Flep yöntemi kaç günde iyileşir ?


İstanbul’da Kalıcı kızlık zarı dikimi yaptıracaksanız flep yöntemi kaç günde iyileşir, ameliyat kaç dakika sürer, flep yöntemi sonrası çalışmaya ne zaman devam edebilirim, şehir dışından 8 saatlik otobüsle gelsem aynı gün geri dönebilirmiyim, iş yerimde oturarak çalışıyorum flep yönteminden sonra ne şekilde oturabilirim, yorumlarda hafif yan oturuyoruz demişler, flep yöntemi sonrasında kaç gün sonra kontrole gelinir, evlilikten birkaç gün önce zorunlu kontrol sizdede var mı, kızlık zarı dikimi ücreti kaç paradır ? Gibi sorular aklınızdan mutlaka geçmiştir, merak etmeyin hepsini cevaplıyoruz, ama öncelikle aklınıza takılan ne varsa aşağıdaki linke tıklayarak bana yorum olarak sorabilirsiniz, tüm yorumlar cep telefonuma düşüyor ve 5 dakika içinde cevap yazıyorum : 

DOKTORA SORU SOR     YORUMLARI OKU
Flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi 25 dakika süren cerrahi bir operasyondur, flep metodu sonrası yürüyüp gidebilirsiniz, aynı gün iş hayatınıza geri dönebilirsiniz, uçakla veya otobüsle uzun seyahatlere çıkabilirsiniz, himenoplasti istirahat gerektiren yorgan döşek yatmanız gereken bir ameliyat değildir, merak etmeyin rahat olun, nerdeyse 30 senedir flep ameliyatı üzerine çalışıyorum, Allaha şükür bize güvenen kimse yarı yolda kalmadı, kızlık zarı diktirdikten sonrada takma isimle bizimle yazışabiliyorsunuz merak ettiğiniz ne varsa ameliyat sonrası iyileşme döneminizde her adımda bizden destek alabiliyorsunuz, sitemizdeki binlerce yorumu okuyun.Kalıcı kızlık zarı dikimi sonrası dikkat etmeniz gereken herşeyi anlatıyoruz, unutursanız burdan isimsiz yorumlarla sorabiliyorsunuz, yeniden anlatıyoruz.

İstanbul Bakırköy’deki muayenehanemize flep yöntemi için tüm illerden, Avrupa’dan ve başta Şişli, Kadıköy, Ataşehir olmak üzere İstanbul’un tüm ilçelerinden hasta geliyor, kızlık zarı diktirme ücretlerimizi öğrenmek için telefonla arayabilirsiniz, yada WhatsApp 0532 221 3007 den zar dikimi fiyat listemizi isteyebilirsiniz.

Kızlık zarı dikildikten sonra ne zaman iyileşir tüm ayrıntıları yukarıda verdik, kızlık zarı dikimi sonrası bakım için kullanılan ilaçları aşağıdaki yorum kısmına yazarak öğrenebilirsiniz, isim veya email şart değil, kızlık zarı dikimi sonrası dikkat edilmesi gerekenleride bizden öğrenebilirsiniz, kalıcı kızlık zarı dikimi kesin sonuç verirmi diye endişeleriniz varsa dikim sonrası hastalarımızın yazdığı yorumları okuyun, kızlık zarı dikimi sonrası yorumlar yazıların altındadır, kalıcı kızlık zarı dikimi yaptıranların yorumları bu sitede artık 5000 i geçmiştir, kızlık zarı dikiminden sonra iyileşme süreci 2 hafta kadardır, kızlık zarı diktirme fiyatı için WhatsApp tan liste alabilirsiniz.

Jinekolog Op Dr Turgay Karakaya 0212 227 5519 – 0532 221 3007 WhatsApp Bakırköy İstanbul

336 Replies to “Flep yöntemi kaç günde iyileşir ?”

  1. Merhaba hocam benim bugün tam 2 hafta oldu.tuvaletimi yaparken birden sanki bişey kopmuş gibi bişey hissettim bir saniyelik bişeydi.kan falan gelmedi yine kapalı duruyo girişi.biraz tedirgin oldum bişey olmamıştır dimi ?

    Beğen

  2. Hocam dikeli iki ay oldu ve bacaklarımı ayırıp baktığımda sadece bi delik görmüyorum ve iki üç parca olmuş bi et parcası görüyorum bu et parcası mı kıxlık zarı oluyo yoksa onun aşağisindaki mi kızlık zarı oluyo çünkü iki delik var kafam çok karişiyo lütfen yardımcı olun

    Beğen

    1. Vajina girişindeki küçük dudakları et parçası olarak değerlendiriyor olabilirsiniz kızlık zarı üzerinde bir veya iki adet deliği bırakılır bu deliklerin boyutu 1 santimden küçüktür kontrol için muayeneye geldiğinizde detaylı olarak gösterilerek anlatılır

      Beğen

  3. hocam merhaba 2 gün önce flep yöntemiyle kızlık zarı dikimi yaptırdım arkadaşımla beraber bize işlem öncesi ve sonrası görmek istermisiniz diye sordular evet dedim arkadaşımın vajinasına ilk baktığımda bir tane delik vardi daha sonra geldiğimde o delik dikilmişti aynı şeyi arkadaşımda benim için söyledi ama şuan yorumları okuyorum ve kanama olduğu söylüyor iki gündür hiçbir kanama ne bende ne arkadaşımda olmadi işlemde beş on dakika sürdü

