Kızlık zarı dikimi sonrası

Yayınlandı: Kasım 29, 2016 / Uncategorized

Kızlık zarı diktirmeye karar vermiş birçok bayan henüz dikim öncesi dönemde bile kızlık zarı dikimi sonrası neler yaşayacaklarını merak ederler ve daha önce dikim yaptırmış bayanların deneyimlerinden yararlanmak isterler, aslında forum sayfamızda kızlık zarı dikimi yaptırmış olan birçok hastamızın yazılarını okuyabilir ve onlara sorular sorabilirsiniz, https://flepkizlikzaridikimi.com/2016/11/26/kizlik-zari-dikimi-forum daha canlı bir tecrübe bulunamaz herhalde.Ayrıca doktora canlı soru sorup hemen yanıt alma durumunuzda vardır :

DOKTORA SORU SOR    CEVAPLARI OKU
Himenoplasti ameliyatı yada yarım saat kadar süren kızlık zarı dikimi sonrası toparlanıp yürüyerek evinize veya iş yerinize geri dönebilirsiniz, bekaret zarınızı diktirmiş olmanız sizin aynı gün iş hayatınıza geri dönmenize veya otobüsle, uçakla uzun seyahatlare çıkmanıza engel değildir. Tabiki kızlık zarı dikimi küçükte olsa bir ameliyattır ve sonrasında bazı noktalara dikkat etmek gerekir, mesela aşırı bacak açmayı gerektiren ağır sporlar, dar selesi olan bisiklete binmek, eğersiz ata binmek, çivileme havuza atlamak dikim sonrası ilk haftalarda yapılmaması gereken aktivitelerdendir. 

Kızlık zarı dikimi sonrası bakım konusuna gelirsek, himenoplasti ameliyatı sonrası ilk birkaç gün süre ile günde bir kez alınması gereken bir antibiotik hap veriyoruz, ayrıca ilk haftalarda tuvalet ihtiyacından sonra dikişleri mikroplardan korumak için püskürtme şeklinde fıs fıs antiseptik solusyon veriyoruz, dikişlere püskürtüyorsunuz, hepsi bu. Yaşamın normal akışında veya çalışma hayatında bunları yapmak problem olmuyor.

Bakirelik ameliyatları maliyetlerini öğrenmek için İstanbul Bakırköy’deki muayenehanemizi arayabilirsiniz, veya WhatsApp 0532 221 3007 den fiyat listemizi isteyebilirsiniz.

Kızlık zarı dikimi sonrası dikkat edilmesi gerekenlerleri yukarıda sıraladık, kızlık zarı dikimi sonrası yorumları için sayfanın altına bakınız, kızlık zarı dikimi fiyatı için bizi arayabilirsiniz yada WhatsApp 0532 221 3007 den fiyat listesi isteyebilirsiniz, kızlık zarının bozulduğu nasıl anlaşılır sorusuna önceki yazılarımda yanıt verdim, kızlık zarı nerededir ? vajina girişinde yer alır, kızlık zarı gerçek görünümü ile dikilmiş kızlık zarı görünümü arasındaki farkı ancak bir jinekolog anlayabilir, kızlık zarı rengi genelde kırmızıdır, kızlık zarı yırtılması kendini kanama ile belli eder.

Jinekolog Op Dr Turgay Karakaya 0212 227 5519 – 0532 221 3007 WhatsApp Bakırköy İstanbul

Reklamlar
yorum
  1. Aysa dedi ki:

    Hoçam iyi aksamlar 17 aralkta dikim yaptirmiştim ama bu sabah iki kere ordan hava cikti neden acaba ?

    Beğen

  2. Anonim dedi ki:

    Hocam iyi akşamlar dikim yaptıralı 17 gün oldu iki gündür gribim hapşırıyorum çok zorlanıyorum hapşırırken zararı olur mu dikişler atar mı

    Beğen

  3. Aysa dedi ki:

    Hocam iyi geceler gece gece rahatsiz ediorum kusura bakmayin ben işlemi 17 aralikta yaptirmstim bugun wcye girdigimde orkdde iki damla seklinde buyuk buyuk kan vardi ama simdi gene girdim orkdde bsy yoktu acaba bsymi oldu ? 😭

    Beğen

  4. Ayyssaa dedi ki:

    Doktor bey ben bakire olmadan önce orda bir boşluk hissediyorum çok rahattım ama aml olduğumdan berri orda bişey var otururken kayıyo gibi bi his ama bişey var hissediyorum bu kız olduğuma dair bi his dimi

