim adet deligim sanki giderek buyuyor simdiye kadar normaldi simdi bi cmi gecti sanki 6 aydan sonra neden 7 aydir aml olmusum

    Beğen

  17. Turgay beni 1 sene once flep yaptiniz ben bi hafta sonra gerdege giricem size kontrole gelemedim baska dr a gitti cok guzel demisti kesin kanayacak dimi cok korkuyorum

    Beğen

  18. Hocam beni 6ay once aml ettiniz tuttugunu konusmustuk teyit etmistiniz bi haftadir bi acima var bakiyorum bi sorun gozukmuyo dikislerim kapali nohut tanesi kadar bi delik var ama aciyo nedendir

    Beğen

  19. Bugün flep yöntemiyle tedavi oldum. Doktorum herhangi bit antibiyotik veya fıs fıs vermedi. Antibiyotiklerde vajinal mantar yapıyor zaten. Ama ben dikişlerin mikrop kapmasından korkuyorum. Kullanmamı tavsiye edebileceğiniz bir ilaç var mı ? Antiseptik ya da antibiyotik olabilir ? Lütfen acil cevap

    Beğen

  20. Öğrenciyim yalnızca bir kez cinsel iliskiye girdim ve flep kalıcı yöntemle operasyon gecirmek istiyorum ne kadara yaparsınız nolur yardımcı olun

    Beğen

  21. Hocam kalıcı flep yöntemi yaptırdığımız günden itibaren kaç gün dikmat etmemiz gerekiyor ağır kaldırmama kabızlıkta önlem alma vs. Gibi ne kadar süre sonra tamamen iyileşip istediğimiz gibi haraket edebiliriz bide kalıcı flep yaptığımızda anormal bir şekilde kanamalar olurmu hiç

    Beğen

      1. 3 hafta boyunca agir kaldirmicaz peki nekadar agir kilo olarak yani kabizlik icinde onlem 3 hafta oturabilirmiyiz peki isim masaustu oldugu icin oturuyorum surekli

        Beğen

  22. Doktor bey merhabalar beni 5 ay once kizlik zari dikimi ameliyati ettiniz size kontrole gelemedim ancak kapali oldugunu goruyorum dikislerim kapali zamanla daha duzgun gorunmeye basladi bu konuda size tesekkurler ancak bi sorunum var akintim var biraz fazla dikislerin oraya birikip kuruyup kaliyo ve ben korktugum icin temizleyemiyorum oylece beyaz beyaz kaliyo dikislerin aralarinda bu beni tedirgin ediyo ne yapmaliyim zarar verecek ve zarim bozulacak diye korkuyorum

    Beğen

  23. Merhabalar turgay bey benim size bi sorum olacakti yillar once bekaretimi kaybettim esnek kizlik zarina sahibim bi tesaduf eseri ailemde esnek oldugunu biliyolar ben diktirsem ve kanamasa doktora goturseler esnek mi diyecekler dikilmis mi diyecekler ben seker hastasiyim diktirsem dokularim yine de iyilesir mi yaralarim cok gec iyilesir cunku

    Beğen

  24. Turgay bey az once bi soru sordum cevaplamadan sildiniz neden hastanizim ve soru sordum tekrar soruyorum cevap vermenizi umut ederek beni 5 ay once ameliyat ettiniz dikislerim puruzlu dikislerimin arasinda bosluklar var kontrolde siz yoktunuz hemsireniz bakti tuttu dedi ancak ben huzursuzum dikis oldugu belli ne yapmayaliyim lutfen bi cevap verin

    Beğen

  25. Turgay bey merhaba beni agustos ayinda ameliyat ettiniz sizinle hic iletisime gecemedim birdan sorularimi sormak istiyorum simdi 1 adet deliginin isaret parmagi ucu kadar olmasi normal midir 2 adet deligi disinda nokta seklinde iki adet daha delik var olabilir mi 3 dugunum bi sene sonraya ertelendi ameliyat uzerinden bi bucuk sene gecmis olacak gerdekte yine de kanamam olur mu 4 sari akintim oluyo surekli bi zarari olur mu kizlik zarina 5 dikis yerlerinin surekli farkli gorunmesi normal mi bazen harika gorunuyo bazen cok kotu bi goruntu var aciklamalariniz icin simdiden saolun

    Beğen

    1. Anlattığınız şeyler normal orjinal bakire bayanlarda da aynı şekildedir sadece sarı akıntı kötü koku içeriyorsa size verdiğim ağızdan tablet şeklindeki antibiyotiği tekrar kullanabilirsiniz akıntının kızlık zarına herhangi bir zararı olmaz

      Beğen

          1. Adet dönemine yakın her daim farklılık gösterip hafif acilma olması sadece. Dikim yapılan kişi de mi olur hiç dikim yapılmamış bakire birinde de aynı midir

            Beğen

  26. Hicam iyi aksamlar benim aml uzerinden 4 ay gecti zaman zaman size burdan yazdim vhatsaptan soramiyorum ben bi sorun olmadan bu zamana geldim diktiginiz kizlik zari anlamaya calistigim kadariyla girisi kapatmis cok minik bi adet deligi var bi tane de nokta gibi bi delik var onun disinda cok guzel kapali simdi bunlar olagan mi bi bolumu kirmizi bazi yeri beyaz boyle olabilir mi bode bazen bakiyorum düz gorunuyo bazen goruntusu cok kotu gorunuyo asiri pürüzlü biseyde yapmiyorum boyle de olabilir mi simdiden saolun

    Beğen

    1. Mikrocerrahi ile yapıldığı için çok küçük birçok dikiş atılıyor Bu yüzden şu kadar dikiş atılacak bu diye bir şey söylemek mümkün değildir Ayrıca her bayanın genital yapısı farklı olduğu için ona uygun şekilde ameliyat ediliyor iyileşme döneminden sonra dikiş izleri tamamen siliniyor orijinal görüntü elde ediliyor

      Beğen

      1. Peki kızlık zarinin orjinal goruntusu su tabirle dogru mudur vajina girisini orten perde et seklinde bu tabir dogru mudur ve rengi pembe beyaz mi olmalidir

