Esnek kızlık zarı kadın popülasyonunda yaklaşık %5 oranında rastlanır, ama ilk ilişkide çarşafta kızlık zarı kanaması gelmeyince esnek olduğunu düşünen ve gerçeği bir jinekoloğa gittiklerinde yapılan bekaret testinde öğrenenlerin oranı hiçte az değildir, bunun yanında hergün birçok hasta kızlık zarının esnek olması veya elastik kızlık zarı sebebi ile İstanbul Bakırköy’deki muayenehanemizi arıyor, bir kısmıda esnek kızlık zarından gerdek gecesi kan gelmeyeceği gerçeğini değiştirmek için flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırıyor. Esnek kızlık zarının ne olduğunu ve sonuçlarını irdelemeden önce bana sormak istediklerinizi aşağıdaki linke tıklayarak yazın, sorular direkt cep telefonuma düştüğü için 5 dakika içinde yanıt veriyorum.

DOKTORA SORU SOR     CEVAPLARI OKU

Kızlık zarı çeşitleri arasında evlilik ile ilgili geleneksel soruna yol açabilme potansiyeline sahip esnek kızlık zarı anatomik olarak ortada tek delikli annüler kızlık zarından köken alır, adet kanı geçiş deliği diğer sık rastlanan kızlık zarlarından oldukça geniştir, ilk cinsel ilişkide penis başı bu adet deliğine hucum eder ve deliği genişleterek vajinaya ulaşır, zar üzerinde vajinal duvara ulaşan belirgin sıradan yırtıklar oluşmaz ama adet deliğinin çevresinde rastgele pozisyonlarda çentikler oluşur, bu görünüm esnek kızlık zarı ile ilişkiye girildiğini gösterir. Tekrar eden cinsel aktivitelerde adet deliği iyice genişler ve bazı çentikler birleşerek nerdeyse klasik bozulmuş kızlık zarı görünümü kazanır. Dikkatli bir jinekolog bu detayları anlayabilir. 

Esnek kızlık zarına sahip bayanlardan ilk cinsel ilişkide veya diğer cinsel ilişkilerde kızlık zarı kanaması gelmez, ilk cinsel ilişkide kan gelmeyipte ikinci veya takip eden diğer ilişkilerde kan gelirse bu büyük ihtimalle bakirelik zarına ait değildir, genelde rahim ağızı kanamasıdır.

   KIZLIK ZARI DİKİMİ ÜCRETİ

Kızlık zarınız esnek ise ve gerdek gecesi bakirelik kanaması sizin için çok önemli ise kızlık zarı dikimi yaptırarak ilk gece kanamasını garanti altına alabilirsiniz. Bu konuda bekaret tamir maliyetlerini öğrenmek için İstanbul Bakırköy’deki muayenehanemizi arayarak kızlık zarı dikim ücreti sorabilirsiniz, yada WhatsApp 0532 221 3007 den güncel fiyat listemizi isteyebilirsiniz.

Esnek kızlık zarı resmi ile bozulmuş kızlık zarı görünümü birbirine çok benzer, kızlık zarı esnek olan hamile kalırmı merak ediyorsanız tabiki kalabilirsiniz, hiç bir alakası yoktur, esnek kızlık zarı ilişkiye girdiği anlaşılır mı ? Evet dikkatli bir jinekolog bunu mutlaka anlar, kızlık zarı esnek olanlar ilk gece kanaması için kızlık zarı dikimi yaptırabilirler, esnek kizlik zari kanar mı ? Ancak kızlık zarı diktirilirse kanar, kızlık zarı esnek oldugunu nasıl anlarız ? Sadece jinekolojik muayene ile kesinleşir, esnek kızlık zarı hamileliğe engel mi ? Hayır kesinlikle engel değildir, esnek kızlık zarı ilişkide acırmı ? Genelde pek acımaz.

   KIZLIK ZARI ÇEŞİTLERİ

Jinekolog Op Dr Turgay Karakaya 0212 227 5519 – 0532 221 3007 WhatsApp Bakırköy İstanbul

Reklamlar
yorum
  1. Kumral hatun dedi ki:

    Esnek kızlık zarina sahibim daha onceden bi iliskim oldu vr şimdi evleneceğim doktora gittiğim zaman önceki iliskim çıkar mi?

    Beğen

  2. Ask dedi ki:

    Nasil onmiz yani

    Beğen

  3. Ask dedi ki:

    Hocam merb ben bakireyim fakat motbisyon yaptimda delimde sanki bisey kalp gibi atiyor bu nedir ama bes alti kre atiyor

    Beğen

  4. Eda dedi ki:

    Hocam hiç ilişkiye girmedim ama vajinamın kenarındaki diller çok fazla dışardan gözükünce iliskiye girmişim gibi duruyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin

    Beğen

  5. Buse dedi ki:

    Hocam sevgilimle ilişkiye girmeden önce kendime baya uzun ve kalın cisimler soktum ve sonuna kadar gittiğini hissettim ama kan gelmedi esnek olsa bile o kadar sokmaya rağmen bence yırtılırdı sevgilimle ilişkiye de girdim o an da kan gelmedi ama kız olduğumdan eminim yani bunlardan önce hiçbir şekilde ilişkim olmadı sürtünme vesaire lütfen yardım edin acaba esnek olma şansım varmı yada başka birşey

    Beğen

  6. Anonim dedi ki:

    Benn . Kiz arkadasimla iliski yasadikk . 3 ay. Boyunca. Tam iliskiye girdikk ama. Bozulmadii ozell. Hastaneye qittik muane olduu. . Kiz dedii . Doktorunn kiz dediqinde kiz arkadasimm . 2 aylik hamileydii . Vee cocukk . 5 aylik oldunda . Devlet. Hastanesine qittukk . Kiz deqill . Dedii . Sizdenn . Aciklama bekluyorumm.