    Beğen

  5. A dedi ki:

    Merhaba hocam dikim yaptirali bir 40 gün oldu kontrole gelemedim çok istiyorum gelmeyi ama ne zaman bilmiyorum kontrolün zamanı önemli mi nisan gibi gelebilirim …bu sorun olur mu aynayla baktığımda kapalı ayrıca temizlenirken kapalı olduğunu hissediyorum ama korkuyorum yinede kontrole gelemezsem sorun olur mu

    Beğen

  6. Ayyssaa dedi ki:

    Hocam anal sex’de arkadan ileri geri oluyo ya hani o hareket kızlığa zarar verir mi ? Nişanlımla arkadan yapıyoruz bir süredir ve elimde kapatıyorum önle alakamız olmuyo ama hani ileri geri hareket ediyoruz o zarar verir mi diye korkuyorum

    Beğen

  7. Merve dedi ki:

    Yani hamilelik olanağı falan yok ? Bide enfeksiyon kapmissa bi sıkıntı olurmu

    Beğen

  8. Merve dedi ki:

    Nasıl yani açık konusursaniz

    Beğen

  9. Ayşe dedi ki:

    Nasıl yani açık konusursaniz

    Beğen

  10. Ayşe dedi ki:

    Napilmasi gerekiyor peki enfeksiyon nasıl bulasmis yani

    Beğen

  11. Ayşe dedi ki:

    Doktor bey sevgilimle iliskiye girdim hafif vajinaya dokundu ve üzerinden 6 gün geçti ve vajinam ağrıyor ve kasiniyor dokunulmuyor ve vajinamin orada beyaz beyaz biseyler var neden?

    Beğen

  12. Sevda dedi ki:

    Doktor bey sevgilimle iliskiye girdim hafif vajinaya dokundu ve üzerinden 6 gün geçti ve vajinam ağrıyor ve kasiniyor dokunulmuyor ve vajinamin orada beyaz beyaz biseyler var neden?

    Beğen

  13. Gizem dedi ki:

    Doktor Bey kizlik dikimimin 3 gunu ve suan acayip yanma ve kaşinti var pansumanlari duzenli olarak yapoyorum ama agri kesici ilacta işe yaramiyk kasintiya buna ne yapalirim

    Beğen

  14. Gizem dedi ki:

    İnsallah hocam guveniyorum yani size

    Beğen

  15. Gizem dedi ki:

    Yani ultrasonla baktiniz yok dediniz yokturr dimi bosuna diktirmiss olmim ben , bosuna strese girmim dimi ?

    Beğen

  16. Gizem dedi ki:

    Evet 4 gun var dikimi yaptirdigimdada 6 gun sonra olucakti

    Beğen

  17. Gizem dedi ki:

    Daha 4 gun var geldigimde de soylemistm bunu size gebelik varmi diye ultrasonda istemistik

    Beğen

  18. Gizem dedi ki:

    Siz once ultrasonla baktiniz kac gun kaldo dedi adetinize dediniz 5 gun kaldo dedim evet belli oluyo gebelik yok dediniz ona gore kizlik zari diktiniz bu durumda gebelik yoktur dimi

    Beğen

  19. Gizem dedi ki:

    Ama siz dikimden once baktiniz ultrasonla bende 5-6 gun kaldi adetime dedim sizde gebelik gorunmuyo dediniz ?

    Beğen

  20. Gizem dedi ki:

    Hocam adete 5 gun kala ultrasonla baktiginizda gebelik vsrmi yokmu anlarsiniz dimi

    Beğen

  21. Beyzanur dedi ki:

    Şuan elimde temiz sprey kutusu yok ya , bugun pecetleyle halldim , peki hocam normal sipreyde 3 kere sıkıcaksiniz dediniz , kagitsda uc keremi damlatip damamlatipmi surim oyle işe yararmi yani gidermi iceri ?

    Beğen

  22. Beyzanur dedi ki:

    Bide hocam bu dediginiz siprey varya pansumandan sonra kullanicak oldugum onu şurup halinde vermisler onu nasil kullanmam gerekiyo yani sprey seklinde degil tam icine gitmesini soylemistiniz

    Beğen

  23. Beyzanur dedi ki:

    Hocam bugun sabah 12 gibi sizde dikim islemi yaptirmistm hatirliyomusunuz bilmiyorum ama agri fazka olmaz dediniz suan agrim cok fazla bu normalmi ?