        Beğen

  27. Hocam büyük tuvaletmiyaparken çok zorlandım zar dikimi olmustu 6ayoldu .adetlik değilim peceteyle sildim.kan vardı anuste zarım bozulmus olabilir mi.aynadan baktım telasla etçizgisiı duruyor ama vajinada açıklik vardıı

    Beğen

      1. Kan vardı peceteyle.üstelik aynadan baktigimda vajinada açıklık vardı çok zorlandığım için olabilir mi açıklık.kan neden kaynaklı olabilir

        Beğen

      1. Basarisiz mi oldu yani beklenen bi sonuc mu bu herkes de mi boyle olur intermette bazi resimlere baktim onlarinki dumduz benimki egri bugru cok cikintili falan

        Beğen

  28. Ya sız ne kadar mukemmel bir doktorsunuz .işini hakkıyla yapan.ve hastalari son derece memnun bırakan.hayat kurtaran diyebiliriz.sonsuz teşekkürler.emeğinize sağlık.işini hakkıyla yapan tek doktorsunuz.

    Beğen

    1. Lazerle yapılan vajina daraltma ameliyatlarında Birkaç ay sonra genellikle gevşeme olur ve vajina eski haline gelir Bunun dışında da vajinada renk kararması ve yanık izleri kalabiliyor daha uzun dönemde vajinada kanserojen yan etkileri söz konusu olabiliyor

      Beğen

          1. Lazerle kızlık zarı dikimi sadece Türkiye’de uygulanan etik olmayan bir yöntemdir Dolayısıyla kızlık zarının tutmama ihtimali yüksektir bu durumda başka bir doktora daha muayene olmakta fayda var

            Beğen

  29. Günaydın turgay bey yaklasik 4 ay once bana kalici kizlik zari dikimi yapilmisti size kontrole gelemedim ama trabzonda bi doktora gittim cok guzel oldugunu soyledi yalniz benim bikac sorum olacak bakiyorum ama dogru yere mi bakiyorum afedersiniz ayna uzerine comeliyorum ic dudaklari aciyorum karsima bi delik var cok minik icinde et var ordan itibaren dudaklarin bitimine kadar kapali kizlik zari orasi mi bende o dikis arasi bosluklardan iki tane var onun disinda dumduz ben dogru yere mi bakiyorum ve tamamen duz ve kapali olmasi tutmus anlamina mi gelir simdiden tesekkurler

    Beğen

    1. Evet doğru yere bakıyorsunuz gördüğünüz yer kızlık zarı dur zarı üzerinde adet kanının geçişi için bir iki tane minik delik bulunur Bunlar da normaldir cinsel ilişkiye girdiğinizde penis basıncıyla bu deliklerin etrafından vajina duvarına doğru yırtılmalar başlar ve kanama oradan gelecektir

      Beğen

      1. Yani bu durumda tuttu problem yok cok tesekkurler gercekten cok buyuk bi delik vardi orda tamamen yirtikti bakinca ben bile sok oldum nasil bu kaddar guzel kapanabildi size minnettarim

        Beğen

  30. Arkadaşlar Türkiye de en iyi doktor diye adlandirabiliriz.Turgay bey mesleğinde gerçekten başarılı ve işinde uzman tavsiye etmekle kalmam gidin kesinlikle yüzünüzün güleceği tek ADRES.

    Beğen

  31. Turgay bey merhaba bana lutfen cevap verin beni amliyat edeli 3 ay oldu adet olmustum o sirada tasindik bazen agir kaldirdim egildim kalktim biseuler ittim falan adetliyim de bisey olmus mudur bozulmusmudur bakiyorum kapali gibi ama cok tedirginim

    Beğen

      1. Parmagimin girmediğinden eminim kan geldi adet son gunlerimde ilk günkü renk gelmiyordu lekeli oluyordu o yüzden zara mi bişey oldu diye korktum .zar la ilgili değildir dimi hocam

        Beğen

    1. Gerçek Flep yöntemi yapıldığında Bakire bir bayanın kızlık zarı ile hemen hemen aynı oluyor yani Dolayısıyla Bakire bir bayanın yapmaması gereken hareketleri sizde yapmamalısınız anlattığınız durumda kızlık zarının bozulma ihtimali neredeyse yoktur

      Beğen

    1. Kızlık zarı kanaması herkeste farklı cereyan edebiliyor bazılarında tek seferde geliyor bazılarında saatler süren sızıntılar olabiliyor Hatta bazen birkaç gün sonraya kadar uzayabiliyor bu kızlık zarı çeşidi niye bağlıdır

      Beğen

  32. Zar dikim islemi yapildi ama hala bakire mıyım değil mıyım hissedemiyorum.bazen orası açık bazen.kapalıru gibi hissediyorum acaba neden

    Beğen

  33. Vajina daraltma ameliyati aynı zamanda dikim ikisi de aynı gün oluyor mü.vajina daraltma işlemi dikim ile mi nasıl oluyo.size gelmek istiyorum .

    Beğen

    1. Vajina daraltma ameliyatı yani vajinoplasti kızlık zarı dikimi ile aynı seansta yapılabiliyor hastaların bir çoğu bu şekilde talepte bulunuyor detaylı bilgi ve fiyat listesi için WhatsApp 0532 221 30 07 den yazabilirsiniz

      Beğen

      1. Vajina zar dikim sonrası daraltır mi yoksa daraltma gerekir mi.dikim sonrası küçülür mü yani.vajinoplasti dediginiz lazer gibi bişey mi yoksa dikim mi oluyor

        Beğen

  34. Yorumlarinizi okudum bende vajinami aynadan oturunca karşıya baktigimda altta gibi duruyor ince et parçası üzerine comelince ortada duruyor.acaba normal mi ameliyat olalı 6 ay geçti

    Beğen

  35. Doktor bey anlamadim gerçek flep derken sahtesi de ni var.sıkıntı mi ordan gaz çıkması.hastalık sebebi mi yoksa dikim tutmadığını mi uzak oldugunuz için gelemedim