    Beğen

  7. Afeka dedi ki:

    Hocam merhaba kız arkadaşımla ilişkiye 1 iki kez girdik size muayeneye zarda her hangi bir bir yırtık olmadığını solediniz ne tip bir kızlık zarı acaba bu olabilir

    Beğen

  8. ozzi dedi ki:

    mrb ben 1 haftalik evli bir bayanim kocamla hergun iliskiye giriorum ama nedense hic bir kanamam olmuyor cinsel organi komple icime giriyor ne yapmam lazim zarim esnekmi

    Beğen

  9. Abcdef dedi ki:

    Erkek arkadaşimla 4.5 kere iliskiye girdik ama benim kanamam olmadi doktora gitmekten korkuyorum çünkü ya bana kizlik zariniz bozuk derse ama daha once baska kimse ile iliskiye girmedim simdiki erkek arkadasimdan baska kimse ile birlikte olmadin yani bu mümkün mü doktora gidince kesin bi sonuç alabilirmiyim bana kizliginiz bozuk nasil bozuldu kanamadan bilmiyorum dermi esnekse onu zaten biliyor herhalde ama ya bozuksa bunun aciklamasini yapabilirmi çünkü sadece tek bir kisiyle beraber oldum ondada kanamm olmadi

    Beğen

  10. deniz dedi ki:

    erkek arkadaşımla bir birliktelik yaşadım ama kanamam olmadı esnek olup olmadığını öğrenmek istiyorum

    Beğen

  11. Fkfmkfmdmd dedi ki:

    Hocam biz erkek arkadaşımızla sürtüştük birleşme olmadı içten ve kız arkadaşımın eve gidince iç çamaşırında kahverengi bir sıvo oluşmuş ve 1 sün sonra adet kanaması olmuş sizce kızlık zarı patlamış olabilir mi ?

    Beğen

  12. Lale dedi ki:

    Hocam hiç ilişkiye girmedim fakat durduk yere vejinamdan kan geldi 5 dk süren bi akıntı şeklinde kanama oldu sebepleri neler dır

    Beğen

  13. Lale dedi ki:

    Hiç bisekilde ilişkiye girmedim fakat kan geldi sebebi nelerdir

    Beğen

  14. Jsjsjsjjs dedi ki:

    Hocam bişey sorabilirmiyim

    Beğen

  15. İrem dedi ki:

    Vajinistime parmak soktum ertesi gün adet oldum kızlık zarı bozulmusmudur

    Beğen

  16. İsimsiz dedi ki:

    Merhaba ben bugün kadın Doğum uzmanına muayene oldum önceden 2 yıl önce ilişki yaşamıştım ve birkaç defa olan birşeydi kanama olamamıştı. Doktor bana zarın olduğunu esnek olduğundan dolayı kanama olmadığını söyledi. Bu kızlık zarı ilerde anlaşılır mı önceden ilişkiye girildiği? Ve esnek zar kanaması için dikilebilir mi?

    Beğen

  17. Anonim dedi ki:

    Merhaba ben bugün kadın Doğum uzmanına muayene oldum önceden 2 yıl önce ilişki yaşamıştım ve birkaç defa olan birşeydi kanama olamamıştı. Doktor bana zarın olduğunu esnek olduğundan dolayı kanama olmadığını söyledi. Bu kızlık zarı ilerde anlaşılır mı önceden ilişkiye girildiği? Ve esnek zar kanaması için dikilebilir mi?

    Beğen

  18. Ezgi dedi ki:

    Merhaba 18 yaşındayım nişanlimla ilişkiye girdim ve kanama olmadı ve ilk ilişkim kanama olmamasının sebebiyetini anlayamadık ailemde esnek zara sahip 4 e yakın insan var sizce genetikmi ve neden ilk ilişkiye girdigimde kanama olmadı

    Beğen

  19. Özge dedi ki:

    Vajinanın içine parmak girdiği sırada regl oldum yırtılmış mıdır zarım anlayamıyorum
    Eğer regl de olmamış olsaydım sizce yırtılmış mıdır parmak yırtar mı genişliği ne kadardır

    Beğen

  20. Soner dedi ki:

    Ben karımla ilk ilişkiye girdimizde kan gelmedi bende doktora götürdüm doktor esnek dedi ama ben bâşkasiyla benden önce ilişkiye girmişse nasıl anlariz dedim toktorda bilemezsin dedi sizce başka bir yolu varmı hocam boşanmak üzereyiz

    Beğen

  21. Aaaaa dedi ki:

    Merhabalar , ben erkek arkadasimla yüzeysel biseyler yaşadım, sonra endiselendim doktora gittim saat 9 yönünde minik bir yirtilma var dedi , 4 ay sonra uc doktora daha tekrar gittim , iki doktor hicbir sey yok ve esnek dedi, sonuncusu ise bir yönünde minik bir yirtik var dedi , simdi benimki esnekse ve iliskiye girmedigim halde yirtik olabilir mi ,saat 9 yonundeki de iyilesmidir , bir yonundeki de iyilesir mi