    Beğen

  24. Hayatbitkini dedi ki:

    Her ay agdami annem yapıyor bugün zarım patladı annem diğer ay ağda yaparken anlar mi ?

    Beğen

  25. Hayatbitkini dedi ki:

    Zarımın patladığını annem ağda yaparken anlarmı de her ay annem yapıyo dudak aralarını falan zarın patladığını görürmü anlarmı aynı bunu yaz

    Beğen

  26. Anoniiim dedi ki:

    Hocam meraba ben size dikim yaptırmıştım bi sorum olcaktı spora gitsem kızlığa zarar verir mi yada zarar vericek şeyler ne olabilir sporda yardımcı olur musunuz ? Size sormadan gitmek istemiyorum

    Beğen

  27. Anonim dedi ki:

    Birçok kişi nisanlandiktan sonra diktirmis ama ben şimdi yapmayı planlıyorum siz bana ne önerirsiniz. Çünkü korkuyorum daha çok gencim ve ufukta evlilik bile yok yaptırırsam yaa bozulursa? Yada tutmazsa çok korkuyorum

    Beğen

  28. Anonim dedi ki:

    Merhabalar hocam ben 18 yasindayim ve flep yontemiyle ameliyat olmak istiyorum ama size bir sorum olacaktı. Flep yönteminde garanti veriyorsunuz yaptırdım dikişler tuttu diyelim benim şu an sevgilim bile yok ne zaman evleneceğim bile belli değil gelecekte yaa birşey olursa eserse yada kaza sonucu düşmek yada başka birşeyler ilişki olmadan bozulursa ne olacak? Onunda garantisini veriyor musunuz? Çünkü kolay birşey değil bu vede geçiciyee oranla da maliyetli. Başka ilden geleceğim eğer yaptırırsam onun da garantisini veriyor musunuz? Belki de on yıl sonra evleneceğim ya tutmazsa o gece bunun hesabını verebilecek misiniz? Yoksa nişanlanca mi geleyim?

    Beğen

    • Siz evleninceye kadar garantilidir, sadece ilişkiye girerseniz bozulur, kazara bozulursa ücretsiz dikiyoruz yine

      Beğen

      • Anonim dedi ki:

        Peki ben sizin dediğinizi yapmak istiyorum. Sizce şimdi mi yaptırayım yoksa nişanlanma durumu olunca mı? Çünkü esnemesinden korkuyorum yada önümde yıllar var bozulmasından. Bana garanti verdiğiniz için şimdi yaptırıp kurtulmak istiyorum ama siz bu işin erbabı olduğunuz için sizinde fikrinizi almak istedim

        Beğen

        • şimdi yaptırıp yolunuza bakire olarak devam etmenizde fayda var çünkü belirsiz bir tarihte nişanlandığını zaman Kader ne gösterir bilemezsiniz nişanlınızla evlilik öncesi ilişkiye girmeniz gerekebilir böyle bir durumda hazırlıksız yakalanmak Tamam sen şimdiden yaptırmak daha iyidir