    Beğen

    1. iki ay sonrası içinde kontrole çağırdılar bir hafta ya kadar da dikişler düşebilir dediler acaba geçici kızlık zarı mi yapildi

      Beğen

      1. Dediğim gibi tahminde bulunmak size çözüm olmaz En iyisi başka bir doktora daha muayene olmak Eğer isterseniz bana gelebilirsiniz Bakırköy’de özel muayene nem var muayene sonucu yapılan işlemin geçersiz olduğunu görürsek yeniden ameliyat edebiliyoruz

        Beğen

  4. Merhaba hocam benim bugün kalıcı dikim işlemi 10. Günüm. İlk 4-5 gün dediğiniz gibi hafif kanamalar oldu sonra durdu.baktığımda ipleri görüyorum ve kapalı duruyo gibi.bunlar normal tutmama ihtimali olmaz değil mi ?

    Beğen

      1. Hocam bugün baktığımda parça parça ipler görüyorum dış tarafında.elimde bakıyorum sanki açıklık var gibi ama diktiğiniz yer daha içerde dimi onu göremem yani gördüğüm yer dış taraf

        Beğen

  5. Sadece ilk zamanlar hafif pembemsi kanamalarm sonra da arkasından adet olunca hiç bşey anlamdm dgrusu kontrole gitmemin gerek olmadgnı sadece evlenince 3 gün önce gelmemi söylediler baktgmda hiç bşey anlamıyrm ve çok kısa srmştü operasyondan çıktığımda özellikle flep yöntemiylemi oldu dedgmde evet cini almştm

    Beğen

  6. Hocam merhaba 2 hafta önce izmrde kalıcı kızlık zarı dikimi yaptrdm hiç bşey hissetmedm 1 hafta snra üst dikişlermn düştüğünü gördüm kaşıntı dşnda hiç bşey hissetmedm 2 hftasnda stresten olsa gerek adet oldum ve şuanda baktgmda hiç dikiş göremyrm ve kndimi çok rahat hissetyrm sanki hiç bşey olmamaş gibi sizce bunlar normal mi ?

    Beğen

  7. Dun ameliyat oldum hem daraltma hem kizlik zari dikimi (flep yontemiyle )oldu. Kan geliyo ara ara doktorum pet takmami onerdi agrim var nasil uyumali ve oturmaliyim doktorum normal otur dedi ama harejet edince kanamam oluyor lutfen yardimci olun kac saate bir pansuman yapmaliyim

    Beğen

    1. Ameliyatını bizde yapıldıysa 24 saat destek almak için WhatsApp 0532 221 30 07 den yazabilirsiniz başka bir doktor yaptıysa her doktorun farklı bir ameliyat yöntemi olduğu için muayene etmeden hiç kimseye net bir cevap veremez

      Beğen

  8. Hocam ben 1 hafta önce flep yöntemiyle diktirdim ama iki kez tuvaletimi yaparken kan geldi zorlamadan oldu sanırım şimdi öyle sıkıntı YÖK ağrı da eskisi kadar Yok şeffaf akıntı geliyor sizce dikilen yer zarar mı görmüş oluyor su falan asla değdirmedim ilacı da içtim bitti ilaç ama bilemiyorum korktum şehir dışında yaptırdım tekrar gidemem yoğun çalışıyorum

    Beğen

  9. Hocam benim kızlık zarımı dikeli bi ay iki gün oldu bacaklnarımı ayırıp bi iki tane iplik parçası görüyorum hemen önünde ve dahaönce baktığımmda o iplikleri gör

    Beğen

  10. Hocam ben dört gün önce kalıcı yöntemi yaptım ilk gün kanamam oldu üçüncü Güne kadar bildiğiniz kan ama ben dün gece lavaboya kalktım az ıkındım ama çok az kanla beraber bi kaç minik pıhtı geldi sonra kanamam olmadı bu sabah ta sanki dikiş Yok gibi rahat edebilir mişim gibi ve doktor bana zarın tül gibiydi dikerken bile yırtıldı dedi bi sorun varmıdır sizce ? Soru Ma yanıt vermediniz hocam

    Beğen

  11. Mrb hocam ben 12 gun once kalici kizlik zari dikimi yaptirdim agrilarim oluyo ama cok nadir benim tek sorunum ben dikislerimi goremiyorum evet agri var vajinama dokununca ama ben iplik goremiyorum cok enndiselendim şu yorumlar okuduktan sonra

    Beğen

  12. Hocam ben dört gün önce kalıcı yöntemi yaptım ilk gün kanamam oldu üçüncü Güne kadar bildiğiniz kan ama ben dün gece lavaboya kalktım az ıkındım ama çok az kanla beraber bi kaç minik pıhtı geldi sonra kanamam olmadı bu sabah ta sanki dikiş Yok gibi rahat edebilir mişim gibi ve doktor bana zarın tül gibiydi dikerken bile yırtıldı dedi bi sorun varmıdır sizce ?

