Doktora Canlı Soru Sor Yanıt Al Konuyu Tartış

Doktorla direkt görüşmek istediğiniz konuyu SEÇİN : ( isim veya email girmenize gerek yok, takma isimde girebilirsiniz )

  1. Kızlık zarı
  2. Gebelik – Kürtaj
  3. Vajina daraltma
  4. Labioplasti ( dudak küçültme )
  5. Genital siğil 
  6. Vajinismus
Reklamlar
yorum
  1. hayel dedi ki:

    Nişanlımla anal ilişki yaşadık ön kısımda sürtünme oldu kızlık falan bozulma durumu olmadı ama nişanlim boşaldi korkuyoruz rahimden içeri girmismidir diye 1 hafta sonra gebelik testi aldım eczaneden negatif çıktı daha önce adet düzensizliğim için verilmişti tarlusal 5mg doktor içebilirsin demişti adet olmadığında adet gelemyince bende tarlusal alip içtim normalde tarlusal bittiği gün gelirdi adetim şimdi tarlusal ilaç biteli 4 gün oldu adetim gelmedi hamile olabilir miyim?

    Beğen

  2. Gül dedi ki:

    Merhaba iyi günler adetime 15 gün var eşimle dün ilişkiye girdik ilişki esnasında kanama gibi birşey oldu ama rengi siyahtı hala devam ediyor bu neden olabilir hamilelik olabilir mi?

    Beğen

  3. Şule dedi ki:

    Merhaba Turgay bey adet günümde sürtünme yoluyla ilişki yaşadım.Ağrı acı hiç olmadı. lavaboya gittiğimde son günleri olmasına rağmen çok kan geldi.Korkudan doktora gittim.Kızlık zarimi 2 kadın doğum uzmanı gördü.biri hiç bisey olmamis dedi .diğeri saat 11 yönünde hafif zedelenme olmuş dedi.bu durumda evlendigimde bir sorun olur mu

    Beğen

  4. Zeynep12 dedi ki:

    İyi günler.. Kızlık zarının bozulduğu dışarıdan bakıldığında veya evli bayanlar ehli kişiler genital bölgeye baktığında kızzlık zarının bozulduğunu anlar mı ? Benim bozuldu ve korkuyorum bozulduğu anlaşılacak diye? Kızlık zarı bozulduğunda adet dönemlerinde gecikme olur ? Diktirdiğimiz zaman anlaşılır mı kanama olur mu yine ?

    Beğen

  5. Bebek dedi ki:

    Ekm ayinin 28/ önde esim le birlikte olduk yaklaşık dört yildir hic bir korunma yöntemiyle kotunmiyorz eşim kendini çok güzel kontrol edebiliyor gecen ayda çok rahatsızdı ilişki sisasinda içine bosalmadi tamamen ama kaçmış olabilir dedi. Bizde tatile gidcektik ben beş gün perimolit haktan kullandım ki regl oluyum tatile denk gelmesin diye normalde kullandığım bi ilaç tatillerde regl olmak için II maçı birkaimca iki gün sora oluyor dum ama olmadım. Şuan da yaklaşık beş gündür mide bulantısı var koku hassasiyeti akşamları modem çok bulanıyor hamilemiuim

    Beğen

  6. Ayla dedi ki:

    Hocam ben nişanlımla birlikte olmadım tam olarak ama o benim vajinamı zorladı biraz ve tam o kısımın alt kısmı hafif yırtıldı ve çok kanadı ama ben gözümle bunu görebiliyorum acaba kızlık zarım zarar görmüşmüdür çünkü ilişkiye girmedim ve hiç bir şekilde ön bir sevişme bişey olmadı

    Beğen

  7. Dusunceli dedi ki:

    Adetim düzenlidir.. geçen ay 1hafta öncesinden adet oldum.. bu ayda bi hafta önce adet oldum.. iki gün önce kanamam başladı adetimdir dedim ve dün kanamam çogaldi yumurta kadar parcalar düştü benden.. hastaneye gittim acilden sadece gebe olup olmadiginiza bakabiliriz dedi baktilar kandan gebelik yok dediler.. acaba düşük mü yaptm..?

    Beğen

  8. Melek dedi ki:

    Ben yeni evlendim daha 1 ay oldu ama tek ilk gece beraber oldum benden tek 2 damla kan geldi ama eşimin spermi tam girmedi yüzük parmağının yarısı kadar dışarda kaldı sizce hala kız olma şansım varmı

    Beğen

  9. Asrie dedi ki:

    Sürtünmeyle zorlamayla bozulurmu

    Beğen

  10. Neşe dedi ki:

    Merhaba iyi günler ben 2,5 yıl öncesi yüzeysel bi ilişki yaşadım ilişki sırasında çok ıslandığım için onu çok hissetmiyordum bi ara penis ucunu hisseder gibi olunca onu ittim ilişkiden bir buçuk saat sonra iç çamaşırımda açık kırmızı 3,4 damla kadar kan olduğunu gördüm şimdi merak ettiğim şey acaba ilk gece kanama olurmu olmaz mı?kızlığım bozuldu mu bozulmadı mı?