    Beğen

          1. Strese girdim zar dikim işlemi yapıldı hala kendimi bakire mıyım değil mıyım hissediyorum.bazen orası kapalı bazen acıkmış gibi hissediyorum bunun sebebi.nedir

            Beğen

          2. Kızlık Zarı Dikim ameliyatında Adet kanı geçişi için minik bir delik bırakılır cinsel ilişkide delik üzerinden yırtılma başlar ve kızlık zarı kanaması ortaya çıkar O yüzden endişe etmenize gerek yok

            Beğen

  36. Flep yöntemi olan zar da ilişki yaşayınca kanama hemen olur mu yoksa 5-10 dk sonra mi olur çünkü arkadaş in öyle olmuş neden acaba

    Beğen

          1. Biz gerçek Flep yöntemi uyguluyoruz herhangi bir Sorun yaşamazsınız Merak etmeyin şüpheye düşerseniz tekrar kontrole gelin herhangi bir ücret almıyoruz daha fazla bilgi için WhatsApp 0532 221 30 07 den sürekli destek veriyoruz

            Beğen

  37. Turgay beyyy sizinle bunu paylasmak istiyorum tam 3 ayim oldu yaniniza geleli kalici dikim yaptiniz hep size sormustum cok puruzlu hocam girintiler cok fazla bosluklar var diye normal dediniz bayadir bakmamistim dün bi baktim hocam dumduz olmus orasi ne bosluk ne puruz resmen dumduz cok guzel gorunuyo asla belli degil ameliyat falan oldugu turgay bey artik boyle mi gorunur yoksa yine eski haline doner mi ara ara degisim olacak mi

    Beğen

  38. Hocam siz bana ameliyattan sonra 4 hafta sonra mutlaka gormeliyim dediniz ama herkes kontrol zorunlu degil demissiniz neden ki 5 gün oldu size geleli

    Beğen

      1. Yani benim size bi kere gelme sansim vardi onuda kullandim daha sonra burda bi jinekologa gitsem gerdekte kanayip kanamacagini yada bi sorunum varsa soyler mi sizce boyle yapabilir miyim

        Beğen

  39. Ya hocam uc gun oldu dikim yapildi o spreyi dudaklari aralayip sıkıyorum ama gidiyo mu gitmiyo mu emin degilim bikac kere fisfis yapmam yeterli mi

    Beğen

  40. Dikislerde tutmaması ihtimali var mi ameliyat sonrası kontrol illa gerekir mi bende düşünüyorum hafta sonu da çalışıyor musunuz

    Beğen

  41. Hocam lutfen cevap verin bana dikim yapali 3 ay oldu ama bi an olsun aklimdan cikmiyo surekli oraya bakiyorum kapali goruyorum bazen kesik goruyorum dikisleri bazen duz ara ara farkli gorunmesi normal mi bide gerdekte onereceginiz bisey var mi hangi pozisyomda kanama belirgin olur

    Beğen

  42. Bekaret muayenesi için gelemiyorum ameliyati siz yapmistiniz sanki hala orda delik var altında ince çizgi var kanama ordan mi olacak özür dilerim korktugum için yazdim sıkıntılı mi

    Beğen

        1. Adet deliğinde adet olmasına yakın açılma söz konusu mu.bakirelik ince çizgi çizginin kopmasi ile mi bozulacak.ınş doğum için yazdim de sizi düşünüyorum

          Beğen

  43. Hocam yazdım ama gòrunmuyo sanırım beni 7 hafta önce aml yaptiniz kalici uzagim kontrole gelemiyorum kendim baktim deligin altindki iki dikis karsidan karsiya en alt sanki yapisik arasida cizgi acilacak gibi nasil oluuo normali whatsaptan yazamiorym burdan ceval alabilirmiym

    Beğen

  44. Hocam bana dikim yapmistiniz 6 hafta falan oldu inceliyorum simdi soyle bi delik var et var icinde alti popoya kadar dikik ama dikislerin bitti yerde minik bi aciklik var sanki korkuyorum kontrole de gelemiyorum cok uzagim nasil gorunmesi lazim

    Beğen

      1. Yani bu goruntu normal bide şoyle adet deliginin altında iki dikis karsıdan karşiya ama o en alttaki yer yapisik gibi ve arasi cizgi

        Beğen

          1. Doktor bey beni ameliyat ettiniz 7 hafta oldu simdi benim ustten asagi dikislerde ilk iki dikis karsidan karsiya en alttaki dikisler sanki yapisik arasida cizgi sanki acik gibi korkuyorum

            Beğen

  45. Merhabalar hocam aylardır araştırıyorum siZi İstanbul’da otuyorum henüz evlilik vs yok ama kızlık zarı diktirmek istiyorum ama korkuyorum evleneceğim gece on sene sonra da olsa kanama olur mu olurda sizle iletişime gecemesemde sorun olur mu aksi takdirde O gece kanama olmazsa öldürürler beni😫

    Beğen

  46. Merhaba ben sevgilimde 5 yıldır sevgiliyim 1 yıldır ihtiyacı olduğunda birlikte oluyoruz Dakar benden kan felan gelmedi ve ben suan diktirmek istiyorum birlikte olmamak için ne öneriyorsunuz bana ne yapmam lazım?

    Beğen

  47. Mrb hocam.kizlik zarı dikimi düşünüyorum ama kafamı kurcalayan bazı şeyler var.dikislerin tutmaması gibi dokunun kaynamamasi gibi bir durum varmıdır?peki ameliyat oldum diyelim kaynaması olmadi peki bu durumda ne olacak tekrar dikim ucret mi alacaksiniz?cinsel olarak herhangi birşey yaşanmadığını düşünün ameliyatın başarısız olması durumunda.peki ameliyat olunup kesin kanar mi?ameliyat sonrasında yatıp dinlenmek gerek diyor mu?bütün bunlar kalıcı dikim için sordum.ekimde düğünüm var kafam çok karışık hocam

    Beğen

    1. Çok ilişkiye girilmiş olmasın kızlık zarı dikimi ne engel değildir Bekaretiniz bozuldu ise üzülmeyin kızlık zarı dikimi yaparak yeniden kalıcı orijinallik sağlıyoruz, böylece gerdek gecesinde kızlık zarı kanamasını garanti altına alırsınız, güncel kızlık zarı dikimi fiyatları liste halinde almak için WhatsApp 0532 221 3007 den asistanım Esra hanıma yazabilirsiniz.