    Beğen

  13. Hocam kalici kizlik zari dikimi yaptirdim. Genital bolge lazer epilasyonuna devam edebilir miyim?edebilirsem eger, dikimden ne kadar sure sonra devam edebilirim?

    Beğen

  14. Bide bacaklarımı ayırıp kendimi ıkındırmadan önce et parçaları görüyorum et parçalarına parmağimla hafif üstten vurunca birbirine yapışık olmadığını görüyorum acaba bu et parası nedir küçük dudaklar dediği bu et parcası mı yoksa bbu et parcası kızlık zarı mı oluyor

    Beğen

    1. Bende yaptirali 4 gun oldu flep doku kaldirma teknigi kalici zar dikimi bende de bi et parcasi var hemen giriste sarkmis gibi ne olduguna anlama veremedim

      Beğen

    1. Artık tek işleriniz iyileşmiş dir ipliklerin çoğu eriyerek yok oluyor Bir kısmı da dökülüyor nadiren bazı iplikler yara içinde iyileşmiş dokuya gömülü olarak kalabiliyor bu durumda o iplikleri zorlamadan çekip alabilirsiniz veya o şekilde bırakırsanız bir süre sonra onun da yok olduğunu göreceksiniz

      Beğen

  15. Bana yapılan flep kaldırma yöntemi iki taraftan karşılıklı doku kaldirilarak oraya zar yapildi diye biliyorum bu islemde vajinanin girisinde et parcasi gozukurmu acaba et parcasi oldugundan da emin degilim pihtilasmis kanda olabilirmi diyorum?

    Beğen

      1. Hocam merhaba işlem olalı 3 gün oluyo oturamiyorum uyurken bile zorlanıyorum her lavabo ihtiyacından sonra su degdirmememiz mi gerekiyor bn su dokuyorum peceteyle siliyorum

        Beğen

  16. Hocam baska bir doktora flep yontemi ile dikim yaptirdim. ilk gun batma oldu. 3. Gun 1 damla pembe leke geldi. 5.gune kadar gerginlik hisettim sadece. Daha sonra cok rahat gecti. Bugun 10 gunum. Hicbir gerginlik hissi yok daha dogrusu hic bisy hissetmiyrm.gayet rahatim. Otururken kalkarken sanki hic operasyon gecirmemis gibi hissediyrm. Dokunmayada korktugum icin bakamiyrm. Adet olmam gerekiyo fakat gelmedi henuz. Bi ara uyandigimda bacaklarimi acmis vaziyetteydim. Dikislerim acilmis olabilir mi bacak acmamdan dolayi? Herhangi bi kan gelmedi ama tutmayacak diye cok korkuyrm. Böyle bir ihtimal var midir. Dikis kendiliginden atsa bile kan gelirmi? B3nde hic kan gelmedi su ana kadar. Sorun var midir sizce?

    Beğen

    1. Anlattığınız durum geçici kızlık zarı dikimi ve bir hafta içinde dikişlerin açılması ve yok olması ile alakalı tabloya çok benziyor böylesine şüpheli bir durumda başka bir jinekoloğa daha muayene olmanızı tavsiye ediyorum

      Beğen

  17. Flep yöntemini yeni yaptirdim bende hocam 3 gün oldu tam o kisimda bisey var gibi dikimden dolayimi var acaba kanamada oldugu icin anlayamadim pek et parcasi gozukuyo olabilirmi doktoruma arayip sordum nedir dikisim acilmamistir degilmi diye hayir sknti yok dedi bide size sormak istedim anlatabildimmi tam bilmiyorum

    Beğen

  18. Bacaklarımı ayırıp baktığımda hemen o ipliği görüyorum ve ipliğin ucu birazcık uzun bilerek mi uzun bırakmişlar yoksa dikişler açılmış mı merak ediyorum

    Beğen

  19. 9.günüm iki gündür hiç ağrı yoktu bugun ayaktaydım birden çok kötü ağrı ve sızı hizssetim ardından. Ilk gün dikimi sonrası hafif kanama olmuştu bugun de öyle kanama oldu işte birazcık oldu kanama yani bu neye işarettir

    Beğen

  20. Merhaba hocam dikim işlemi 34 gün oldu sarı ipler görünüyor ağrı yoğun akintim var hafif kokulu sanki birazda şişkinlik var beni rahatsız ediyor tam olarak ne zaman iyileşecek

    Beğen

    1. Kaşıntı var hocam birşey daha sormak istiyorum 17.gün adetimin bitmesine yakın ağır kaldırdım hafif kanama oldu bu kan adetten mi yoksa dikişler mi atti

      Beğen

  21. Hocam merhaba idrar deliğinin altında küçük bi açıklık var bu normalmidir kızlık zarının tutuğunu nasıl anlıyoruz aynadan baktığımda küçük misket kadar bi delik var

    Beğen

  22. Hocam iyi günler ben milli tekvandocuyum alt tarafıma sert bir tekme geldi beş yıl önce ve kanama oldu o gün bugündür korkuyorum nasıl öğrenebilirim

    Beğen

  23. Merhaba ben 1 ay önce flep yöntemiyle kızlık zarı tamiri oldum ama bugün büyük tuvalaetimi yaparken zorlandım ve sonrasında kan geldi az sizce bişey olmuşmudur??