    Beğen

  22. Eda taskin dedi ki:

    Esimle iki aydir iliskiye giriyoruz kizlik zari neden patlamamistir

    Beğen

  23. Anonim dedi ki:

    Hocam merhaba, benim şöylr bir sorum olacak.
    Kız arkadaşım bana ilişkiye girmeden önce esnek kızlık zarına sahip olduğunu söylemişti. Biz bir çok kez ilişkiye girdik fakat benim bazı sorularım var ve bunu kız arkadaşıma soramıyorum. Esnek kızlık zarını ilişki sırasında anlamanın bir yolu var mıdır? Yani bozul zardan farkı nedir bunu araştırdım falat bulamadım yardımcı olurdanız çok sevinirim

    Beğen

  24. Idil dedi ki:

    18 yaşındayım erkek arkadaşımla ilişkiye girdik ilk defa böyle bişey yaşamama rağmen kan gelmedi bunun sebebi ne olabilir kizlik zarimin esnek olmasimi ?

    Beğen

  25. Petitoooo dedi ki:

    17yaşındayım özel hastanede muayene ederler mi yada sizin hastaneye gelsem eder misiniz

    Beğen

  26. Petitoooo dedi ki:

    Erkek arkadaşımla ilk ilişkiye girdiğimde kan gelmedi ondan sonra yine defalarca kan gelir diye denedik ama olmadı güvenmiyor bana kızlık zarım sizce esnek midir muayane sonucunda esnekliginden dolayı kan gelmediği belli olur mu

    Beğen

  27. Petitoooo dedi ki:

    İyi günler doktor bey erkek arkadaşımla ilişkiye girdik ama kan gelmedi ondan önce hiç birşey yaşamadım ama inandiramiyorum kan gelmediği için kızlık zarım esnek diye kan gelmemiş olabilir mi muayanede mi belli olur ve muayene için 18yaşında olmak zorunda mıyım cevaplarsaniz çok sevinirim çünkü kafam çok karışık

    Beğen

  28. Reissss dedi ki:

    Oncelikle gunaydin ben dun kiz arkadasimla iliski esnasinda sevisirken penisimi vajina ustunde surtuyordum ve icine asla koymadim ve yatag icinde oldugum icin aniden uc kismi sadece vajina degdi ama bakin uc kismi diyorum icine hepsi yada yarisi yada cm girmedi ustelik kan geldi ve adet degilim dedi bana ama bana hep beni iste gel vs diyor ben bir yalan mi var die dusundum hani soe birsey solim penisimde kan falan hic yoktu ama onun vajinasindan kan geldi sizce kizlik patlamismidir ben bunu nasil ogrenebilirim ?

    Beğen

  29. Anonim dedi ki:

    İlişkiye girdiğim kalde kan gelmiyor muayene oldum 3 kez ama bakire oldugumu söylediler kan gelmesi sağlanabilir mi

    Beğen

  30. Caresiz dedi ki:

    Iyi geceler doktor ben ilk nişanlım la birlikte oldum fakat çok korktuğum ve kendim kastığım nişanlım içimde olduğun söyledi ben inanmadım ve kanamam da olmadı bunu üzerine bir jinekolog gittik . Doktor muane etti sonra benim vajina mın esnek olduğun ve kendim kattığım içinde ilişkin tam anlamıyla gerçekleşme diğin söyledi. Aslın bundan sonrası kötü çünkü biz ayrıldık ve şimdi yeni biriyle nişanlandı m ve temmuzda evlenicez ben ne yapacağım bilemiyorum

    Beğen

  31. Cok ciddi konu dedi ki:

    Hocam sevglimin icine girdim esnek zardi kanama yirtilma olmadi o oyle soyledi bizde oyle tahmin ediyoruz fakat vajina genis geldi penisime gore sizce oncesinde iliskiye girmismidir veya simdide bile olsa esnek mi yoksa yirtilmismi oldugu belli olur mu

    Beğen

  32. Yok dedi ki:

    Hocam zar esnekte olsa ilk girisimde vajina penisime gore buyuk hissettirdi bu normalmi ama girince sanki sonuna kadar sokunca bez yirtilmasi gibi sonunda hissettim ama penisimi cok rahat aldi icine sizce esnekmi kiz degilmi hocam

    Beğen

  33. anonim dedi ki:

    Parmagin tamami penisin yarisi vajinaya girdigi halde kanama olmuyorsa kizlik zari esnek mi oluyor?

    Beğen

  34. Anonim dedi ki:

    Iyi gunler. Bir sorum olacakti. 7-8 aylik bir ilişkiden sonra kızlık zarın ne zaman ve kim tarafindan yirtildıgı anlasila bilirmi?