      Beğen

  48. Kizlaaarr ben gectigimiz cumartesi gunu vajinamla oynuyodum ama kucuk tuvaletimde vardi kucuk tuvaletim bana oyle bi zevk verdi ki akintida geldi oksadim oynadim biraz ama herhangi bir cisim sokmadimm parmakta sokmadim lavaboya gittigimde az kan vardi pihtilasmis gibi adet gunum desem o hunden sonra da hic kan gelmedi ama adet sancisi gibi 2-3 gun sonra karnim agrimaya basladi cok endiseliyim ustte cikintili birsey vardi orayla oynadim ppatlatmis olabilirmiyim

    Beğen

  49. Mrb hocam. Sözde iki ay önce flep yöntemiyle ameliyat oldum. Bugün ağrım oldu aynadan bakayım ddm ve en altta küçük bir delik gördüm birkaç yorumu okudum onların deliği üstteymis benimki neden altta? Tutmuştu demiştiniz korktum şimdi. O adet deliği üstte mi oluyor yoksa altta mi?

    Beğen

  50. Ama hocam ben adet olunca bacağım agrıyo sürekli adet olmadığımda agrımıyo hatta her adet olduğumda normaş ağrı kesici içiyorum agrısı anca öyle gidiyo ondan sordum

    Beğen

  51. Hocam meraba kolay gelsin size bi sorum olucaktı …
    Hocam ben adet olduğum ilk günden berri yani ilk adet olduğumdan berri benim sol bacağımın diz kısmının üstü agrıyo bu neden acaba ? Benim karnım ve bacağımın agrısından duramadığım içinde sürekli agrı kesici içiyorum bi zararıda olur mu yumurtalıklarıma falan.

    Beğen

    1. Bacaklarındaki ve dizilerini Zeki ağrıların adet görüyor olmanız da herhangi bir alakası yoktur Bu arada bacak ağrılarınız için kullandığınız ilaçların yan etkileri arasında yumurtlama düzeninizi bozan herhangi bir kusur yoktur ama mide rahatsızlığınız varsa bu ağrı kesiciler midenizi bozabilir

      Beğen

    1. Bazı hastalarda iyileşme döneminde dikişleri korumak için vajina kaslarda meydana gelen kasılmalar daha sonra psikolojik olarak Ağrı gibi hissedilir biliyor ama Zamanla o da geçecektir en iyisi Kızlık Zarı Diktirme iş olduğunuzu unutmak ve tamamen doğal davranmak

      Beğen

  52. hocam son bişey daha kusura bakmayın kafanızı şişirdim ama ben diktirdiğimden berri iyileştikten sonra orda bişey olduğunu hissediyprum bu kızlık olduğu hissi dimi ?

    Beğen

  53. O zaman benim im şu an daha çok rahatladı ya bana bişey olmamıştır o kanda adetimdir ya kendi kuruntum :))) iyiki varsınız iyiki sizi seçmişim ya bu işin hakkını veriyosunuz gerçekten ya 🙂

    Beğen

  54. Yok hocam öyle anüse inen bir durum olmadı hep arka taraftı hatta ben ön bölgeyide elimde kapattım penis girmesin diye öne kesinlikle girmedi adettim sadece o kadar

    Beğen

      1. Ohh çok tşk ederim hocam hani nasıl anlatsam beni şüpeye düşüren adettim ya kan geldi adet kanı falan ama belki bişey olmuştur korkusu var elimle kapattım aynayla baltım dışarda bi sorun yok kendimce anlamaya çalıştım hani içine baktığımda bi et gibi bişey gördüm hocam teorikte olsa olmamıştır dimi tekmemin olduğum şey elimle kapattım ön bölgeyi

        Beğen

          1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ya peki hocam bişey daha dicem hadi diyelim bişey oldu tekrar tamiri var mı bunun

            Beğen

          2. Tabii ki var Hiç merak etmeyin sınırsız dikim yapabiliriz Hatta Kızlık Zarı Dikimi yaptıktan sonra ilişkiye girip daha sonra sevgilisinden ayrılan ve tekrar dikim için gelen birçok hasta olabiliyor

            Beğen

  55. Hocam meraba ben anal sex yaşadım size kızlık zarı diktirdim ve anal sex yaşarkende adetliydim hocam bana bişey olmuş mudur nasıl anlatsam hani ön bölgeyle alakamız hiç yoktu bana bişey olsa o dakkada gelmesi mi lazım kanın ? Ama ön bölgeyle kesinlikle alakamız olmadı hocam kafayı yemek üzereyim :/

    Beğen

    1. Bu durum bakirelerde çok sık yaşanıyor anal seks esnasında İlk girişte penis başı anüse giremediği için hemen alttaki kızlık zarı bölgesine girülebiliyor ve kızlık zarını bozabiliyor sizde böyle bir durum oldu mu olmadı mı bilmiyorum ama muayene etmekte fayda var

      Beğen

  56. Kızlık zarimi diktirmistim şimdi bakıyorum içi daha iyi görünüyor genişleme var adetiminde son günleri bozulup bozulmadigini da bilmiyorum dün biraz zorlandim da uzağım kontrole de artık gelemiyorum nasıl anlayacağım bozulmadigini

    Beğen

  57. Hocam kızlık zarı diktirmiştim 2 ay önce şimdi mantar oldu kasıntı kokulu akıntı yanma oluyo bu Zara zarar verir mi ilk ayda bişey yoktu genelde diktirdikten sonra böyle problemler oluyomuş şuan zarar vermez dimi

    Beğen

    1. Hocam bide kendimi çok sıkarsam bozulur mu erkek arkadaşımla sevişirken çok sıkıyorum kendimi özellikle orayı üst kısmını ama hic kanama gibi bişey olmadı diktiğiniz yere penis girmeden bozulmaz dimi hocam normal vajina girişi kaç santim oluyo kontrole gelemedim oyüzden