    Beğen

  24. Hacam flep yöntemden 13 gün sonra bir acı hissettim dikişim attığını düşündüm iplik düşmüş acaba açılma olmuş mudur eğer bir dikiş atarsa kanama olur mu

    Beğen

      1. Hocam peki 13 gün sonra 1 dikişim geldi biraz da akıntı şekilde kan geldi dikişle birlikte bi sıkıntı varmıdır? Oraya gelmeden kendim anlayabilirmiyim tutup tutmadığını?

        Beğen

  25. Hocam merhaba ben hymen operasyonu geçirmiştim. 13 gun once dun bi aci hissettim ve doktoruma gittim 1 dikis atmış dedi ve dugunden once kucuk bi mudahale yeterli olur dedi ama aynadan baktigimda ilk dikilmis hali gibi bi aciklik yok ne dusunuyorsunuz bu konu hakkında sizce sorun varmi yoksa 1 2 dikis atmasi normal mi ?

    Beğen

  26. Hocam merhaba bugün kalici dikim yaptirdim %70 tutar dediler. Tutmasi icin ne yapmaliyim %70 az bi rakam mi tutmamasi olabilirmi acaba kendi kizligim cok parcalanmis

    Beğen

    1. Kalıcı Kızlık Zarı Dikimi de sizin kendi kızlık zarınızın parçalanmış olması veya başınızdan geçen önceki olayların Hiçbir önemi yoktur yapılan işlem yüzde 98 oranında tutması gerekir %2 ihtimalle enfeksiyona bağlı olarak dikişler tutmayabilir

      Beğen

  27. Merhaba hocam ben flep yöntemi yaptım bugün 13 üncü gün ve lavaboya gittim o dikil ipi düştü kanama yok sadece biraz sızlıyor bi sorun var mıdır

    Beğen

  28. Merhaba hocam ben cumartesi günü kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırdım ama hala sızıntı şeklinde kanamam devam ediyor ayağa kalktigim da ve yürüdükten sonra kan geliyor normal mi eğer dikiş tutmamışsa bunu nasıl anlarım bir ağrı galan olur mu şu an hiç bir agrım yok

    Beğen

  29. merhaba hocam ben kalici fleep yontemi yaptirdim size bugun 8. gunum hergun kanamam oluyor sizliyor bugun dun geceden beri kanamam var hayla var dikislerime baktim kan dikis izlerimden geliyor aciliyor sanirim ve surekli yatiyorum. korkuyorum hocam dikiş tutmiycak die 8 gunde dikis acilir mi?

    Beğen

  30. Merhba hocam bugün yaptrdım dikimi doktor braz kanama olablceğni tedirgin olmamam gerektğini bikaç gün batikonla pansuman yapmam grektğni söyledi.Uyumadan önce pansuman yaptım ama bi miktar kanma oldu bu saate kadr olmamştı normal mi ?

    Beğen

  31. Doktor bey merhaba size kalici dikkm yaptirdiktan sonra kendi sehrimizde baska bi doktora kontrol ettirsek bi sikinti olur mu icim rahat etsin istiyorum onerir misiniz size gelemiyorum

    Beğen

  32. Doktor bey 26.gunumdeyim artik normal hareket edebilir miyim hala oturmaktan korkuyorum bide siz hem icten hem distan mi dikiyosunuz yoksa sadece disardan gordugum dikisler mi oyleyse cok saglam gelmedi bana ayrica tutmus olmasini kendim nasil anlayabilirim simdiden tesekkurler

    Beğen

  33. Hocam 30 agustos da kalici dikim yaptiniz bir ayim doldu ancak dikis olan yerde dikis oldugu cok belli orasi duzelir mi dikisler kapali ama goruntusu o sekilde bide ben kontrole gelemiyorum ve cok tedirginim kanama garantisi veriyosunuz dimi yoksa mahvolurum

    Beğen

  34. 5yil önce bekaretimi kaybettm ve kürtaj oldum dikim yaptirsam 7 yil 10 yil dayansa yeter bana evlendigim kişi anlar mi dikildigini kan renginden falan bir de iplikler gelirse ilişki sirasnda hangi erkek anlamaz çok korkuyorum düğünden önce gelemem yaniniza gerdekte kanamazsa biterim

    Beğen

  35. Merhaba hocam ben kalıcı dikim yaptırdım 15. Günde nişanlım sadece sürtünme olacak demesine rağmen vajinama baskı uyguladı ucu biraz girdi ve kanamam oldu tam iyileşme olmadan zarar gördüğü için vajinamda bir sorun olur mu çok korkuyorum 😞

    Beğen

  36. Hocam flep yontemiyle dikim yapilirsa2 ay sonra baska bir jinekolog operasyon yapildigini anlar mi?ve kendimiz kizlik zarimizi bakarak kontol ede bilirmiyiz?bi sorum daha olacak flep yontemi yaptırdıktan 35 gun sonra ne olursa bozulma olur mesela?