    Beğen

    • Kızlık zarı muayenesinde kızlık zarının bozulup bozulmadığı ve kızlık zarı çeşidi net olarak ifade edilebilir ama tam olarak bir tarih verilemez veya kimin tarafından bozulduğu bilinemez

      Beğen

  35. anon dedi ki:

    hocam sevgilimle korunmasız ilişkiye girdik bosalmadıgıma eminim ama vajinasından su gbi böyle beyazımsı bsey aktı azıcık normalmi

    Beğen

  36. ahmet dedi ki:

    Merhaba 19 yasında kız arkadasım var 3 yıldır beraberiz. Dün işaret parmağımı sonuna kadar vajinasına soktum ama kan gelmedi herhangi bir acı da hissetmedi. Sevgilim bakire olmayabilir mi? acı hissetmesi ya da kanaması gerekmez miydi

    Beğen

  37. Çakır dedi ki:

    Ben iki gün önce evlendim eşimin zarı esnek zarmış nasıl yırtabilirim

    Beğen

  38. hayal dedi ki:

    Ben njsanlimla bircok kez iliskiye girdim basta cok zor giriyordu asiri derecede agrim oluyordu ama sonrasinda rahat girip cikiyordu..bunun sebeni nedir acaba ..kizlik zarim esnek midir …

    Beğen

  39. Adsız dedi ki:

    Hocam daha önce ilişkiye girdim ama kanama olmadi esnek kizlik zari raporu veriyor musunuz

    Beğen

  40. Düşünceli dedi ki:

    Hocam mrbLar Hocam kız arkadaşımlaa İlişkiyee girdik ve Kanama Falan olmadı Ve çokda Rahat oldu hem onun için hemde benm İçin Ve bana Daha önceden de kızlık zarının esnek Olduğunu Ve Kolay yırtılmicağını söylemişti.Bi çok yerde Bazı şeyler okudum ama Yazılan şeyler beni aydınlatmadı.Ne kadar esnek Olsada Hocam hiçmi Erkekliğimde Zorlanma Veyaa Bayanda Zorlanma Olmaz ? İster istemez kafamda Bikaç şüphe ve sorular geçiyor Esnek olan kızlık zarı Bizim ilişkiden sonra bilee yırtılıp Veya Olup olmadığını benim ilişkiden Öncesini anlıya bilirmiyiz Muayeneyle ? Bekaret Dediğiniz gibi Hala Kalıplaşmış Durumlar var Beynimiz de Bana yardımcı olursanız Çok sevinirim hocam İyi günler

    Beğen

  41. asya dedi ki:

    Nisanlimla kaç defa ilişkiye girdim kan hiç gelmedi niye gelmedi peki bozulmusmuyum

    Beğen

    • İlişkiye girince kan gelse de gelmese de kızlık zarı bozulur Tabii ki bunu net konuşabilmek için Kızlık zarı muayenesi yapmamız gerekir ama ileride evlendiğinizde gerdek gecesinde kızlık zarı kanaması mutlaka gelmesi gerekir diyorsanız kızlık zarı dikimi yaparız Böylece garanti altına almış olursunuz

      Beğen

  42. selen dedi ki:

    sevgilimle ilişkiye girdim hiç kan gelmedi biraz agirdi rahat girip çıkabiliyor ama sanki ters pozisyonda vajinamda bir yuvarlak gibi bir şey var o arkadaki şey nedir yirtilir mi

    Beğen

  43. mary dedi ki:

    Bende nisanlimla ilişkiye girdim kaç defa ama 1 2 damla dışında kan gelmedi biraz acı hisettim şimdi çok rahat hepsi içeri girip çıkabiliyor bugünlerde dugunum var ve onun ailesi çarşaf istiyor ne olursunuz yardım edin

    Beğen

  44. mmm dedi ki:

    Mrb benim kizlik zarim esnek daha önce ilişkiye girdim ama şimdi evlenicem ilk gece kan gelmiycek eşimlede ilişkiye giricem ertesi gun doktora gidersek daha önce de ilişki yaşadığım anlaşılır mı. ? Doktor anlarmı zaten eşimlede ilişkide bulunucam daha öncesi çıkarmı ortaya merak ediyorum cvplarsaniz

    Beğen

  45. anonim dedi ki:

    Mrb ben nisanlmla birlkte oldum ilk dfa birisiyle birlikte oldum hatta ama kanamam olmadi kndmden eminim bakreyim kanamam olmdi nisnlm sknti yapmio ama o kan gelecek dio gvniorm sana dio hastaneye gdelm dedim seni o derece dsrmem takilma bnlara dio😢 o kan gelck deyip duruyo napcm peki 😢

    Beğen

  46. Anonim dedi ki:

    Erkek arkadaşımla 1 hafta önce beraber olduk fakat aramızda imam nikahı var ikimizde kan gelmesini beklerken aksine gelmedi o anki yaşadığım şoku ve üzüntüyü anlatamam 2 tane kadın doğum doktoruna gittim ikiside adli tıpa yolluyor erkek arkadaşım da güveniyor bana fakat tabiki aklında soru işareti olabiliyor ister istemez rica etsem bana bir yardımcı olabilir misiniz ?

    Beğen

  47. Melek dedi ki:

    Ben erkek arkadasimla arkadan surtunme yoluyla bi iliwki yawadim yalniwlikla on tarafa girir gibi oldu cok acidi ve kan geldi..ama o diyorki tam girmedi sadece zade almiw ola bilir..sonra kanama olmadi 2gun sonra adetim oldu…diyoki bozulsa 3gun kanardi ayaga kalkamazdin falan…sizce kac ihtimal kizligim bozulmamiwdir lutfen cevaplayin

    Beğen

  48. Hshsh dedi ki:

    Kızlık zari esnekse ilişkiye girdikten sonra muanede anlaşılır mı esnek olduğu

    Beğen

  49. hasta dedi ki:

    Peki doktorun anlamaması mümkün mü iyi bir jinekolog tu defalarca sormama rahmen kızsın bozulmamış dedi vajinamin assa tarafını zorlamış dedi sonrada esnek olduğunu söyledi doktorun yanılma ihtimali var mı size sormak istediğim bu başka bi doktora gitmelimiyim

    Beğen

  50. hasta dedi ki:

    Merhaba erkek arkadaşımla ilişkiye girdik gibi oldu ama tam olarak değil ertesi gün leke kan gördüm hemen doktora gittim kız sin dedi esnek kan gelmez dedi ama muayeneden sonra bir damla daha kan gördüm eli ile muayene etti canım çok acıdı lütfen cvp alabilirmiyim

    Beğen

  51. Sjshhs dedi ki:

    Ben hastaneye gitmeye utanıyorum evde kendim esnek olduğunu nasıl anlarım ?
    Her hangi bir yolla lütfen yardımcı olun

    Beğen

  52. Bilinmiyor dedi ki:

    Nişanlım ile ilişkiye girdim ve kan gelmedi kızlık zarımn esnek olabileceğini söyledi ama yinede benden şüphe ediyor bunu devlet Hastanesi’ne gidip kızlık zarım hakkında bilgi almak istiyorum desem bakarlar mı

    Beğen

  53. Anonim dedi ki:

    İlkkez nişanlımla ilişkiye girdim ve acı olmadan hiç hissetmeden oldu ama kan gelmedi zarın esnek olma ihtimali yüzde kaç?

    Beğen

    • Böyle durumlarda kızlık zarının esnek olma ihtimali yüzde 5 kadardır yine yüzde 5’lik bir ihtimalle kızlık zarı kanamasının çok az olmasından dolayı gözden kaçmış olabiliyor ama kalan yüzde 90’lık bölümde kızlık zarı önceden bozulmuş olarak tespit ediliyor bu bozulmak gerçek bir cinsel ilişki veya sürtünme şeklinde de olabilir Böyle durumlarda kızlık zarı dikimi yaparak aradan yıllar bile geçse evlilik durumunda gerdekte kızlık zarı kanamasının garanti altına alabiliyoruz

      Beğen

  54. Anonim dedi ki:

    Esnek kızlık zarında penis çok rahat acısız bir şekilde mı girer

    Beğen

  55. Mspkdldö dedi ki:

    Hayatımda ilk defa Eşimle birlikte oldum ne çok acı hissetmedim acı olmadı ne de kanamam oldu hiç kan gelmedi bunun sebebi nedir ilk ilişkide kan gelmese ikincide gelir mi yada esnek zar ise esnek zar nasıl yırtılır

    Beğen

  56. Mspkdldö dedi ki:

    Hayatımda ilk defa Eşimle birlikte oldum ne çok acı hissetdim ne de kanamam oldu hiç kan gelmedi bunun sebebi nedir ilk ilişkide kan gelmese ikincide gelir mi yada esnek zar ise esnek zar nasıl yırtılır

    Beğen

  57. Ayla dedi ki:

    Merhaba hocam erkek arkadaşım iki parmağını vajinama soktu, herhangi bi kanama görmemiştim, şüpheyle yine doktora gittim doktor kızlık zarımın esnek olduğunu saat 4 yönünde esneme olduğunu, resmi bi rapor vermem gerekse bakire diyemem dedi, ben bunun birleşme ile olmadığını nasıl ispatlarım.

    Beğen

  58. Anonim dedi ki:

    Erkek arkadaşımla ilk defa ilişkiye girdik ve kanama olmadı kızlık zarı bozulmuş olabilir neden kanama gelmedi

    Beğen

  59. Ayşe dedi ki:

    Eşimle ilk gecyeizde ilişkiye girdiğimizde kanama olmadı kızlık zarı bozulmuş olabilir neden kanama gelmedi

    Beğen

  60. Anonim dedi ki:

    Mrb yaklasik 2 aydir erkek arkasimla iliskiye giriyoruz ilk baslarda kan gelmedi sonradan 2 kere erkek arkadaşımın penisinde kan gördük bu zarın bozulduğu anlaminami gelir

    Beğen

  61. Anonim dedi ki:

    İlk defa ilişkiye girdim ama kan gelmedi erkek arkadaşım eliyle klitoris denen yerle oynadığından beri adetim bi düzensiz oldu sonralarda da gününde oldu ama kan çok az geldi ilişkiye girdiğimde de acıdı ama kan gelmedi eliyle oynadığındaki gibi zevk de almadım kendimi çok kötü hissediyorum kan gelmediği için de merak ediyorum

    Beğen

  62. Matadorr dedi ki:

    Parmagim çok az girdi girmedi bile sayılır. Sonra çok hafif kan geldi kızlık zarim bozulmusmudur

    Beğen

  63. Anon dedi ki:

    Hocam ilkkez ilişkiye girip zarı esnek olan bir kız ilişkide zorlanmadan penisi alabilir mi benim ilişkimf öyle oldu kız arkadasım hiç zorlanmadı sadece ilişkifrm sonra kenarlarda yanma oldugunu söyledi

    Beğen

  64. acı dedi ki:

    Hocam ben wc de taharetlenirken parmagimla temikligini yapiyirdum bunun yanlış olduğunu bilmiyordum yeni öğrendim. Bugüne kadar adet dışında hiç kanama ya da acı olmadı. Sizce yırtılma olmusmudur.