    Beğen

  11. Guneyy dedi ki:

    Bnim esim 3 aylik hamile sol tarf sag trf agriyr beyaz bir akinti baslati dusuk ihmali varmi sanci da cok var

    Beğen

  12. Anonim dedi ki:

    Doktor bey ilişkiye girildikten sonra vajinada genişleme oluyor ama iki üç yıl ilişkiye girilmezse tekrar daralıyor mu eskisi gibi olmasada eski genişliği kalmaz değil mi

    Beğen

  13. Nebiye dedi ki:

    Vajinada gevseme oldugunu dusunuyor esim bundsn çok rahatsiz mutsuz sorun kimde acaba

    Beğen

  14. Nebiye dedi ki:

    Vajinada gevseme oldugunu dusunuyor esim bundsn çok rahatsiz mutsuz sorun kimde acaba

    Beğen

  15. Pakize78 dedi ki:

    Bekarım. Adetim bittikten sonra Erkek arkadasimla sürtüşme yaşadım boşalma olması ama onun spermleri elime değdi. Zevk syundan şüpheleniyorum. Aradan on gün geçti ve lekelenmelerim oldu 5 6 damla kam geldi çok korkuyorum sebebi nedir hamile kalma riskim varmi

    Beğen

  16. Kader dedi ki:

    Ee doktor bey, ella gecikme yapar DEDİNİZ, hamile kalmanız düşük ihtimal dediniz, bu ay da adet gecikmesi yaşamamın sebebi ella hapı mı etkili siye sorduğumda sanmam dediniz? Hangi dediğinz doğru?

    Beğen

  17. Kader dedi ki:

    Adetten 1 hafta önce, sürtünme yoluyla ilişkide sperm içine az bişey kaçsa bile hamile kalınabilir mi? Gebelik riskinin az olduğu dönem.

    Beğen

  18. Kader dedi ki:

    Merhaba ben geçen ay ilk defa ella hapını kullandım ve üstüne adet gördüm. Bu ay 5 gündür adet görmedim. Adetimin olmamasına ella hapı etkili midir ?

    Beğen

  19. Ömurrr dedi ki:

    Ben 3 yıl önce evlendim evlenmeden önce eşimle birlikte olduk ama kan gelmedi o kadar sene geçmesine rağmen benim aklımda soru kaldı ve eşim bu durumla ilgili sıkıntı yok diyor ama ben inanmadığını düşünüyorum ve çok canım aciyor bu durumda ilk onla olmama rağmen kan gelmediYıllar geçti ama aklımda hep soru kaldığı için bunu öğrenebilir miyim ne zaman bozulduğunu

    Beğen

  20. Sevdaaa dedi ki:

    Hocam 2 gün önce sevgilim le sürtünme yoluyla ilişkiye girdim kiyafetlerimiz üstümüzdeydi eve geldim beyaz bi akıntı ile birlikte az bişey kan geldi sizce kızlık zarim yirtilmişmidir

    Beğen

  21. Anonim dedi ki:

    Hocam adet döneminde bir kaç tane ağrı kesici kullanmak zararlı mı ilerde çocuk olmaz diyorlar ne kadar doğrudur bilgi verebilir misiniz

    Beğen

  22. Seda dedi ki:

    Merhaba doktor bey benım son regl donemım eylul 20 ve ılıskıye gırdıgım tarıh 1 ekım bu tarıhte ertesı gun hapı kullandım adetım gecıkmeye basladıgından berı 5.kez eczaneden test alıp ıdrar testı yaptım negatıf su durumda gebelık ıhtımalım varmıdır ? Ben hala regl olmadım mıde bulantım falan var bel agrım oldu arada ama gectı eğer yanıtlarsanız cok sevınırım ıyı calısmalar

    Beğen

  23. Anonim dedi ki:

    Hocam ameliyattan sonra ilaç veriyorsunuz bu ilaçları eczaneden alınca aile öğreniyormu daha önceden alındığını sgk olduğu için öğrenmemeleri için nasıl alabiliriz

    Beğen

  24. Anonim dedi ki:

    Hocam kılık zarı dikimi iki şekilde yapılıyor geçici kalıcı diye fakat kalıcının işe yaramadığını geçicinin işe yaradığını o gece kanadığını söylüyorlar nedeni ise dikişler yara iylenmediği için kanama oluyormuş bilgi verebilir misiniz bu konu hakkında

    Beğen

    • Gerçek flep yöntemi kalıcı kızlık zarı dikimi en iyi ve güvenli yöntemdir, gerçek olmayan flep yöntemlerinden sonuç almanız zordur.