      Beğen

      1. Kendinize sıkma ile kasma ile kızlık zarı bozulmaz ama sürtünme yolu ile birlikte olursanız tüm bakire bayanlarda olduğu gibi kızlık zarınızın zarar gelebilir O yüzden bunu tavsiye etmiyoruz kızlık zarı genellikle dış ortamdan 2 santim kadar derinliktedir ama sürtünme esnasında kalça hareketleri ile kızlık zarı ön plana çıkar Dolayısıyla hasar görebilir

        Beğen

    2. Kızlık Zarı Dikimi yaklaşık olarak 3 hafta içinde iyileşiyor ve sonrasında bakiresiniz Bu süreçten sonra enfeksiyon veya diğer jinekolojik hastalıklar bakirelerde olduğu gibi tedavi edilir Tabii ki kızlık zarına Herhangi bir problem yaratmaz

      Beğen

  58. Acı konusunda hiç bir sıkıntınız olmayacak. Ona emin olun şu an ki çektiğiniz çilenin yanında yaptırsamda kurtulsam moduna giriyorsunuz. Ama sadece pskolojik olarak kendinizi hazırlayın. Benim için gerçekten çok zor oldu. İşlem bittikten sonra biraz ağrı oluyor ağrı kesicilerle atlatıyorsunuz. 2 hafta dişinizi sıkın sonra zaten iyileşiyor. Yaptırmadan önceki görüntüyle şimdiki arasında çok fark var. Perde gibi kapalı vajinam:) bu beni mutlu ediyor umarım tutmustur

    Beğen

  59. Bende kızlık zarı ve vajina daraltma yaptırdım. 21 gün oldu. Dikişlerden bugün kurtuldum çok şükür. 1 hafta sonra kontrole gidicem inş bir sıkıntı yoktur tutmuştur. Halen korkuyorum. 1 hafta sonra yazıcam tekrar doktorumun dediklerini. 3 ay sonra düğünüm var. Son zamanlarda bende emin olmak için giderim heralde baska baska jinekologlara. Bu öyle basit bişey değil hiçbirimiz için. Turgay beye güveniyorum ama uzun yıllardır bu işi yaptıgı için

    Beğen

  60. Valla im rahatladı şu an ya Allahım rahatladım turgay bey sizin bu iyiliğinizi hiç bir şekilde ödeyemem ben resmen kız olduğumu otururken o hissi anlıybliyorum ya ne desem az size siz bana 20 dakkada hayat verdiniz düğünden önce olursa size gelcem 1 ay içimin rahat etmesi için size güven konusunda bi sorunum yok ama kendi içimin rahat etmesi in ve sizin bu iyiliğinizi hiç bir zaman unutmıcam siz gerçekten mükemmel bi insansınız

    Beğen

  61. Esra abla ne biliyim korktum genede ya aynayla bakıp anlamaya çalışıyorum bişeyim var mı diye böyle içinde sanki et gibi bişey görüyorum o gördüğüm şey kızlık zarımı

    Beğen

  62. Slm iki aydır dikim yaptım doktor bey çok güzel tuttu dedi şimdi adetliyim 5 kg ağırlık kaldırmak zorunda kaldım kızlık zarim bozulmaz degil mi çok korkuyorum 10 dk tasimak zorunda kaldım

    Beğen

  63. Esraaa ablaaaaa ben wc girdim pansumanimi yapim die yikadiktan snra kurulamak için hafif tanpon seklinde sıldım ve acik pembe kan gelmişti dikislerime biseymi olduuuuuuuu😭

    Beğen

          1. Abla cok korkuyorum bişey olçk die kni gördüm panik yaptim ne zmn kayniçak bu dikişler panik hlndeym hep 😭

            Beğen

  64. Kızlar merak ettigim sorulari deneyim sahibi olan arkadaşlarımız yanitlarsa sevinirim.
    1-kalıcı kızlık zarı dikimini istediğim zaman yaptirabilir miyim. Mesela düğüne 1 yıl varken falan.
    2-kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırınca iliskiye girmediğin sürece ömür boyu bakire olarak kaliyor musun.
    3-kızlık zari diktirip sonra evlenip ilk gece sorun yaşamayanlar varmı. Ya da sorun yaşayan
    4-kalıcı kızlık zari dikimi fiyatları ne kadar acaba
    5- cevap verirseniz teşekkür ederim.

    Beğen

  65. Ben geçen hafta çarşamba yaptırdım. Yaptırmak isteyenlere fikir olur diye de yazmak istedim. Ben herkesten farklı sacma bi sebepten yaptırmak zorunda kaldım. Erkek arkadasıma bir bucuk yıl once ben diktirdim bundan sonra yok demiştim (bi hamile kaldım sanma olayı yasadık diye) simdi baharda evlencez adamın aklına acaba baskasıyla mı oldu die gelmesin die yaptırayım dedim. Cok cok elzem olmadığı icin giderken de kesin değildim hatta girdiğimde kesin vazgecerim diyordum ama doktor beyin oyle güzel bir tavrı varki iyi madem yaptırayım gelmişken diyorsun sanki 😂😂 Cok güzel rahatlatıyor seni. Sadece iğneleri hissediyorsun onlar da sinek isiriği gibi. Tabi ne yapıldığını bildiğin icin kasılıyorsun acımasa da o ayrı. Sonra on on beş dk yatırıyorlar seni. Sonra otobuse bin ucağa bin hic sıkıntı yasamıyorsun. Doktor bey kendi sahsi nosunu veriyor. Ve beklenin aksine ne zaman ne sorsan cevaplıyor. Gercekten cok ilgili. Ücretimi aldım işimi yaptım isim bitti modunda değil kesinlikle. Yaptırmakla bitmiyor kafanda deli sorular kimseye soramıyon ama dr bey ne zaman sorsan cevap veriyor en kısa sürede. Üç beş güne ağrı kalmıyor akıntı devam ediyor ama cok sıkıntı değil. Daha kontrole gitmediğim icin ve de ilişki de yasamadan sonuc icin birşey diyemicem ama sürec asamasında cok iyiler. İyiki turgay beyi tercih etmisim dedim suana kadar hep. Sonucu aldığımda da hem kadınlar kulubunde hem de burda paylasmayı düsünüyorum. Cünkü insan yaptırmadan once bunları cok okuyor. Diğerleri de yazmalı bence süreclerini. Şöyle diyim yaptırsam mı vazgecsem mi diye düsünmek 20dklık o işlemden cok daha sancılı. Eğer gerekiyorsa daha fazla düsünmeden randevu alın kurtulun.