    Beğen

  65. Busra dedi ki:

    Hocam cvb verin lutfen

    Beğen

  66. Busra dedi ki:

    Hocam sevgilim sevıştık ustumude kıyafetler vardı onunda kıyafetleri vardı sadece neden kan gelmis tır

    Beğen

  67. Busra dedi ki:

    Hocam tam surunme olmadı adet gunumde 4gun oldu bıttı

    Beğen

  68. Busra dedi ki:

    Doktor bey sevgilimle sevinirken ustune elmeseler vardı ıkı damla kan gelmedi elbiseyle surutuyımı bozulmuş mudur

    Beğen

  69. aktaş dedi ki:

    Uzman jinekolok muayenesinde esnek kızlık zarının daha önceden bir birliktelik yaşayıp yaşamadığı anlaşılır mı??

    Beğen

  70. Tuana dedi ki:

    İyi günler doktor hanım benim kızlık zarim esnek ve ilişkiye girmeme rağmen kanamadi evlenmek üzereyim bununla ilgili rapor alabilir miyim şimdiden tskler

    Beğen

  71. Loren dedi ki:

    Merhaba ben 6 7 ay önce erkek arkadaşımla birlikte oldum. Zardan kanama olmadı internette araştırma yaptım esnek zardır dediler o sıralar önemsemeyip doktora gitmedim ama şuan güven problemimiz var ve erkek arkadaşım bana inanmıyor. Bir uzmana görünsem durum anlaşılır mı neden kan gelmediği vs. Ve bu durum belgenebilir mi? Yani esnek zar olarak. Prosedür nedir bilmiyorum. Fikrinize ihtiyacım var. Cevabınızı bekliyorum.

    Beğen

  72. Güllerin içinden dedi ki:

    Merhabalar ben nişanlımla daha önce sürtünme yoluyla bir birliktelik yaşadım ama birleşme ve içine girme gibi bir durum olmadı fakat kanamam oldu. Nişanlımın demesine göre bekaretim bozuldu. Ben de daha sonda bir kadın Doğum uzmanına gittim ve o doktor vajinamda mantar olduğunu ve mantarın vajşnada kesikler yaptığını ve bundan dolayı kanamam olabileceğini kızlık zarımın bızulmadığını belirtti. Sonra nişanlımla yine birşeyler yaşadık bu sefer içine girdiğini ifade etti fakat kan gelmedi ve içime boşalmadı böyle bir durum nasıl olabiliyor sizce benim bekaretim bozuldumu ?

    Beğen

  73. Anonim dedi ki:

    İlk gece eşimden kan gelmedi ilerleyen gecelerde carşafda bi iki damla kan lekesi gibi birşey vardı ama ister istemez kuşkulanıyor insan yorumlanabilir misiniz

    Beğen

  74. Yekta dedi ki:

    Hocam 18 yaşındayim herhangi bi sorun cikarmi yasimdan dolayi ?

    Beğen

  75. Yekta dedi ki:

    Hocam ilikskiye girdim ve kanamam olmadi erkek arkadasim da bu yüzden bana şüpheli bakuyor hastaneye gittiğimde herhangi bir sorun cikar mi evli olmadigim için ve herhangi bi yaziki işlem oluyor mu

    Beğen

  76. Sadet dedi ki:

    Doktor bey ben bu konulara cok onem veren bi kizim ve daha once hic erkek arkadaşım bile olmadi yanlislikla bisey yapmis olma fikri beni mahvetti doktora gittim bu sefer ya doktor yanlis bişey yaptıysa diyorum kizlik zarini actigi yer sonraki günlerde acidi bu normal mi acaba

    Beğen

  77. Sadet dedi ki:

    Doktor bey ben bi universite hastanesinde kadin doğum doktoruna gittim arastima görevlisiymiş daha öncesinde bilmeden kendi parmağımı sokmuştum ve bi arkadaşımla konuştuğumuzda bana zarin yerini soyledi 1 cm icerde dedi ve ben cok korktumm yanlışlıkla bisey yaptığımı sandim bu yuzden doktora gittim doktor bakti ve hic bi sikinti yok dedi ama benim muayene ettigi bolge sonraki günlerde agirdi ben gene korktum acaba doktor yanlış bisey yapmismidir ?

    Beğen

  78. Soran dedi ki:

    İlişkiye girdim ama kanama olmadı. Herhangi bi patlama da söz konusu değildi. Patlamamış olabilir mi ya da nasıl patlar?

    Beğen

  79. Pelin dedi ki:

    Merhaba bugun sevgilim ile bi olay yasadik ben arka tarafa girmeye calistigini dusundum evet canim yandi ama daha once arkadan girmeye calistigindakiyle ayni aciydi daha sonra birsey hissetmedim aci gitti evet bir seyin girdigini hissettim ama bana hala arkadan gibi geldi ama olay bittikten sonra neden kan gelmedi diye sordu ben ise nerden yapmaya calistigini bana arkadan gibi geldi muhabbetine girdim kan gelmedi ne yapmam lazim nasil ogrenebilirim lutfen kesin bilgi verebilir misiniz

    Beğen

  80. Ayse dedi ki:

    Esnek kızlık zarı patlamamış mı oluyor? Benim kanamam olmadı ilk kez birlikte oldum ters pozisyonda olmustu kan dışarı gelmeyip içeri akmış olabilir mi? Doktor da kizlik zarinin ne zaman patladığı belli olurmu?