    Beğen

  37. Hocam ben flep yöntemi ile 10 gün önce operasyon geçirdim ama düğünüme bir hafta var kontrol ettirdim tutmuş dikşlerde dökülmek üzere gerdek gecesi skıntı olur mu

    Beğen

  38. Hocam merhaba . 3 gün önce flep yöntemi ile dikim yaptırdım. İlk günden itibaren otururmaya çalışıyorum bayağı acı oluyor. Bu oturmadan kaynaklı bozulma olur mu ? Birde Batikon ile fazla içeriye doğru silme yapmıyorum birşey olur diye mikrop kapma olasılığı var mı ? Arada vajinamin içi kaşınıyor mikrop mu kapmıştır yoksa iyilesme sürecindedir ? Son bir sorum daha olacak gazlı bez ile pamuğa Batikon surup o şekilde sabaha kadar dursa iltihaplanma olur mu ? Teşekkürler.

    Beğen

  39. Ben bu operasyonu geçirdim şuan 7. Günündeyim ve korkuyorum kendi kendisine açılır mı die öksürmeye eğilmeye korkuyorum. Kendi kendisine dikişler açılırsa herhangi bi kanama olur mu

    Beğen

  40. Merhaba hocam ben 40gun once kalici kizlik zari dikimi yaptirdim.Dun oturmak isterken biraz sert sekilde oturdum.Eger yirtilsa kanama olurmuydu?o sekil oturdum diye yirtilmis ola bilirmi?

    Beğen

  41. Merhaba yeni flep yöntemiyle dikim yapildi bugün ikinci gün oturmakta fazla güçlük çekiyorum hatta korkuyorum yanma batma gerilme hissediyorum. İki gündür sadece yatmaya odaklandım ise bile gitmek istemiyorum oturarak çalışıyorum. Afedersiniz tuvalet dışında kanamam olmadı iki gündür. Ah bide kuru tutulmalı diye yazılar okudum lakin bu mümkün değil. Yapı gereği aykırı değil mi sizede? Teşekkür ederim şimdiden

    Beğen

    1. Kızlık zarı dikiminde Flip yöntemi doktordan doktora çok değişiklik gösterdiği için sorunuza tam bir yanıt vermek mümkün değildir ameliyatını biz yaptıysak WhatsApp 0532 221 30 07 den İstediğiniz zaman destek alabilirsiniz

      Beğen

  42. Merhaba hocam.6 haziranda kalici kizlik zari ameliyati yaptirdim. 2 hafta sonra kontrole gittim her şey yolunda dedi doktorum. 2 hafta daha gezme,oturma yasagi koymustu, ama ben 1-2 saatlik gezmis bulunuyorum. 2 gun oncesine kadar zarimda gerginlik vardi fakat 2gundur cok rahatlamis gibi. Sizce bunun nedeni ne?yardimci olun lutfen

    Beğen

          1. Tesekkur ederim. Bir sorum daha olacak. Ameliyatdan sonra vajina kisminda gerginlik,kasilma olmali mi?ornegin gulerken,oksururken.Yoksa rahat mi olmali?

            Beğen

  43. Merhaba ben 15 gün kadar önce flep yöntemi yaptırdım ve bir iki gün önce rahatsızlandım kan tahlillerimde enfeksiyon çıktı ve yoğun ishal oldum. Bu süre içinde de bir kaç damla ya da leke şeklinde kanamam oldu. Ve hala antibiyotik tedavisine devam ediyorum. Bu durum operasyon başarısını düşürür mü? Yardımcı olursanız sevinirm. Bir de bir düğüm atılı bir dikiş ipi düştü dikiş tutmamış olabir mi?

    Beğen

    1. Anlattığınız tabloya cevap verebilmek için öncelikle kızlık zarı biçiminizi bizim yapıp yapmadığımızı söylemeniz gerekir Bu durumda da WhatsApp üzerinden asistanlarına ulaşarak çeşitli bilgiler alabilirsiniz veya direkt olarak bana bağlanarak problemi çözebilirsiniz

      Beğen

  44. Peki çok teşekkürler ama bunu da sormak istiyorum, acaba normal oturma şekline dönebilir miyim yoksa 4.haftanın bitmesini de beklemem gerekiyor mu? Artık yan değil, normal herkes gibi oturmak istiyorum…

    Beğen

  45. Merhabalar. Kalici yöntem yapmistiniz, 3 hafta bitti 4.haftaya giriyorum. 3 hafta boyunca neredeyse hiç evden cikmadim, oturduğum Zaman hep yan dönerek oturdum hatta artık kalçamın ve bacaklarımın yanları ağrıyor. Verdiğiniz fıs fısı her tuvaletten sonra fazlasıyla o bölgeye sıktım. 15.gun ortasında düğüm olan bir ip parçası geldi peceteye ve şuan Nasıl görünmesi gerektiğine dair hiç bir fikrim olmasa da ayna ile bacaklarımı çok hafif açarak oraya bakıyorum. Delik görüyorum ve deligin içinde iplik parçaları görüyorum. Öğrenmek istediğim şey şu, eğer dikişlere zarar vermiş olsaydım ya da tekrar yırtılma olsaydı kan gelecekti fakat su güne kadar öyle kan gelmedi. Ancak dikişler vaktinden önce erimiş olabilir mi? Dikişler en basindan itibaren aslında hiç tutmamış olabilir mi? Zorlamadım, çok dikkat ettim, ekstra özen gösterdim ama hepsinin boşa gitmiş olmasından korkuyorum. Öksürüğümde, hapşırdığımda ve hatta kahkaha attığımda orada bir gerginlik hissediyorum, sanki esnemesini önleyen bir şey var ve orayı tutuyor. Sadece beni korkutan şey aynayla baktığımda klitorisin hemen altındaki delik. O deliğin boyutu ve Nasıl görünmesi gerektiğini tarif ederseniz çok sevinirim.