          Beğen

  29. Anonim dedi ki:

    Merhaba kızlar bende sizin gibi flep yöntemi ameliyatı olanlardanım. Buraya yazmak istedim sadece çünkü bende olup olmamak arasında kaldım uzun bir araştırma sonucu turgay beyde karar kıldım kii iyiki de ona karar vermişim gerçekten. Size en başından anlatmak istiyorum ki sizde inanın ve ona göre karar verin. Ben 23 yaşında Üni öğrencisiyim ve muhafazakar bir yerde yetişmeme rağmen bu yanlışa düştüm kiii bu ortaya çıkarsa yada gerçek gecesi kanama olmazsa sonucu ölümle bitecek bir yanlıştı amaa beşer şaşar derler ya benim ki o hesap! Aynen o atasözünü doğrular nitelikteym. Neyse konuya geleyim. Erkek arkadaşımla bende sürtünürken yanlışlıkla ucundan girdi ve kanama oldu ilk özel hastahaneye gittik saat 6 yönünde yırtılma var ddi ve dikeriz dediler ve 5000 dediler ve küçük bir yerde yaşadığımız vede güvenmediğimiz için yaptırmadım. Erkek arkadaşım diktirmek bile istemedi çünkü zaten evlenmeyi düşünüyorduk amaa ben istemedim diktirmek istedim çünkü gelecekte neler olacağı belli olmazdı belki ayrılırdk diye nitekim öyle de oldu ayrıldık. Neyse ben uzun araştırmalara girdim gecelerce ağladım uyuyamadım neler yaşadığımı bir ben bir allah bilir öldürüldüğümü bile rüyamda görüyordum psikolojim alt üst olmuştu okulla bağlantımı kesmiştim resmen sonradan nette gezinirken allah yaa turgay bey karşıma çıktı ve kesin bir şekilde konuşması 30 yola aşkın zar üzerinde çalışması beni cezbetti açıkçası sonra tel nosunu netten alıp aradım ama defalarca günlerce çünkü çok uzaktan gelecektim ihtimale dayalı birşey olamazdi ve işimi şansa bırakamazdım bunun hem maliyeti vardı öğrenciyim sonuçta neyse hocam %10 lük bir indirim yaptı allah razı olsun erkek arkadaşımla birlikteyim ayol toplayıp uçakla İstanbula geldim ve taksiye atlayıp 15 dk sonra onlarda oldum. İlk oraya girince orda olduğuma bile inanamadım orda ki ablalar allah onlardan bin kere razı olsun beni sakinlestirdiler aynı gün geri döneceğim için ilk beni aldılar. Almadan önce hocam beni yanına çağırıp anlattı ama o anın heyecanından korkusundan pek birşey idrak edemedim parayı ödeyip odaya geçtim amaa nasıl utanıyorum anlatamam hem bu hatayı yaptığım için hemde doktorun erkek olduğu için ama hiç ayıplar nitelikte yaklasmadim ar o kadar anlayisliydilar ki anlatamam size hoşgörüyle yaklaşıp beni sakinlestirdiler hocamla birlikte dünyalar tatlısı bi abla ameliyata girdi beni konuşturacak sakinlestirdiler ve hocam acımasın diye iğneyi vururken sinek ısırığı şeklinde acılar hissettim ama acı bile değildi yaşadıklarımın yannda neyse hocam ameliyata başladığı gibi ben masada ağlamaya başladım amaa sanki ameliyat olmuyorum hicbirsey hissetmiyorum hocam işini hallediyor ben ağlıyorum diğer abla da bana moral veriyor. Neyse nasıl oldu anlamadım 20-25 dk sonra bitti dedi şaşırdım once sonra abla kalkmama yardım etti Samsun hatta giydidi beni ve bi odaya götürüp on dk uyanmamı istedi kendime gelmem için gittim odada uzandım o arda abla geldi bana ameliyattan sonra neler yapmamam gerektiğini söyledi tek tek anlattı ardından moral verdi ve gitti. Daha sonra hocam geldi ilaçları yazı özel nosunu verdi oda tekrardan ne yapmam ve yapmamam gerektiğini anlattı ve aynı gün içerisinde geri döndüm ve sanki hiç birşey yokmuş gibi hayatıma devam ettim sanki öğlen ameliyat olan ben değilmişim gibi. Neyse 4 hafta boyunca kendime o kadar iyi bakıp dikkat ettim ki anlatamam her sabah ve her gece kendimi yıkadım hatta afedersiniz amaa büyük abdestimi yaparken bile pansumanlarimi aksatmadan yaptım hocam 3 hafta dedi amaa ben 5 hafta boyunca yaptim😊 süslü bir kız olmama rağmen okula eşofmanla gidip geldim çünkü hayatım söz konusuydu. Arada bir ağrılar oluyordu hem ya hocamı yada Esra hanımı arıyordum ve defalarca aynı soruyu sormamak rağmen anlayışla cevap veriyorlardı paramı aldım bitti gitti yok allah onlardan bin kere razı olsun. Neyse aradan t hafta geçti o sırada parada biriktirdim kontrole gelmek için ve sınavlarım biter bitmez biletimi kesip geldim amaa hafta sonu geldiğim için hocam geç geliyordu ve ortada kalmıştım allah razı sun hocam yardımcı oldu ve muayeneye gittim iki tane kalbi güzel anlam içeri aldı yannda yıllardır çalıştığı için onlar tutup tutmadığını artık alıyorlardı tekrardan otobüsüme yetişmem gerektiği için mecburen öyle yaptık girdim içeri ve uzandım ameliyat masasına iki abla beni kontrol ediyor aklıma 5 hafta öncesine geldi o yaşadığım kötü his ağlamam bi an çok kötü oldum. Ablaa muayene etti ve çok da güzel tutmuş dedi ben orda tekrardan ağlamaya başladım ama nasıl ağlama hüngür hüngür bu sefer mutluluk gözyaşları ama o abla sarıldı bana moral verdi saolsunlar kahvaltı da yaptırıp gönderdiler ve her ist ye gidişimde artık muayeneye değil onları ziyarete gideceğim ben onlara hem can hemde minnet borçluyum allah onlardan bin kere razı olsun her zaman dualarimdasiniz.bunlari yazmamın tek sebebi kızlar bende çok çektim ağladım düşündüm amaa yaptırın gitsin ve kendinizi hocama rahatlıkla ve güvenle teslim edebilirsiniz. Ufukta evlilik yok amaa evlenene kadar kontrole gideceğim çünkü bir doğulu olarak ihtimale bile bırakamam amaa ben hocama güveniyorum. Yaşayan tecrübe olarak kimseye güvenmeyin ve kendinizi rahatlıkla turgay hocaya emanet edebilirsiniz diyorum. Ve iyi geceler. Sormak istediğiniz birşey olursa yazın cevap veririm merak etmeyin geçtiğiniz yollardan geçmiş ve şu an oturmuş sizin için dua ediyorum.