    Beğen

  81. Şef dedi ki:

    İyi akşamlar hocam birkaç ilişki yaşadık kız arkadaşımla fakat ilk denemede şaşkın kaldım bi erkek olarak benim için ciddi sorun bu kizlik yok veya bir türlü inanmadığım esnek zar olması
    Fakat ilk denemede çok genis ve zar kizlik yok bu nedir?

    Beğen

  82. Anonim dedi ki:

    Hocam mesala benm kızlık zarım esnek 1 yıldırda ilişkiye girdim bu 1 yıl sonunda muayene olsam esnek olduğu belli olumu

    Beğen

  83. Anon dedi ki:

    Hocam esnek kızlık zarı gözle görülebilir mi internetten baktım kız arkadasımdada aynısıda yani gözle görebiliyorum normalmi

    Beğen

  84. Adsız dedi ki:

    İlk ilişkimde kanamam olmadı ve defalarca tekrarlandı hiç kanama olmadı girişte acı ve Ağrı’da olmadı bu durum normalmı esnekmi acaba yada damarı azmıdır

    Beğen

  85. anonim dedi ki:

    ilk defa 6 ay önce ilişkiye girdim erkek arkadasımla ve kanama olmadı 6 aydır devam ettik ama yine de kanama olmadı. erkek arkadasım artık bana güvenmiyor bunu nasıl ıspatlayabilirim ??

    Beğen

  86. çaresiz dedi ki:

    merhaba öncelikle 18 yasındayım 2 senedir bir birlikteliğim var. 2 gün önce ilişkiye girdim sevgilim ile ama kanama olmadı. dün ise bi kanamam oldu 30 dk kadar önce regıl oldum sandm ama sonra kesildi. aramız bozuldu erkek arkadasım bana inanmıyor ne yapmam lazım neden kanamadı? esnek ise ne zaman bozulur nasıl bozulur yardım edermisiniz lütfen

    Beğen

  87. Anonim dedi ki:

    18 yasindayim , bir hafta öncesine kadar hic bir erkekle ilişkiye girmedim ama gecen hafta ilk ilişkiye girdim ama her hangi bir kizlik zari patlamasi olmadı yada herhangi bir kanama olmadı bu nasıl oluyor?

    Beğen

  88. Ali dedi ki:

    Merhaba, kiz arkadasimla iliskiye girdik ama cok fazla hizli veya cok iceri sert bi iliski degildi tedbirini almaya calistik ama kizlik zarinin bozulmasi lazimdi 4 kere falan oldu ama herhan gibi bir kanama gelmedi sebebi nedir acaba kizlik zari kalp seklini animsatiyor

    Beğen

  89. Esmanur dedi ki:

    Merhaba ben 7 aydır himen kızlık zarı dikimi yaptırdım ve bu süreçte hiçbir şekilde ilişkim olmadi geçen ay ameliyat olduğum doktora muayeneye gittim ve doktor bana kızlık zarimin esnedigini belkide kanama olmaya bilir olduğunu söyledi çünkü eski kızlık zarim da esnek olduğundan olabilir miş diyo bende tekrardan dikiş atmasini istedim ve bu sefer gerek olmadigini kendini kasarsan belki kanama olabilir dedi ve suan ben ne yapacağımı bilmiyorum bu ne kadar doğru ve böyle bişeyin ihtimali varmidir lutfen cevaplaya bilir misiniz cok kotu gunler geciriyorum suanda

    Beğen

    • Kalıcı kızlık zarı dikiminde anlattığınız tablo mümkün değildir, biz sonuç garantisi veriyoruz, kendinizi kasarak kanama elde etmek mümkün değildir

      Beğen

      • Esmanur dedi ki:

        Peki doktor beni kandırıyor öyleyse çünkü ben 4.000 tl’ye yaptırdım ve ilk yaptığında bana garanti verdi ve kesin kanama olur dedi simdi de bana fazla daraltmadigini esnedigini belki de kanama olmaya bilir dedi suan benim ne yapmam gerekiyo anladığım kadarıyla doktor beni kandırmış burda yasal olarak bi işlem yapabilir miyim

        Beğen

        • Yasal haklarınız tabiki vardır

          Beğen

          • Esmanur dedi ki:

            Ama kayıtlara gecilmedi ameliyat sadece rahim ağzı enfeksiyonu diye geçti ve parayı peşin olarak verdim de sizce bi jinekolog uzman yaptığı her ameliyat başarılı üstelik nasıl olurda benim için böyle bi saçmalık söyler onu anlamadım insan her doktora da guvenmemeli neyse size çok teşekkür ederim iyi geceler dilerim doktor bey sağolun..

            Beğen

    • Cevapladım önceki mesajınızı

      Beğen

  90. Te dedi ki:

    Merhaba, size bi sorum olucaktı..

    Beğen

  91. ceren dedi ki:

    Merb doktor bey yarim ayy kizlik zari delgi obur kulerden biraz dahami buyuk gosteriyo birde aşaya bakan ok gibmi veya esnek zarmi ok seklini aliyo simdedn tşk

    Beğen

  92. Aşk dedi ki:

    Hocam kizlik zarimi kenarinda ve altinda kocuk bolcuklar gibi bisey varsa bidde zar etrfinda altinda et üstünde et var ama ince böyle sıryirk gibi bu nedir şimdi den allhrazi olsun

    Beğen

  93. Anonim dedi ki:

    Ben 1 haftalık evliyim fakat ilk gece kan gelmedi bunun nedeni nedir kızlık zarım bozulmuşmudur ?