    Beğen

    1. Buraya bir no kopyalamıs telefon :/ nasıl olduğunu anlamadığım bir sekilde. Yorumu silebilir miyiz ben bastan yazsam daha iyi olacak sanki numarayı da bilmiyorum kime ait rehberim de bile yok. Kalması sakıncalı değil de komik olmus nasıl olmus anlamadım.

      Beğen

  66. Benim bir dikişim 5. Gün düştü. Bir iki cm uzunluğunda krem renk bir ipti. Kenarlarında da kırmızılıklar vardı. Diyelimki o dikiş tutmadı ve ondan düştü geri kalanlar yine iş görür mü? Yoksa bir tane düsünce işlemin hepsi mi basarısız olur? her foruma bakıyorum benim kadar büyük ip düşeni yok heralde. Bir de ben pet koymuyorum artık bir hafta oldu. Camasırı sık değiştiriyorum hatta bazen camasır giymiyom evin icinde. Doktor bey hava alsın geceleri giyme demişti uygun mu

    Beğen

    1. Kızlık Zarı Dikimi ameliyatlarında kullanılan iplikler organik maddelerden yapılmıştır Dolayısıyla doku ile temas eden mi yerlerdeki iplikler iyileşmenin başlamasıyla birlikte erimeye başlar dışta kalan ipleri söyleyen bu kısımlardan koparak dış ortama düşebilir yani sizin ameliyat ipliği düşürmüş olmanız o dikişin tutmadığını göstermez aksine tuttuğunu gösterir

      Beğen

      1. Bir hafada ağrım sızım da kalmayınca dedim olmadı galiba 😁 Sadece hafif kasıntı var. Peki pet konusunda takmalı mıyım? Yoksa hava alsın diye dısarda pamuklu camasırla evde camasırsız esofmanla bırakmalı mıyım? Çok yoğun dısarda olmuyorum 4-5 geldiğim gibi de camasırı değiştiriyorum.

        Beğen

  67. Esra abla gunaydin dikim yaptirali 10 gün oldu fakat böle yanmami desem baskimi diyim fatkli bir his var ne zaman gecer bunlar bide adetim bitti ama ben ped takmadan duramiyorum 😦

    Beğen

    1. Tamam ablacim aklima soru geldikçe sorarim bu sureçi atlatana kadar böle malesef biliyorum biktin benden ama tesekkür ederim her defasinda sorularima cevap verdigin için ❤

      Beğen

          1. Oturu dedikodu yaparim o onu giymiş bu bunu giymis die 🙈😂😂😂 esra abla hrp içimde korku var dikişler tutmazsa yirtilirsa bu ne zaman geccek ?

            Beğen

          1. Hissetmiorum bisey evet bagzi hereketlerde acim oluyor braz ama ne yururken ne wcde hiç bir his yok buda bende acaba bişeymi oldu korkusu yaratio 🙈

            Beğen

          1. 1 hafta oldu kaldi geriye 3 haftam bsy olmadan atlatsam kontrle gelsem insallah baska bsy istemiorum korkudan bende bakamiorum bisey olçak die 🙈😀

            Beğen

    1. Bide abla bsy daha sorçam böle gerilio gerilio sonra bianda o gerginlik gecio sanki etini çekiolar sonra bianda brakiolar gibi oluyor? 😔🤔

      Beğen

        1. Son günlerde çok fazla stres yaptın bence ondandır Herhangi bir problem olacağını zannetmiyorum kızlık zarı dikimi ile adet düzenleyen hiçbir alakası yok ama stresten dolayı bazen adet miktarında değişim olabilir

          Beğen

  68. Meraba ben 3 ay önce kızlık zarı dktirmiştim küçük dudakların ordan bakınca aynadan uzunluk olarak 1 santim genişlik olarak yarın santimlik bi boşluk var kontrole hic gelmedim şehir dısındayım geleni cem bi sorun varmıdır

    Beğen

  69. Meraba ben 3 ay önce kızlık zarı dktirmiştim küçük dudakların ordan bakınca aynadan uzunluk olarak 1 santim genişlik olarak yarın santimlik bi boşluk var kontrole hic gelmedim şehir dısındayım geleni cem bi sorun varmıdır

    Beğen

  70. Esra abla yine ben 🙈Abla ben dikişlerimi hissetmiorum adet olmasam bakçam da bakmayada korkuyorum zaten bişey olmamiştir dimi🙈 Biliyorum biktin artik benden ama korkuyorum 🙈😀🙈😀❤

    Beğen

    1. Merhaba kızlık zarı dikimi sonrası dikişlerin eliyle hissedilmesi vajinal yapıya bağlı olarak her bayanda farklı olabilir özellikle vajinası büyük olan bayanlarda dikişler ile gelmeyebilir Bu tamamen Normaldir yani hiç merak etmeyin Siz de bir Problem olacağını zannetmiyorum Çünkü çok dikkatli bir şekilde bakımınızı yapıyorsunuz önceki yazışmaları mızdan anladığım kadarıyla

      Beğen

      1. Ama abla ben ilk günden beri elimle falan hiç hissetmedim ki vajinam nasil büyük olcak bikere oldu 🙈 Mümkün oldugundan daha fazla dikkat ediorum bişey olmasin die 🙈

        Beğen

        1. Ben de zaten vajinası büyük olan bayanlarda dikişlerinin elle hissedilebilir vajinası dar olanlarda ise hisseli demeyeceğini söylemiştim merak etmen gereken bir şey yok aynen devam

          Beğen

          1. Pardon abla ben yanliş anlamişim abla ben cok korkuyorum ya tutmaZsa ya dikişlerim atarsa valla 12 saat sag tarafa oturuyorum agliçak duruma geliorum ama pes etmek yok iyileşene kadar 🙈