    Beğen

  30. A dedi ki:

    Merhaba hocam bugün dikimin 20 . Günü öğlene doğru haraket ederken batmam başladı tuvalette gittiğimde ortalama bir cm uzunluğunda ip vardı ve batmam devam ediyor ayrıca akintim oluyor rengi ıyice koyulastyi yani açık sarı renkte bunun için ilaç kullanabilir miyim

    Beğen

  31. A dedi ki:

    Merhaba hocam bana 17 gün önce dikim yapmistiniz..bugün tuvalette temizlenirken bir acı hissettim orda ve peceteyle kurulandihimda yok denecek kadar kan vardı çok azdı yani ..ama bu tedirgin etti beni sanki bişey kopmuş gibi hissettim bir sıkıntı olmamıştır değil mi çok tedirgin oldum

    Beğen

  32. Anonim dedi ki:

    Tamam ben gelicem bu hafta hocam :/

    Beğen

  33. Anonim dedi ki:

    Yok hayır olmadı öne dair hiç bişey olmadı normalde görükmüyodu o dediğim şeyler bakıypdum öyle bugün gördüm ner şekilde hocam :/ iki tane şişik kendimi biraz kastım yakınlaşıyo ama ayrık gibi :/

    Beğen

  34. Anonim dedi ki:

    Meraba ben size dikim yaptırmıştım doktor bey ameliyat olalı 4 ay oluyo ben oraya bakıyodum arada öyle ama nasıl desem bugün bi değişiklik farkettim çok korkuyorum ben galiba bozuldu hissine kapılıyorum sizin numaranızı kaybettim içinde iki ayrı et gördüm başka zaman baktığımda o iki ayrı eti görmüyodum bugün gördüm net şekilde kendimi video ile çektim bu bozulduğuna işaret dimi çok korkuyorum ellerim titriyo şu an

    Beğen

  35. A dedi ki:

    Merhaba hocam 10 gün önce dikim yapmistiniz bana normalde adetim ayın 27 si gibi olması lazım di o gün kanamam oldu iki gün sürdü ama çok az bu normal mi acaba bide şu anda hiç batmam ağrım yok sadece hapsirirken bir gerilme hissediyorum onun dışında bir sorun yok bişey olmamıştır demi hocam

    Beğen

  36. recahk dedi ki:

    Hocam bugün gecici islem yaptiniz…cok rahatsiz edici ve batma yanma agri hissi var..normalmi ? Normalse nezaman gecer??

    Beğen

  37. Esvi dedi ki:

    Hocam meraba ben size dikim yaptırmıştım ve erkek arkadaşımla arkadan ilişki yaşadık makattan kızlık zarına bir zararı olur mu ?