    Beğen

  94. elif dedi ki:

    kızlık zarım esnek ilişki sırasında yırtılma olur mu patnerimin penisi biraz kalın kanama olurmu kızlık zarı kanaması nasıl olur

    Beğen

  95. Betül dedi ki:

    Benim kızlık zarım esnek oldunu düşünüyorum çünkü ilk ilişkim de kan gelmedi ve girerken çok acıdı daha sonra ki ilişkinde de gelmedi kan aradan bir ay geçti tekrar ilişkiye girdim ve bu sefer aşırı yanma oluyor oramda sizce neden ?

    Beğen

  96. falan dedi ki:

    Hocan bozuk zar 7ilem şekil alir yoksa on iklemi

    Beğen

  97. Melda dedi ki:

    Hocam benim ilk deneyimimde kan gelmedi daha sonra 2 ay boyunca da gelmedi sadece ilkinde bi peceteyi doldurmayacak şekilde kan vardı ama esim bunu görmedi sonra da doktora gitmeyi kabul etmedi acaba bu gelen kan kızlık zarı kani olabilir mi.

    Beğen

  98. Anonim dedi ki:

    Merhaba hocam. Erkek arkadasimla iliskiye girdik yalniz kanama olmadi kendimden eminim oda guveniyo ama merak ettim esnekliginden dolayi mi ve daha sonra ki iliskiye girdigimde gelir mi

    Beğen

    • Bayanlar arasında esnek kızlık zarının rastlanma oranı yaklaşık olarak yüzde 5’tir ilk cinsel ilişkide kanama olmazsa sonraki cinsel ilişkide de kanama olmayacaktır böyle durumlarda kızlık zarı dikimi yapılarak gerdek gecesinde kanama garanti altına alınabilir kızlık zarı esnek olsa bile kalıcı flep yöntemiyle kızlık zarı dikimi yapılabiliyor

      Beğen

  99. Cash dedi ki:

    Hocam sevgilimle ilişkiye girdik kanama olmadı esnektir dedik inş öyledir esnek olup olmadıgını nasıl anlarım

    Beğen

  100. isim dedi ki:

    Yok normal doktor sagilk ocaginda

    Beğen

  101. isim dedi ki:

    Hocammm kizlik zari nini annem baksa anlarım? ?

    Beğen

  102. nalan dedi ki:

    Kizlik zari bir santim olursa delin acikli bo sorun olurmj

    Beğen

  103. nalan dedi ki:

    Esnek zar kac cm olur acba lütfen yardim edinnnn

    Beğen

  104. dilek dedi ki:

    Slm hocam kizlik zarima ayndan bktimda bazene kapli ymis gibi gorunuyor biraz siktimda deligim ortya cikiyo acba bozulmusturmu sokma falan olmadi hic bisey yasmadim simddiden tsk saygilar.

    Beğen

  105. dilek dedi ki:

    Hocam ilk gecde kendimi çok kasarsam kanam fazla olcani soyldiler boyle bisey mukumu

    Beğen

  106. asli dedi ki:

    Mrb benim kizkik zarim orta parmam gircek cekilde degili ve yarim aya benizmiyo ilk gecde sorun olurmu sizce

    Beğen

  107. omur dedi ki:

    Hocam bir santim olursa esnekmi olur

    Beğen

  108. omur dedi ki:

    Hocam kizlik zarinda orteda birkti degili kac sanitim olur tahminice simdiden sagilun

    Beğen

  109. begum dedi ki:

    YaYarim ay kizik sekli pardon yanlis yaznisim yarim ay kizlik zari ilkce kanrmi

    Beğen

  110. Yarım kızlık zarı ne demek ?

    Beğen

  111. melek dedi ki:

    Kastiniz derken

    Beğen

  112. melek dedi ki:

    Hocam yarim kizlik zari ilk gecde yırtılmayip kanmazmi

    Beğen

  113. Anonim dedi ki:

    Hiç bir erkekle ilişkiye girmedim
    İlk iliskiye girdiğim şuan ki erkek arkadasım ama
    Kizlik zarım patlamıyor kan gelmiyor ne yapmaliyim

    Beğen

  114. melek dedi ki:

    Hocam centik kizlik zarinda oluraa kanma ilk gecde olmazmi kucuk centikler

    Beğen

  115. cilek dedi ki:

    evlenecegim ve ilk geceden korkuyorum ya kanamazsa ve bu is bosanmaya giderse ilk gece kanama olmazsa doktora gidip niye kanama olmadigi ogrenilebiliyor mu ?

    Beğen

  116. Maviş dedi ki:

    İliskiye girdim iki yil once bir yil sürdü bu bu süreç kan gelmedi herlde esnek ve o kişiyle ayrildik şimdi evlenicegim kisi anlarmi daha once iliskiye girdigimi 1 yildir kimseyle girmiyorum ilişkiye kapanmismidir doktorda anlasilirmi bube daha once ikiskiye girmis dermi sizce yardim edin

    Beğen

  117. Kedi dedi ki:

    Merhaba

    Beğen

  118. Yasemin dedi ki:

    Hocam ilk defa ilişkiye girdim kanama olmadı acaba bendede esnek kızlık zarımı vardır ?

    Beğen

LÜTFEN bir TAKMA İSİM belirleyin İSİM kısmına yazın. E-MAİL girmek zorunlu değildir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s