      Beğen

      • Anonim dedi ki:

        Gerçek olmayan yöntem düğünden bir kaç gün önce yapılan yöntem değil mi yani sizin tavsiyeniz kalıcı yöntem

        Beğen

        • Gerçek olmayan Flep yönteminde Düğünden birkaç gün önce mecburi kontrolü zorunluluğu koyulur oradan anlayabilirsiniz gerçek flep yönteminde böyle bir zorunluluk yoktur ne zaman isterseniz kontrole gelebilirsiniz Ben gerçek Flep yöntemi uyguluyorum

          Beğen

          • Anonim dedi ki:

            Hocam kafam karıştı iki şekilde yapılmıyormu kalıcı ve geçici diye kalıcıdamı kendi arasında ayrılıyor yani

            Beğen

          • Gerçek Flep yöntemi olmayan yöntemler kalıcı değildir düğünü birkaç gün kala tekrar bir geçici yapılarak telafi edilir O yüzden yapılan yönetimin gerçek flep yöntemi olup olmadığını mutlaka araştırınız

            Beğen

          • Anonim dedi ki:

            Peki hocam gerçek olup olmadığını nerden anlarız nasıl anlaşılır

            Beğen

  25. Gamzes dedi ki:

    Merhaba gebelik beklentim çok yüksekti ama dün kanamam başladı adet kanamasından daha farklı çok koyu renk ve parça parça geldi düşük olma riski var mıdır ? Cevap mail yoluyla gelirse çok sevinirim

    Beğen

  26. Ebru deniz dedi ki:

    Hocam arkadasimla bi sürtüşmem oldu vajinamda cok az kan geldi pecete de gördüm kani sizle kizlik zari bozulmusmudur

    Beğen

  27. secil dedi ki:

    Hocam kurtaj oldum iliski yasadim sonra prezervatif le disari bosaldi gebelik olma ihtimali olabilir mi

    Beğen

  28. Arzu dedi ki:

    Küçükken cinsel ilişkiye giren birinin kızlık zarı bozuk mudur veya bozuk olduğunu nasıl anlarız

    Beğen

  29. Anonim dedi ki:

    Hocam iyi günler.Kız arkadaşımla sürtünme yolu ile ilişkiye girdik.adet günlerinin son zamanlarıydı.kesinlikle boşalmadım ama birşey olur diye korkuyorum.yardımınız için şimdiden teşekkür ederim iyi günler..

    Beğen

  30. Matmazel dedi ki:

    Hocam 3 haftalık düşük yaptım ailemin haberi yok 2 ay önce yaptım beni doktora götürecekler bu alttan veya üstten muanede anlaşılırmı çok acil yardımınıza ihtiyacım var

    Beğen

  31. yasin dedi ki:

    Hocam cakmak gazı ceken birisi ne yerse ileşir

    Beğen

  32. yasin dedi ki:

    Cakmak gazı cekince doktora ondan 1 gün sonra gidersen test yapsalar anlaşılırmı

    Beğen

  33. yasin dedi ki:

    Merhaba ben yasin

    Beğen

  34. çığlık dedi ki:

    Slm size kızlık zarı ile ilgili sorum var geçen mastürbasyon yaptım vajinaya bir cisim veya parmak sokmadım sadece vajinami bacaklarımla sıkıştırarak yaptım 5 dk sonra akıntıyla birlikte küçük bir damla pembemsi bir kan geldi acaba kızlık zarı mi bozuldu

    Beğen

  35. Anonim dedi ki:

    Doktor bey kızlık zarı dikimi yapıldı fakat o gece kanamadı diyelim hastahaneye gidildiğinde anlaşırmı dikim yapıldığı ve doktor neden kanama olmadığını söylermi söylerse ne söyler

    Beğen

  36. Gizem dedi ki:

    7 Yaşında cinsel ilişkiye giren birinin kızlık zarı bozuk mudur veya bozuk olduğunu nasıl anlarız

    Beğen

  37. Anonim dedi ki:

    Doktor bey kızlık zarı dikimi yapıldı fakat o gece kanamadı diyelim hastahaneye gidildiğinde anlaşırmı dikim yapıldığı ve doktor neden kanama olmadığını söylermi söylerse ne söyler

    Beğen

  38. Deniz dedi ki:

    Hocam ben doğum kontrol hapı kullandım 1 kutu ve adet oldum adet olduktan sonra tekrar başlamadım hapa fakat bırakalı 25 gün oldu hala adet olmadım testte yaptım tek çizgi hamile değilim yardımcı olabilir misiniz?

    Beğen

  39. Meltem dedi ki:

    Muane için hastaneye gittigimizde durumu anlatsak kızlık zarını kontrol ederler mi. Bekar olunduğu zaman muane ediliyor mu yani. Bakılırsa aynı gün içinde bakarlar mı

    Beğen

LÜTFEN bir TAKMA İSİM belirleyin İSİM kısmına yazın. E-MAİL girmek zorunlu değildir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s