    Beğen

    • Kızlık zarı diktirdikten sonra artık Bakire bir bayansınız Dolayısıyla bakire kızların ters ilişkiye girmesi ve bu aktivite esnasında kızlık zarı üzerinde darbe gelmesi kızlık zarını bozabilir o yüzden bunu tavsiye etmiyoruz

      Beğen

  38. Aaa dedi ki:

    Merhaba hocam ben 5 gün önce size gelmiştim çok az batma dışında hiç bir sıkıntım olmadi dün azıcık kanamam oldu adetim yakın olduğu için adet oldum zannediyorum ama normalde iki gün yoğun kanamam olurdu çok az geliyor …bu normal mi acaba bide cok kasintim oluyor bu dikislerin iyilesmeye başladığını mi gösteriyor bide hocam bu fisfisi her tuvaletten sonrada yapicam değil mi ben şehir dışında olduğum için kontrole gelicem ama geç gelebilirim size geleceğim zamana kadar bulunduğum yerde bir jinekologa muayne olsam için rahat etsin diye olur mu çünkü ne zaman gelirim bilemiyorum

    Beğen

  39. Anonim dedi ki:

    Hocam iki gün önce zar dikimi yaptırmjştım bi sorun olsa nasıl anlarım kan gelmesi normal mi

    Beğen

  40. eda dedi ki:

    iyi günler kızlık zarının bozulup bozulmadığını anlayabilir miyiz ? şu ana kadar hiç ilişkide kanamam olmadı aynayla bakınca anlaşılırmı

    Beğen

  41. Anonim dedi ki:

    Iyi günler
    Ben sali gunu kizlik zari dikimi icin gelmistim ve diktirdim dunde adet gordm fakat bu aksam adet kanamasi disinda lavaboda cok fazla kanim akti ilk defa boyle bisi oldu. Adet kanamasi degildi yani. Bir yerin kesilmesi gibiydi. Ben cok fazlada dikkat ediyorm ama acaba dikislerm acilmis olabilir mi . Leke degildi cunku. Dikislerimide zorlamiyorm hatta zorlanmasin diye oturmuyorm ya ayaktayim yada uzaniyorm. Sali gunu sehir disina cikicam adetim pazartesiye kadar biter. Pazartesi gelip muayene olmak istiyorm icimde suphe kalmasin korkuyorm. Bu kanama normal midr acaba. Bide ilk muayene ucretli mi bilgilendirirseniz sevinirm.

    Beğen

    • Kontrol muayeneleri ücretsizdir, adet kanaması olabilir, adet bazen zarın arkasında birikip toplu olarak gelebilir, dikişlerde sorun olmaz, kontrolde inceleriz dikişlerde sorun bile olsa ücretsiz yeniden tamir ederiz

      Beğen

  42. mehtap dedi ki:

    Slm hocam 1.5 aydir kalıcı dikiş yaptım ata binebilir miyim

    Beğen

  43. Anoniim dedi ki:

    Hocam size kalıcı kızlık dikimi yaptırdım 1 bucuk ay oluyo eskiden ki görünümle şuan çok farklı eskiden büyük bi açıklık varken şuan o acıklığın oldugu yer tamamen kapalı klitorisin alt kısmında yani bu kapalı bölgenin hemen üstünde bi delik var içindede bi duvar görünüyo şişkin bi duvar. Kontrole gelemedim memleketim uzak gelip gitmem sıkıntı. Şimdi anlattıklarıma göre ameliyat sonucu olumlu mu yani tekrardan bakire miyim ?

    Beğen

  44. kasimm dedi ki:

    slm hocam 2 ay zar diktirmistim suanki goruntusu nasil olnali kontrole gelemicem

    Beğen

  45. Hayat dedi ki:

    hocam iyi aksamlar ben 2 yil once flep yontemiyle operasyon gecrdim ama dogal centik oldgu soylendi ynede kanamam olurmu

    Beğen

  46. Sud16 dedi ki:

    Hocam 10 ay önce kızlık zarı dikimi yapmıştınız fakat ben erkek arkadaşım ile sürtünme yaşadım birkaç damla kan geldi bozulmuş olabilir mi ?

    Beğen

  47. Mt dedi ki:

    Selam hocam dün kızlık zarı dikimi yapmıştınız bana bugün ilaçlarımı yeni aldım fıs fıs batikonu ne kadar süre kullanmam gerekecek birde sadece büyük abdestten somramı püskürtmem lazım yoksa idrar yapıncada sıkayımmı ?

    Beğen

LÜTFEN bir TAKMA İSİM belirleyin İSİM kısmına yazın. E-MAİL girmek zorunlu değildir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s