    Beğen

    1. Anlattığınız şeylerin hepsi normal bulgular içerideki dikişler tamamen erimiştir dışındakiler de dökülmek üzere sizin gözünüze takılmış olabilir Onlar belli bir süre oradan kaybolacak yani dökülecek bir probleminiz Yok merak etmeyin

      Beğen

      1. Peki çok teşekkür ederim. Bir sorum daha olacak, normal oturmaya başlayabilir miyim yoksa 4. haftanın da bitmesini bekleyeyim mi? Normal hayatıma dönmek istiyorum artık.

        Beğen

      2. Peki çok teşekkürler. Bir sorum daha olacak, normal oturma şekline dönebilir miyim yoksa 4.haftanın da bitmesini bekleyeyim mi? Normal hayatıma dönmek istiyorum artık

        Beğen

  46. Merhaba flep yöntemi yaptırdım 7 gün önce ve işk günlerde her şey normaldi 3. Gün lavaboyla oturduğumda kanamam olmaya başladı bugün ise kasıklarımda 8saattir felaket bir ağrı var ve kanama hiç durmadı sizce neden acaba farklı bir durum mu var ne olur yardımcı olur musunuz ?

    Beğen

      1. Hayır değilim hocam ama flepte bu normalmidir sizce korkmam gerek mi yumurtalıklarıma zarar verilmiş olabilirmi kanamam uyandığımdan beri kesilmedi hala lütfen cebap bekliyorum

        Beğen

          1. Merhaba hocam malesef ist değilim çok isterdim size gelmeyi kendi doktoruma gittim bana adet oluyorsun bu adet kanaması fakat dükişlerinde açılmış dedi flepte 2kat dikiş yapıyorum içteki duruyor ama dıştaki dikiş atmış adetin bitince gel yeniden dikelim dedi böyle bir şey olmuş olabilir mi ya da 2. Kez dikim mümkünmüdür hocam ya da tekrar dikiş yapılınca yeniden tutmama ihtimali varmıdır lütfen yardımcı olurmusunuz

            Beğen

  47. Ya süpersiniz Allah razı olsun . Son bişey daha ben işten izin alamıyorum 6da çıkıyorum en geç 6.40 ta oradaym siz orda olurmusunuz o saatte

    Beğen

  48. Normalde haftaya salı gelmem gerekiyor ama düğün dolayısıyla bu hafta çarşamba gelsem uygunmudur? Zar tutmamış olursa napabilirim peki nasıl olucak

    Beğen

  49. Hocam 14 şubatta kalıcı dikim yaptınız. Kontrolüm 14 martta ama martin 10unda düğünüm var zar tutmuşmudur bu süre zarfında? Ve bana durumun kritik dikisler gerilmis sıkıntı olursa tekrar dikeriz demiştiniz nasıl olucak smdi cuma günü düğünüm var ne yapmalıyım

    Beğen

  50. hocam merhaba flep yöndetimi ile amelyat olduktan ne kadar zaman sonra oturmamız düzene girer ben başka bir doktorda amelyat oldum 5.gün bugün ama halen otururken hafif batma oluyor ya yan oturmak zorunda kalıyorum yada daha eğri oturmak durumunda,rica etsem beni bu konuda yadınlatırmısınız? ne zaman bu durum geçer

    Beğen

    1. Her doktorun ameliyat metodu ve ameliyattan aldığı sonuçlar ve süreçler farklıdır Dolayısıyla Sizin nasıl bir operasyon geçirdiğini bilmiyorum şu günden itibaren oturabilirsiniz şunları yapabilirsiniz dersem Bu size uymayabilir

      Beğen

  51. Hocam size başka şehirden gelip kızlık zarımı diktirmek istiyorum kalıcı kızlık zarı fakat bu kesin tutar mı ? ve bir kere diktirdikten sonra kontroller olması şartmı ? yaklaşık 3 senedir düzenli bi ilişkim var bunlar engel olabilir mi diktirmek için ?

    Beğen

    1. Üç yıldır ilişkinin olması cinsel hayatınız Kızlık Zarı Diktirme nize engel değildir Ayrıca Başka şehirden gelecekseniz Atatürk Havalimanı’na 10 dakikalık mesafedeyiz aynı gün gelip aynı gün geri dönebilirsiniz biz sonuç garantisi veriyoruz kontrole gelmek mecburi değildir yapılan işlem kesinlikle tutar

      Beğen

  52. Hocam 19 yaşındayım ve kızlık zarımı kalıcı olarak diktirmek istiyorum bunu ailemin bilmemesi gerekiyor ve yaptırdıktan sonra herhangi bir kızlık zarı dikimi geçirdiğime dair dosya evrak kağıt vb şeylerden öğrenilebilir mi ? özel jinekolog muayenelerinde yaptırılan dikimler ?