            Beğen

          1. Abla benim ne zaman evlencegim belli degil evlenmeyide düşünmüyorum zaten sadce piskolojim düzelsin die yaptirdim 5 sene bosuna cekmisim stresi gerci ozaman yasim küçüktü ben gelemezdim ama iyiki seni dinlemişim seni hiç görmedim tanimiyorumda ama seni görmeden bile cok sevdim benim kurtariçi melegim oldun bianda cok tesekkür ederim her zaman her sorduguma yanit verdigin için ❤

            Beğen

      1. Merhaba doktor bey lütfen yardımcı olun surekli size yazıyorum burdan bilgi almak icin .Ben bu gün nişanlımla kızlık zarı kontrolüne gittim çünkü sürtünme yoluyla kahverengimsi pembemsi kan geldi bizde kontrole gittik doktor muane ettikten sonra bana kızlık zarımın sol taraftan darbe yediğini söyledi 2 hafta bir yakınlaşma yapmamızı söyledi ben bunu kontrolden çıktıktan sonra nişanlıma söylediğimde bana sürtünmeyle kızlık zarı nasıl zarar görüyor falan diye yüklendi ama her gün düzenli bir şekilde sürtünüyorduk bende ona seninle olduğunu ve onun ilk olduğunu söyledim ben daha önce kimseyle böyle birsey yaşamadım doktor bey onada bir daha kontrole gitmemizi ve doktoru kendisininde dinlemesini söyledim orada belli olur degilmi daha önce kimseyle ilişkiye girmedigim ve o hafta perdemin yırtıldığı??? Gidim mi gitmim mi bana birsey söyleyin LUTFENNNNNN

        Beğen

  71. Esra hanım veya bilenler? Her gün duş almamız daha iyi mi gelir mi hijyen bakımından bir de duş alırken şampuan o bölgeye gelirse sıkıntı olur mu

    Beğen

    1. Selam kızlar bugün biraz yoğunum 😉 hergün duş almanızda sakınca yok yada gün aşırı yapın sorun değil dikişlere şampuan değdirebilirsiniz sorun olmaz hafif yanma yapabilir, dikişleri ovalamayın

      Beğen

    1. Slm bende diktirdimm daha girmedim ama bu sayfanin altlarinda diktirip evlenenler vardi onlarla yazismistim gecende konusmalari incele istersen

      Beğen

    1. Slm ben 5 gun kadar pet koydum sizinti seklinde lekelenme kanamalari oluyordu keleler gecincede adet gordum 5 gun daha kullandim sona biraktim

      Beğen

    1. Slm cnm hafif yan oturacaksin, poponun bir yanagi ile yani ama arada sag sol degistir ilk gunler agri cok olursa majezik falan ic gecer merak etme bende gectim o yollardan

      Beğen

    1. Normalde 2 haftada tüm dikişler erir ve izler silinir, ama ilk haftada iyileşme başladığı için bazı dikişler eriyebilir ve dışta kalan parçaları düşebilir

      Beğen

          1. Fis fisi sabah aksam yapiorum ama oraya gidiomu ondanda endiseliyim 5 6 kere fislatiorum ki gitsin die 🙈😀

            Beğen

          2. pazar gunu bakmaya caliştimda korkudan acamadim daha yeni diye o zaman adetim bitsin ilk işim bakmak olcak 😁

            Beğen

  72. Arkadaşlar merhaba, ben 8 senedir dr. Turgay hocamızın yanında asistan olarak çalışıyorum, binlerce kızlık zarı dikimi hastası gördüm, merak ettiğiniz herşeyi bana sorabilirsiniz, hiç çekinmeyin, takma isim kullanın kimse sizin kim olduğunuzu bilemez, en azından kafasında soru işareti olan diğer arkadaşlarada ışık tutmuş oluruz.

    Beğen

    1. Esra abla bana en basta sen işik tuttun beni gaza getirdin ve yaptirdim kurtuldum okadar soru soruyorum sana ve sıkılmadan bikmadan herzaman cevap veriyorsun sana sonsuz tesekkür ederim.❤

      Beğen

      1. Esra abla sana gene bir sorum olcak 🙈Dün yaptirdigim için bu işlemi biraz panik halindeyim dogal olarak bişey olcak diye ve gazli biriyim ne yalan söylim gazim cikarken canim yanio dogal olarak bana önere bilçegin bişey varmi ?

        Beğen

        1. Kabizligim oldugu için ilaç iççem esra abla yoksa ben hayatta wc ye cikamiorum ama bir hafta sonra içiçem tedirgin oldugum için bide su gaz cikarken cnm açio bende diorum noluyor 😀 Bugun korkudan kendim bakmaya caliştim duruyormu diede korkudan acio bakamadim yeni die 🙈😁

          Beğen

          1. Hocam cok tesekkur ederim her sordugum soruya cevap aldigim için aklimda acabalarim tedirginliklerim hep bitti sonsuz tesekkür ederim ❤

            Beğen

          2. İnternette baska sitelerde cok agri oluyor yurume degsio yatman gerekio falan yaziolar ama benim hiç agrim olmadi yürümem degişmedi bu mutluluktan amuda bile kalka bilirim.:))) sadce gülerken wcde canım braz yanio onun hariçinde baska bir sıkıntım yok yalan yanliş hep yorum yapmişlardi. 😁

            Beğen

    2. Esra abla ben öle internnetten yazilan seyleri okuyorum yanliş bilgi veriolar insanlara ama acaba dioruz hep simdi bişey okudum evlenene kadar kot giymek yasak yazmiş biri dogrumu acaba ?