    Beğen

  53. hocam vajinamın iç dudakları sarkık ve rengi koyu bu herhangi bir ameliyatla kesilebilir mi ? ve ameliyat süresi ne kadar sürer iyileşme süreci ?

    Beğen

  54. Selamlar hocam bu bakirelik muayenesinde doktorla hastanın özel hususlarda gizliliği yokmudur reşit bir kız ailesinin öğrenmemesini istiyorsa eğer ? doktor hasta gizlilik ilişkisi yokmudur ?

    Beğen

  55. hocam peki dikim konusu açılmadığı sürece ailem beni doktora götürüp bakireliğime baktırmak isteseler normal bakirelik kontrolüyle belli olur mu flep yöntemiyle dikiş ? teşekkürler

    Beğen

  56. hocam bakire olmadığımı ailem bilmiyor doktora gidildiğinde bakire olmadığım aileme söylenirmi ? doktordan söylememesini rica etmem böyle bişeyi kabul edebilirmi ? özel doktor veya devlet hastanesi doktorundan hangisi kızlık zarına bakabilir ? ve kızlık zarı dikimi olduğunda herhangi doktor kontrolünde anlalışır mı acil cevaplarsanız çok sevinirim ..

    Beğen

    1. Diğer doktorların ne şekilde davranış sergilediğini tam olarak kestirmek zor ancak kendimi için konuşabilirim kızlık zarı dikiminden sonra evlendiğinizde bu eşiniz tarafından anlaşılmaz ama iyileşme döneminden sonra başka bir kadın doğum uzmanına giderek kızlık zarınızın dikilip çekilmediğini araştırmasını isterseniz böyle bir işlem yaptığını anlama ihtimali vardır ama bütün muayenelerde anlaşılması çok zordur

      Beğen

  57. hocam merhabalar ben kızlık zarı diktirmek istiyorum yaşım 19 olucak bunu tek başıma halledebilirmiyim yoksa yanımda birinin olmasımı gerekiyor ailemin bilmemesi gerek

    Beğen

  58. Merhaba hocam 5 gün önce kızlık zarı dikimi yaptırdık ve bi kaç gün boyunca kan geldi nedeni ne olabilir dikişlerde açılma olabilir mi?

    Beğen

  59. Merhaba Doktor bey,
    Başka bir doktora flep yontemi ile tamir yaptırdım 1,5 hafta önce. Hala yürüyemiyorum dikişlerde çok ağrı var ve büyük bir ödem var. Doktora kontrole gittiğimde iltihap olmadığını ödemin ise iz bırakabileceği ve lazerle alınması gerektiğini söyledi.Nasıl böyle bir şey olabilir, ödemin iz bırakmadan kaybolma ihtimali yok mu?
    Başka bir jinekolog ile görüşmeli miyim?

    Beğen

  60. 32 gün oldu adetim biteli tekrar adet olmadım bu normalmi son adetim den sonra hiç bi ilişkim olmadı Flep yöntemi ile ameliyat oldum 3 hafta oldu dikiş ipi elime geliyor bu normalmi

    Beğen

  61. meraba hocam ben bundan 13 gün önce sevgilimle ilişkiye girdik korunmalı bugün akşama doğru midem bulandı böle zehir gibi sarı kustum bide arada baş dönmesi oluyo üşütmüş olabilirmiyim yada hamilelik belirtisimidir ?

    Beğen

    1. Kızlık zarı dikimi yapıldıktan sonra eve bir aylık iyileşme süresinden sonra kızlık zarının dikilmiş olduğunu muayene de anlamak oldukça zordur akat bu imkansız değildir Çok dikkatli bir Jinekolog kızlık zarının dikilmiş olduğunu anlayabilir ama bu arada kızlık zarı dikimi muayeneye yönelik değil evlilere yönelik yapılır burada amaç evlenildiğinde İlk gecede kızlık zarı kanaması gelmesidir biz bu konuda Garanti verebiliyoruz

      Beğen

      1. evet şöyle ilk ocak ayında sonra nisan şimdide ekim sonunda birlikte olduk esnek bile olsa yırtılma olmuşmudur yada belli olurmu yırtıldığı

        Beğen

  62. hocam iyi akşamlar ben erkek arkadaşımla birlikte oldum ama birkez değil 3gün boyunca birgünde birkaç kez penis yarıya kadar neredeyse giriyordu şimdi emin değilim çünk kanamam o an olmadı eve gidince pembe çok az görüyordum sizce bozulmuş mudur?

    Beğen

  63. Hocam ben erkek arkadaşımla ilişkiye girdim ve çok az bir damla kan geldi sizce daha fazla gelmesi mi gerekir yoksa bir damla bile gelse bozulduğuna işaret midir?

    Beğen

  64. Nişanliyim Nisanlimla defalarca iliskiye girdik ama kizlik zarimdan kan gelmedi doktora gittim hymen muayenesi oldum doktor bana sen iliskiye girdigine emin misin kizlik zarin duruyo dedi. Ondan 3 ay sonra gebe kaldim kurtaj oldum kizlik zarim kurtaj esnasinda bozulmuşdur sizce

    Beğen

          1. Ilk ilişkide hiç kan gelmemesi durumunda yüzde beş ihtimalle esnek kızlık zarı söz konusudur yine yüzde bir ihtimalle gözle görülmeyecek kadar az bir kanama olmuştur ve kanama olmadığı zaman edilmiştir geri kalan yüzde 90 ihtimalle ya önceden cinsel ilişkiye girilmiştir ya da sürtünme yoluyla birlikte olunarak kızlık zarı farkedilmeden bozulmuştur

            Beğen

  65. Kalıcı kizlik zari dikildigi zaman vajina daraltma ya gerek var mı bide vajina daraltmanın tam olarak ne anlama geldiğini öğrenebilir miyim

    Beğen

  66. Sizin durumunuzu netleştirmek için Kızlık zarı muayenesi ya da diğer bir değişle Kızlık Testi yapmak gerekir Bu konuda İstanbul Bakırköy’deki muayenehane misli bu işlemleri yapabiliyoruz Eğer bozulmuş çıkarsa kızlık zarı dikimi ile yeniden bakire olabilirsiniz

    Beğen

  67. Doktor bey ben 29 gunde bir adet oluyorum.Yumurtlama gununde akinti olur diyorlar bende adet biter bitmez basladi bu ay akinti bu akinti yumurtlamami yoksa normal bir durum mu merak ediyorum.14 15.gun yumurtlama diye yaziyor internette dogrusunu siz söyleyin. Teşekkürler

    Beğen

    1. Genellikle adet döneminin ondördüncü günü yumurtlama olur ama yumurtlama olduğu zaman bir akıntı gelmesi veya bir ağrı hissedilmesi gibi az sayıda bayandı görülen bulguların sitede görülüyor olması şart değildir Lütfen bu konuyu kafanıza takmayın az hiçbir belirti olmadan da yumurtlama gerçekleşir genellikle yüzde 90 vaka da bu şekilde olur

      Beğen

    1. Cinsel ilişkiye giripte kızlık zarı kanaması gelmediği durumlarda yüzde 5 ihtimalle esnek kızlık zarı olabilir ayrıca yine yüzde 5 ihtimalle çok çok az miktarda kızlık zarı kanaması gelip de gözle görülmeyecek kadar az olduğu için gözden kaçmış olabilir ama geriye kalan yüzde 90 ihtimalle kızlık zarı ya Daha önce girilmiş bir cinsel ilişkide bozulmuştur veya sürtünme yoluyla ön sevişme gibi bir aktivitede kızlık zarının bozulmuş olması fark edilmemiştir

      Beğen

  68. Hocam hamilelikte göğüs ağrısı kaçıncı haftada başlar. Bir de göğüs ağrısı başladığında yapılan hamilelik testi kesin sonuç verir mi?

    Beğen

    1. Göğüs ağrısı hamilelik belirtileri arasında güvenilir bir bulgu değildir Dolayısıyla Kriter almanız gereken sadece Adet gecikmesi 1 adet gecikmesi olduğunda gebelik testi yapabilirsiniz ve test pozitif çıkarsa hamilelik kesin olarak var anlamına gelir

      Beğen

  69. Hocam soruma cevap verebilir misiniz? Kalıcı zar dikimi ne kadar yaş sınırı var mı? Aradan 3 4 sene geçse bile evlendiğimiz ilk gece kanama olur mu?

    Beğen

    1. Kızlık Zarı Dikimi yaptırabilmek için 18 yaşını doldurmuş olmanız gerekir Eğer doldurma duysanız annenizden yazılı imzalar Kağıt getirerek yaptırabilirsiniz Kalıcı Kızlık Zarı Dikimi Flep Yöntemi sonrası aradan uzun yıllar geçse bile evlendiğini iste kızlık zarı kanı gelecektir merak etmeyin

      Beğen

  70. Mrb iyi günler hocam ben kac kez ilişkiye grdim ama kan gelmedi hani ilkgnde gelmedi ama sonrakilerde niye glmedi daha önce hic biseyim olmadı bundan eminim ama kan glmiyo neden acaba acklarmsin rica etsem .

    Beğen

    1. Vakum sadece lokal anestezi ile yapılır Eskiden kazıma şeklinde kürtaj yapılır da ve o zaman anestezi uyutularak idi ama zaten Kesici alet kullanılmadığı için vakum kürtaj sadece lokal anestezi ile yapılır vajina tamamen uyuşturucu için ağrı hissetmezsiniz

      Beğen

  71. Doktor bey geçen pazartesi flep yöntemi ile ameliyat yapmıştınız berlin den gelmiştim dikişlerim kaç günde iyileşir ve ilişkiye 2 sene sonra girsem sorun olur mu ?

    Beğen

    1. Flep yönteminde uyguladığımız dikişler yaklaşık olarak 2 hafta içinde kendiliğinden eriyerek yok olur ve yara iyileşmesi gerçekleşir en erken cinsel ilişkiye toplamda 1 ay sonra girebiliyorsunuz Ama isterseniz İki sene sonra isterseniz on sene sonra cinsel ilişkiye giriyor mutlaka ilk gece kanaması olacaktır o konuda endişeniz olmasın

      Beğen

LÜTFEN bir TAKMA İSİM belirleyin İSİM kısmına yazın. E-MAİL girmek zorunlu değildir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s