      Beğen

      1. Kesinlikle yanlış bir bilgi, sadece ilk haftalarda dar pantolon giymek sakıncalıdır ama iyileşme sonrası ne isterseniz yaparsınız

        Beğen

        1. İnternette baska sitelerde cok agri oluyor yurume degsio yatman gerekio falan yaziolar ama benim hiç agrim olmadi yürümem degişmedi bu mutluluktan amuda bile kalka bilirim.:))) sadce gülerken wcde canım braz yanio onun hariçinde baska bir sıkıntım yok yalan yanliş hep yorum yapmişlar ve artik okumicam baskalarinin yazisini 😀

          Beğen

  73. İyi aksamlar bende dün kaliçi kizlik zari yapitdim ve cok korkuyordum nasil gidiçem napçam bilmiyordum esra abla sayesinde gaza geldim ve gittim korkudan cikmayi bile düşündüm ama hocamizin güler yüzü ve her sorduguma cevap almam beni braz olsada rahatlatmişti ve yaptirdim kilinikten cikarken de hocamizin kapisini caldim ve Tesekkür ettim kizlar hiç korkmayin benim kadar korkan yoktur kesin ben bile yaptirdiysam siz hiç düşünmeyin kendinizi hocamiza teslim edin ve sonrasinda diçeksiniz ben bu yükü neden tasidim hocam tesekkür ederim diye. (Kizlar sormak istediginiz bişey varsa yaza bilirsiniz) 😊

    Beğen

    1. Ben yaptırıcam da çok korkuyorum peki 3 ay sonra batma falan oluyor diyolar ya benim 1 ay sonra normale dönmem gerek sorun olurmu

      Beğen

      1. 1 aylık iyileşme döneminden sonra batma veya başka bir şikayet kalmaz Ama bazı hastalarda psikolojik olarak batma veya Ağrı Gibi gerçekte problem olmayan sorunlar dile getirilebiliyor bu gündelik hayatta etkilemez

        Beğen

  74. hocam youtubeden maket dikiminiizi izledim kalici zar dikimini dikilfikten sonra o seklimi aliyo yani ne kadar bosluk kaliyo bide kontrole gelemsem olur mu sehir disandayim cok korkuytum bu ameliyattan

    Beğen

        1. Aristo mantığı ile yaklaştığınızda haklı gibi görünmekle birlikte anüs ile kızlık zarı arasında sadece 1 cm kadar mesafe olduğu için genelde o heyecanla penis başı anüse göre çok büyük olduğu için daha doğal giriş çizgileri olan vajinaya yani kızlık zarına yöneliyor ve penis geri çekilse bile sadece baş kısmı bekareti bozabiliyor

          Beğen

  75. Merhaba arkadaşlar ben biraz gecikmiş bir vakayım kızlık zarım 10 sene önce bozuldu şimdi dikim yaptırmayı planlıyorum ama arada bu kadar zaman olması ameliyatın başarısını etkiler mi, bilgisi olan paylaşırsa sevinirim

    Beğen

  76. Slm hocam bir ay önce kızlık zari dikimi yapmıştım tutmuş mu bilmiyorum cokta dikkat ettim simdi normal hayatima dönebilir miyim dar pantolonlar topuklu ayakkabı giyebilir miyim bozulur diye çok korkuyorum

    Beğen

  77. slm kizlar ben 3 ay once flep yontemi yapmiatim ilk iki hafta biraz zorlandim otyrma konusunda suan 3 ay oldu yaptirali gersey yolunda doktir beyle yazisarak anlastik kontrole gelemedim sehir disanda oldgum iicn suan cok mutluyum kizlik zarim tutmua allah bin kere razi olsun hocamdan hic kimse korkmasin hocama sonsuz guveniyorm sormak isreginiz biseycarsa yazabiliraibiz

    Beğen

    1. islem cok aciyor mu bi de operayondan sonra her hareketinde acba bi sey olursa korkusu oluyor mu bacagini fazla acinca falan bi sey hissedio musun merak ediorm.benm dugunum yok henuz ama eger hareketlerimfe cok kisitlama olursa dugune yakin yaptirmayi dusunuyorm

      Beğen

      1. İlk gunler dikkat etmek lazim ama 1 haftadan sonra kasinti ile birlikte dikislerin tuttugunu hissediyorsun bir kisa surede tamamen normal davranmaya baslayabilirsin yapip kurtulmak enyisi 2 hafta sik disini kurtul gitsin

        Beğen

        1. peki gercekten iliskiye girdiginde ilk gibi oluyor mu acaba darligi ve diger seyleri girerken ayni seyleri hissedebiliyor mu bi de vajina daraltma ameliyati olduunda ilk geceden sonra o darlik devam ediyor mu bi sure hemen genislerse ordan da anlasilabilir

          Beğen

          1. Ben henuz iliskiye girmedim ama bu sitede baska sayfalarda iliskiye girmis evlenmis kizlarlada yazistim hepside kanamis vajina daraltma kalirmi bilmiyorum onuda soralim evlenen ablalara

            Beğen

        2. peki gercekten iliskiye girdiginde ilk gibi oluyor mu acaba darligi ve diger seyleri girerken ayni seyleri hissedebiliyor mu bi de vajina daraltma ameliyati olduunda ilk geceden sonra o darlik devam ediyor mu bi sure hemen genislerse ordan da anlasilabilir

          Beğen

          1. bir de islem sonrasi baska bi doktora da kontrole gitmeye gerek var mi acaba emin olmak icin cok ciddi bi durum keske evlenen sonuc alanlarda yazsa da biraz rahatlasak

            Beğen

          2. Ben siteye abone olmustum tum yorumlar geliyor bana diktirip sonuc alanlarda yaziyor arada sitedeki makalelerin altinda binlerce yorum var arada tarama yapin bircok bulmustum ben coguna yazdim bazilari cevap verdi rahatim yani

            Beğen

  78. Slm kızlar ben daha once gecici kızlık zarı dikimi yaptırmıştım sevgilim için onu bozdurdum kanadı falan ama başla sebeplerden ayrıldık başka kız çıktı ortaya falan, şimdi kalıcı flep yöntemi ile kızlık zarı düşünüyorum bu şekilde 2 defa yaptırmak olur mu başından geçen varsa yazsın acill bu hafta yaptırmam lazım ocakta gelinim..

    Beğen

    1. doktor beye de yaz ama daha once bu soruyu gormustum istedigin kadar tekrar yaptirabiliyorsun oluyormus canim ama suren cok az bi an once yaptir

      Beğen